Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect ~ Offisiell tråd ~


Siterer princesszelda:
Her er det vel ingen som har postet på år og dager, men tenkte jeg skulle dele litt Mass Effect statistikk med dere
Her er et bilde som viser statistikken fra 3'ern, ganske interessant å se hva andre gjorde Inneholder spoiler til dere som ennå ikke har fullført 3'ern.

http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Mass-Effect-3-infographic-
565x1024.jpg

Selv spilte jeg som Male Shepard, valgte å redde the Geth foran Quarians (likte aldri Tali, og syns the Geth var mye kulere) og runnet selvfølgelig spillet Paragon Hva valgte dere å gjøre? syns alltid det er spennende å høre hva andre gjorde også


Spilte som engineer, renegade all the way. Redda både quarians og geth, drepte omtrent alt annet. Mistet ingen squadmates utenom de som dør uansett. Forhold swticha mellom Liara og Tali
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Spilte som engineer, renegade all the way. Redda både quarians og geth, drepte omtrent alt annet. Mistet ingen squadmates utenom de som dør uansett. Forhold swticha mellom Liara og Tali


oh, glemte å si at jeg spilte som soldier xD renegade, not bad xD Du drepte Mordin med andre ord? :p
Haha, hvem endte du opp med tilslutt av Liara og Tali? xD
Siden jeg endte opp med Miranda i 2'ern, tenkte jeg at jeg fikk fortsette med henne i 3'ern også, men så endte det av en rar grunn opp med å bli Liara xD Men hun er ikke så verst hun heller for å si det sånn :p
  • 0
Siterer princesszelda:
Citerer Sithlord pilte som engineer, renegade all the way. Redda både quarians og geth, drepte omtrent alt annet. Mistet ingen squadmates utenom de som dør uansett. Forhold swticha mellom Liara og Tali

oh, glemte å si at jeg spilte som soldier xD renegade, not bad xD Du drepte Mordin med andre ord? :p
Haha, hvem endte du opp med tilslutt av Liara og Tali? xD
Siden jeg endte opp med Miranda i 2'ern, tenkte jeg at jeg fikk fortsette med henne i 3'ern også, men så endte det av en rar grunn opp med å bli Liara xD Men hun er ikke så verst hun heller for å si det sånn :p

Neinei, drepte ikke Mordin! Han er favorittkarakteren min fra alle spillene! Som sagt mistet jeg ingen squadmates utenom de som må dø. Og jeg endte opp med Liara til slutt, siden Tali er litt problematisk å ha med å gjøre, cough cough. Og Miranda er ei real HUR-
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Neinei, drepte ikke Mordin! Han er favorittkarakteren min fra alle spillene! Som sagt mistet jeg ingen squadmates utenom de som må dø. Og jeg endte opp med Liara til slutt, siden Tali er litt problematisk å ha med å gjøre, cough cough. Og Miranda er ei real HUR-


Ah, stemmer xD haha. Han snakker litt fort, men ellers bra :p haha.
Haha, mildt sagt. Miranda er irriterende i 3'ern, hun bare maser om søstra si HELE TIDEN. Her skal vi liksom fight the reapers, og det eneste hun babler om er søstra si :p haha.
Forresten, hvilken ending endte du opp med?
Jeg valgte destroy.
  • 0
Vel, Spoiler:jeg valgte synthesis-slutten ettersom jeg synes den ga det beste utfallet, og var veldig fornøyd med den slutten i motsetning til mange andre. Og etter extended cut ble gitt ut synes jeg at det er en verdig slutt på serien, om ikke litt trist, men det lå jo egentlig i kortene helt fra starten.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Ja, så alle endingene på youtube, og helt enig det du sier.
Ville valgt synthesis etter extended cut selv, syns det også var en verdig ending.

Selv om de som lagde spillet egentlig burde gått med på indoctrination teorien.
  • 0
Har ikke spilt noen av Mass Effect-spillene. Hva er det som gjør serien så god?
Tenker å kjøpe meg Mass Effect-trilogy til PS3. Hva er det som gjør at folk lovpriser serien, utenom slutten på ME3?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Har ikke spilt noen av Mass Effect-spillene. Hva er det som gjør serien så god?
Tenker å kjøpe meg Mass Effect-trilogy til PS3. Hva er det som gjør at folk lovpriser serien, utenom slutten på ME3?


Gode spm :p

Men det som gjør serien så god er storyen, personene i spillet og alle valgmulighetene. Det må oppleves! Alt du gjør/sier har mye å si for storyen, hvem du møter, hva som skjer, osv. Det er også utrolig morsomt å kunne velge hvem du vil ha som gf/bf i spillet, og velge venner/fiender. Pluss at det er interessante oppdrag. Personene i spillet føles ganske "ekte", og man begyner å føle med dem. Pluss at du er kinda "the boss", som er også ganske awesome med tanke på at man får bestemme så mye xD og det er alltid ganske spennende.

Det syns jeg du skal Tho jeg startet med 2'ern, men fikk god forklaring på storyen før jeg begynte på det, og spillet falt fort i smak. Så spilte jeg 3'ern, og tilslutt 1'ern. Ble skuffet over 1'ern tho, syns det gikk mye treigere. men det er forskjellig fra person til person

Håper du fikk en grei forklaring jeg som er så ME fan, må du bare spørre om mer, haha. jeg elsker å fortelle om ME :p
  • 0
Siterer princesszelda:
Håper du fikk en grei forklaring

En grei forklaring ja. Har lenge tenkt å kjøpe det, men må nok vente til neste lønning. Har ikke penger til slikt nå
Om jeg har mer spørsmål vet jeg hvem jeg skal utspørre
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
En grei forklaring ja. Har lenge tenkt å kjøpe det, men må nok vente til neste lønning. Har ikke penger til slikt nå
Om jeg har mer spørsmål vet jeg hvem jeg skal utspørre


Glad jeg kunne hjelpe Ja, lønner seg det ellers kan du sjekke om det er billigere å kjøpe de hver for seg. Og istedet for å kjøpe alle i engang, teste et av de først å se om du liker det? men det er opp til deg
Så bra, bare å si ifra!
  • 0
Veldig enig med deg princess. Jeg var knust da jeg var ferdig med ME3. Maken til story har jeg ikke vært borte i. Og så var det bare ferdig!!
Og det du sier med at karakterene er "ekte", det kjente jeg også. Favorittkarakteren min var Thane. Helt oppslukt i karakteren hans
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Veldig enig med deg princess. Jeg var knust da jeg var ferdig med ME3. Maken til story har jeg ikke vært borte i. Og så var det bare ferdig!!
Og det du sier med at karakterene er "ekte", det kjente jeg også. Favorittkarakteren min var Thane. Helt oppslukt i karakteren hans


Godt å høre at flere er enig I know, jeg var nesten, bare nesten, på gråten. Storyen er amazing, men det er mye små historier å utforske videre som dlc'ene å sånn
Ja, alle har noe unikt ved seg. Selv ble jeg sånn med Liara, noen så snill! Da hun ga meg den boksen med minner i 3'ern og sa alt det fine om Shepard, da ble jeg helt: "awwww!!!".
  • 0
Ja, det var et fint øyeblikk, princess
Jeg synes også at musikken til er helt fantastisk, for den griper tak i alle følelser underveis i spillene.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Ja, det var et fint øyeblikk, princess
Jeg synes også at musikken til er helt fantastisk, for den griper tak i alle følelser underveis i spillene.


Ja, skrev om musikken her i går, men jeg mistet nettet da jeg skulle poste
men ja, musikken er fantastisk!
  • 0
Nå er det faktisk ikke lenge til Mass Effect Andromeda kommer ut, og jeg (som i utgangspunktet var veeeldig skeptisk) begynner å glede meg litt! Ihvertfall etter at jeg så denne videoen som handler om den sentrale rollen "exploration" har fått i spillet:

https://www.youtube.com/watch?v=Ts9WLMSAYVE
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg skulle ønske jeg følte hypen... jeg gleder meg litt, men jeg kommer til å vente for å se hvordan anmeldelsene går før jeg bestemmer meg..

Håper det blir bra!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg skulle ønske jeg følte hypen...


Full on hype er det ikke her heller, men spillet ser unektelig veldig bra ut! Jeg er litt skeptisk til combaten, men det er kanskje mer spennende å spille det selv enn å se på gameplay trailere. Historien er det jeg er mest spent på, ihvertfall etter det tullballet vi fikk presentert i ME3.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Han nye Shepard er ikke like kjekk, men det kan vel fikses på.
Siterer Quinzel:
Han nye Shepard er ikke like kjekk, men det kan vel fikses på.


Kan man fikse på utseende til karakteren i Andromeda? De har ikke snakket noe om det tror jeg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Kan man fikse på utseende til karakteren i Andromeda?


Ja. Det ble bekreftet for lenge siden
Hvordan spiller-figuren ser ut, vil visstnok også ha en effekt på hvordan tvillingen ser ut.

Skal også bli diverse customization options for andre karakterer i spillet, men jeg regner med at det bare gjelder armor og slikt.
Siterer TK Art:
Ja. Det ble bekreftet for lenge siden


Kult! Gleder du deg til Andromeda, TK?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Gleder du deg til Andromeda, TK?


Jeg gjorde. Akkurat nå føler jeg hverken noe til hype eller lyst til å spille det. Kommer nok til å vente en stund med kjøp. Hvertfall til jeg er ferdig med Nier: Automata og litt andre ting jeg allerede har begynt på.
Har spilt Andromeda en del nå og selv om jeg har noe blandede følelser om spillet så har det sine øyeblikk.

Liker veldig godt builden jeg har for øyeblikket, bruker incinerate på en fiende og så biotice charge for å trigge en combo. Ikke noe som å suse mot en stakkars fyr som brenner og så eksplodere i et massivt flammehav. Bruker Nova og/eller shotgun for å fjerne restene.

I grunn ganske artig å zoome rundt på slagmarken og eksplodere i trynet på folk
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
I grunn ganske artig å zoome rundt på slagmarken og eksplodere i trynet på folk


LOL!

Siterer Lt Mactawish:
charge


Eeeelsker denne skill'en. Spilte litt i går, og bestevenninna dukket opp for å se litt. Hun ble laaaang i maska når hun oppdaget hvordan charge fungerer
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!