Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect ~ Offisiell tråd ~


Så det var en akutt mangel på en egen ultimat Mass Effect tråd her så jeg laget en.. Dette er et av de3 få spillene jeg gleder meg stort til for tiden (Ved siden av Halo3).
Hvilke forventninger har dere til denne triologien, som vi forhåpentligvis får starte på til neste år!

http://masseffect.bioware.com/
Prefered weapon? The blunt end of any gun;-D
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Gleder meg sinnsykt til Mass Effect.

Håper det vil gi meg det KOTOR ga meg, selv om jeg er litt i tvil der. KOTOR var veldig bra. Nei vi får vente å se når det kommer.
  • 0
Håper og tror at Mass Effect faktisk kan bli bedre enn KOTOR og jeg digger Star Wars..
Prefered weapon? The blunt end of any gun;-D
  • 0
Gleder meg helt sinnsykt til dette spillet! Har spilt gjennom KOTOR 2-3 ganger og jeg blir bare ikke lei! Dette tror jeg faktisk kan bli bedre en KOTOR selv om KOTOR er et veldig bra spill! Her er det mye større områder å utforske og jeg synes kampsystemet også ser bedre ut!
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2211 her er noen trailere (GT <3 )
  • 0
Dette spillet SKAL jeg ha meg, tror det kommer til å innfri alle forventninger og mer til.
  • 0
Jeg skal ha det, pronto!

Det ser så sykt fett ut, så enormt ut. Det kan bli bedre en SW: KOTOR, selv om KOTOR er et av de beste innen kategorien.

Jeg gleder meg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har så syklig lyst på det, ser så utrolig bra ut!
men jeg har ikke 360

vurderer og spleise på en med en venn, men da bruker jeg opp mesteparten av penga mine oh the dillema
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Faen ta at spillet får 18+
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
MÅ HA..
likte KOTOR serien veldig bra og har høye forventninger til dette
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer The Heretic:
Faen ta at spillet får 18+

Seriøst!?!?!?
  • 0
Ja det ser flott ut Elsker KOTOR så dette blir nok bra.:p

Jepp, ser ut som om det blir 18+, kjedelig det småfolk
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Citerer The Heretic:

Faen ta at spillet får 18+


Seriøst!?!?!?

Ja seriøst...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Får vel tak i det uansett
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
25 mai folkens! Merk dere den dagen! Dagen da 2 av aller aller beste spilla kommer ut i år, og jeg skal ha begge

18års grense???!! Alt av gameplayvideoer og trailere har jo ikke akkurat sett veldig "hardcore" ut??!!

Er 17 år, men d blir sikkert ikke noe prob hvis jeg sparer opp til trønderbart og sideburns så jeg ser eldre ut
  • 0
  • Ole
  • Ole
Siterer TeaRunner:
Dagen da 2 av aller aller beste spilla kommer ut i år, og jeg skal ha begge


Hva er det andre?
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Han sikter nok til Forza Motorsport 2.

Kan du bare kontrollere hvor lagkameratene dine skal posisjonere seg og slikt, eller kan du styre dem på samme måte som i KOTOR?

Gleder meg så sinnsykt til dette spillet! Kommer til å holde meg underholdt helt frem til Halo 3 kommer!
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Ka faen? 18+ ? Ser ikke akkurat som Grand Theft Auto heller da.

Menmen, jeg får vel karra det til meg.

Gleder meg sykt! Har spilt både KOTOR og KOTOR II, og Mass Effect gir meg nok den følelsen jeg fikk når jeg spiller KOTOR spilla.(en god,varm følelse, følelsen av det perfekte spill).
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Ja da kan nå jeg bare droppe planene om Mass Effect nå som det blir 18 år på det...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
gleder meg noe så synnsykt til det kommet, men fader hvorfor kommer Froza 2 på samme dag....blir et heftig vansklig valg assa
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Tror ikke butikkene bryr seg så veldig mye om du er 14 eller 18, de er vel fornøyd så lenge du kjøper varen. Men jeg har faktisk aldri kjøpt et spill med 18 års aldersgrense, så hva vet jeg?

En ting er sikkert, nekter de meg å kjøpe dette spillet kommer jeg til å rasere halve butikken!
  • 0
Får ikke lov å kjøpe 18-års spill, bare 16
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Har ikkje problem med å kjøpe 18-års spel.

Menmen, det spelet her skal eg ha. Det var ein av kjøpsgrunnane for 360. Det blir sikkert mykje betre enn Kotor. Det er jo digert, håpe at det ikkje blir for repetivt og at det er varisjon i miljøet.
  • 0
Siterer TeaRunner:
Er 17 år, men d blir sikkert ikke noe prob hvis jeg sparer opp til trønderbart og sideburns så jeg ser eldre ut


Haha...det var det jeg gjorde før jeg var 18 og sideburns er tingen...vetke helt med barten

Men Mass Effect må jo bare bli bra...gleder meg übermasse!! Det er jo tross alt samme folka som står bak kotor så det burde ikke skuffe!
*brom brom*
  • 0
Har sett mange forskjellge Aldersgrenser får vel sjekke på PEGI sine sider.
Spiller nå: The Witcher, Mass Effect og Garry's Mod
  • 0
Detta spel kommer säkerligen bli helt underbart, verkar likna KotOR och om det har samma känsla kommer det lätt bli ett av årets bästa spel, men GR kommer antagligen ge "Årets spel" till Halo 3 oavsett spelkvalité då dom oftast gör detta med spel dom skrivit gott om under flera år, våga ta ut svängarna GR!!! (inte för att dom inte varit positiva till detta men dom har skrivit betydligt mer om Halo 3)
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!