Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kjøper du remakes?


Lurer litt på hva folk mener om spill som kommer i nye versjoner til ps4 og xb1. Som for eks. Last of us. Gta 5. Saints row 4 osv.

Er det verdt pengene eller styrer dere unna ?

Å hvilket spill måttet kommet i ny versjon for at dere hadde kjøpt det ?
  • 0
Jeg kjøper kun remakes hvis originalen var fette nice og remaken er markant bedre. GTA V-remaken skal kjøpes. Saint's Row IV-remaken skal ikke kjøpes, simpelthen fordi jeg følte at originalen hadde liten holdbarhet, i form av at jeg etter jeg hadde fullført historien hadde gjort "alt" i spillet. Var ingenting som virkelig gjorde at jeg ville spille det mer. GTA V ville jeg spille enda mer etter jeg hadde fullført det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Enig gta 5 ble forhåndsbestilt til ps4 dagen det ble annonsert.
Har også troen på noen større dlc til story mode i fremtiden.

Ellers hadde skyrim kommet i ps4 versjon med oppusset grafikk og feilene var rettet opp og liten laste tid hadde jeg kjøpt det på dagen.
  • 0
Hvordan blir remaken til GTA V?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Blir vel bra går jeg utifra.
Rockstar skuffer jo aldri.
  • 0
Jeg kjøper ofte remakes, fordi de har endel interessante nye funksjoner, ser virkelig frem til Omega Ruby nå i november, og GTA V må jeg vel også få kjøpt selv om jeg har PS3 versjon. Ofte føler jeg at de spillene det komemr remakes av er spill som er så solide, og som har nye interessante funksjoner som gjør det verdt å kjøpe.
  • 0
Enig. Men jeg mener de må tilby noe ekstra enn bedre grafikk sånn som gta 5 gjør. Flere biler. Oppdrag osv.
Men så lenge det er ett solid spill som gta eller last of us gjør det ingenting og ha to versjoner i hylla : )
  • 0
Remakes av spill fra eldre konsoller, som Kingdom Hearts, Shadow of the Colossus, Omega Ruby, Metal Gear Solid samlingen osv., kjøper jeg med glede og tar jeg gjerne imot flere av.

Remakes av spill fra forrige konsollgenerasjon stiller jeg dog litt spørsmålstegn til. Jeg har ikke kjøpt The Last of Us på PS4 og hadde nok ikke kjøpt GTA V heller, hadde det ikke vært for at jeg leverte inn PS3 versjonen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Los
  • Los
GTA 5 ville jeg ikke kalt en remake, bare en utgivelse på neste generasjon. Det skjer hver gang det kommer nye konsollgenerasjoner og det er ikke noe problem. Remakes så dan, med tanke på HD-remakes også videre liker jeg egentlig godt. Så lenge det ikke tar vekk fra nye utgivelser så er det alltid greit å få en ny sjangs til å spille moderne klassikere. Det er jo fritt valg å kjøpe dem eller ikke. Jeg fikk for eksempel prøve Last of Us for første gang med PS4 utgivelsen, hadde ikke den kommet ut hadde jeg aldri fått spilt det, så det er jo tipp topp det!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Vurderer å investere i en PS4 dette året kun pga GTA V i first-person. Rockstar har virkelig slått på stortromma her.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvis grafikk forskjellen virkelig er sånn som traileren som nylig ble lagt der de sammenligner blir jo det jo enorm grafikk forskjell. Bare dette er grunn nok til å kjøpe det en gang til. På gta 5 altså
  • 0
Fordi Majora's Mask 3D nettopp ble annonsert, kan jeg vel bare svar: Ja!
  • 0
Majoras Mask 3D skal lett kjøpes!
  • 0
Alle Atlus og Nintendo remakes kommer til å kjøpes en dag
  • 0
Som sagt skyrim på ps4. Kjøpt det på dagen
  • 0
Hvis jeg har spillet fra tidligere og liker det nok så ender jeg oftest opp med og selge det gamle spillet og kjøpe den nye versjonen,men ikke alltid jeg gjør det til fullpris.Det avhenger av spillet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Dark Souls 2 skal jeg definitivt ha. Selv om jeg har brukt over 100 timer på ps3-versjonen.

Spiller for tiden GTA V. First- person er nice.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!