Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
For en gangs skyld så bestilte jeg bare standardversjonen (eller Limited Edition siden det er forhåndsbestilling). Men du må gjerne sende statuen i posten, om du føler for det


Hahahahahaha, nei. Men du skal få lov til å drømme, har ikke engang pakket ut statuen.

Siterer SirGalahad:
HELDIG! KOS DEG!


Skal kose meg som bare det!

Siterer Arctic_Oni:
Kult! Gleder meg til å høre hva folk syntes om dette! Det begynner allerede å bli et av mine favoritt spill noensinne!


Skal gi en heads up når jeg har fått begynt på det nå i dag.
Oouuuf!! Bare to dager igjen for oss andre nå.. haha!!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Oouuuf!! Bare to dager igjen for oss andre nå.. haha!!


2 laaaange dager å måtte vente det.
  • 0
Siterer ElGamer:
2 laaaange dager å måtte vente det.


Ikke hvis man enda ikke har spilt ferdig 2ern...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer ElGamer:
2 laaaange dager å måtte vente det.


Går nok fort, men kunne godt tenkt meg å ha det akkurat nå..
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ikke hvis man enda ikke har spilt ferdig 2ern...


Haha, sant! Da har en jo noe å fylle de dagene med

Siterer SirGalahad:
Går nok fort, men kunne godt tenkt meg å ha det akkurat nå..


Skjønner det veldig godt jeg.
  • 0
1 dag nå...
  • 0
Siterer SirGalahad:
1 dag nå...


https://www.youtube.com/watch?v=6nvKN_H4e-I
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
SKAL HENTE DET I KVELD. 24:00 PÅ GAMESTOP
  • 0
Siterer SirGalahad:
SKAL HENTE DET I KVELD. 24:00 PÅ GAMESTOP


Blir ikke noe søvn på deg i natt med andre ord
  • 0
Siterer SirGalahad:
SKAL HENTE DET I KVELD. 24:00 PÅ GAMESTOP


Lies.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lies.

Siterer ElGamer:
Blir ikke noe søvn på deg i natt med andre ord


Jeg sovnet. Skal hente det nå kl 09.. hehe
  • 0
Satt oppe og venta på at spillet skulle launche på Steam. Ca 00:30 er det endelig klart for å starte. Tenker at jeg kan jo spille starten på spillet, stille litt på grafikken osv, også kjøre på fult dagen etterpå...

...

Plutselig var klokka seks om morgenen. Help.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Plutselig var klokka seks om morgenen. Help.


Fort gjort!

Kjøpte visst dette spillet idag, holder på å laste ned oppdateringsfilen as we speak. Har null forhold til serien fra før og lite erfaring med RPG generelt, så dette kan jo bli spennende.
  • 0
Har spilt en god del timer nå. Helt fantastisk. Koser meg stort.

Siterer SirThomas:
Kjøpte visst dette spillet idag, holder på å laste ned oppdateringsfilen as we speak. Har null forhold til serien fra før og lite erfaring med RPG generelt, så dette kan jo bli spennende.


Tror nok du vil like det godt.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Helt fantastisk. Koser meg stort.


Tenkte meg du kom til å si det. Bare synd jeg ikke får spilt det selv før til onsdag neste uke. Men, men.
  • 0
Syge, syge spell. Akkurat som forventet, om ikke enda bedre. Det er så omfattende at man nesten ikke helt vet hva man skal finne på. Håper spillet selger som hakka møkk. Særlig etter å ha lest "brevet" som fulgte med spillet. Det er noen utviklere som kan lære en ting eller to av CD Projekt RED.

Siterer SirThomas:
Kjøpte visst dette spillet idag, holder på å laste ned oppdateringsfilen as we speak. Har null forhold til serien fra før og lite erfaring med RPG generelt, så dette kan jo bli spennende.


Dette spillet står fint på egne ben, så å ha spilt de tidligere spillene er ikke et must. Du vil nok bare gå glipp av et par referanser her og der.

Å ha erfaring med rollespill kan nok være en fordel, men tror nok du kan få mye ut av det for det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Tenkte meg du kom til å si det. Bare synd jeg ikke får spilt det selv før til onsdag neste uke. Men, men.



Det er prisen å betale for å ha fått det før oss andre. Kjipt.

Siterer Glorfindel:
Å ha erfaring med rollespill kan nok være en fordel, men tror nok du kan få mye ut av det for det.


Joda, men jeg tror også dette er et godt sted å begynne om man vil inn i rollespill. Er jo ikke så hardcore. Det virker ganske vennlig for nye spillere av sjangeren, men samtidig tilfredstillende for veteraner.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Joda, men jeg tror også dette er et godt sted å begynne om man vil inn i rollespill. Er jo ikke så hardcore. Det virker ganske vennlig for nye spillere av sjangeren, men samtidig tilfredstillende for veteraner.


Både og vil jeg si. Vanskelighetsgradene lar deg jo tilpasse mye selv og det ser også til å inneholde alt et godt rollespill bør ha. Men samtidig er det såpass omfattende at det er mye å sette seg inn i.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Du tok meg igjen, Glorfindel! Godt jobbet.
  • 0
  • Los
  • Los
Etter ett par timer med spillet, og å ha skrudd av markørene som fortalte hvor alle "skjulte" ting var, må jeg si at det er et fantastisk spill! Jeg hadde litt vansker med kontrollene (føltes litt for stive) til å begynne mer, men det begynner å komme seg. Jeg sammenligner det med GTA/RDR, kontrollene er ikke perfekte men spillet rundt er så fantastisk at man vender seg til det.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg sammenligner det med GTA/RDR, kontrollene er ikke perfekte men spillet rundt er så fantastisk at man vender seg til det.


Jeg fikk følelsen av at jeg spilte RDR når jeg ridde. Føltes ganske likt, selvom omgivelsen ikke er i nærheten av like.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Det er prisen å betale for å ha fått det før oss andre. Kjipt.


Neids, koser meg på Kreta, så kan vel ikke klage.
  • 0
Siterer ElGamer:
Neids, koser meg på Kreta, så kan vel ikke klage.


Kos deg masse! Kreta er bra.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!