Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Age 3: Inquisition ~ Offisiell tråd ~


Regner med at jeg ikke er den eneste som ser fram til at dette spillet endelig kommer ut?

Har sett meg mett på alle de nyeste trailerne og benyttet sjansen til og se noen offisielle gameplay videoer fra spillet men har valgt og stå over den som viser 1.timen av spillet,det ble for mye spoilers for min del.
Selv har jeg forhåndsbestilt Deluxe Edition til Xbox 360 fra gamezone da jeg har god erfaring med at mindre pakker fra de pleier og havne i postkassa samme dag som de sender den så krysser fingrene for at jeg får spillet så fort som mulig.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Gjorde tråden offisiell.

Du er nok ikke den eneste som ser frem til spillet nei. Jeg har dog valgt å utsette det til nærmere jul/nyttår, grunnet begrenset tid og andre spill som kommer brått på. Men bedre tid betyr jo bare at jeg kan nyte spillet til det fulle når den tiden kommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gjorde tråden offisiell.

Du er nok ikke den eneste som ser frem til spillet nei. Jeg har dog valgt å utsette det til nærmere jul/nyttår, grunnet begrenset tid og andre spill som kommer brått på. Men bedre tid betyr jo bare at jeg kan nyte spillet til det fulle når den tiden kommer.


For meg er Inquisition det spillet jeg har gledet meg mest til i år så har valgt og utsette kjøp av andre spill siden jeg vet at jeg kun vil spille dette spillet i en lang periode etter lansering.
Unntaket fra dette er det nyeste WoW hvor jeg har kjøpt Collectors Edition og Pokemon Alpha Sapphire & Pokemon Omega Ruby Limited Edition SteelBook
WoW er greit og ha liggendes i Desember så tok meg råd til CE i November og Pokemon spilla har jeg forhåndsbestilt fordi det er Pokemon og fordi jeg ville ha Steelbook edition av begge spilla.
Har dermed ca 1.uke på meg til og spille Inquisition før Pokemon ankommer og siden familien min kommer til og insistere at jeg kommer meg ut av leiligheten etter 1.uke med isolasjon så er det greit med ett spill til 3DS konsollen min.

Har rundet både Dragon Age I og II så nå er jeg klar til og spille som en Human Female Rouge som støtter Magene innad i spillet.
Det eneste jeg lurer på er når spillet ankommer i postkassa,jeg har ett håp om at det kan komme den 19/11 siden det er da Gamezone sender ut spillet men det hele avhenger av når de sender det med posten...Håper at de sender det ut så det kommer med posten samme dagen,men på Elkjøp sin hjemmeside står det at de venter spillet inn på nettlager 18/11 men de har kun den vanlige versjonen av spillet,ikke Deluxe Edition...
Det har skjedd før at Elkjøp har sendt ut spill 1-3 dager før andre nettbutikker har sendt ut sine så skal holde ett skarpt øye med hva som skjer der.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg har spilt origins, og ikke DA2 pga så mye dårlig kritikk. Skulle ikke ha DA3, men nå har jg jammen meg fått gleden av å spille det gratis i 6t på xbox one pga ea access ( har ikke spilt enda ) Så får vi se da, om de 6t forandrer meningen min. Skal spilles senere i dag.
The D' is silent.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg spilte Dragon Age: Origins i massevis, og spilte gjennom 2/3 deler av Dragon Age 2 før jeg ikke orket mer. Men jeg har ikke brydd meg noe særlig om dette spillet før denne uken, men nå har jeg blitt overbevist om at jeg skal kjøpe det når det kommer ut neste helg. Det er alltid godt å ha et massivt og spenende rollespill å hive seg inn i på høstmørke kvelder.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Animorpher:
For meg er Inquisition det spillet jeg har gledet meg mest til i år så har valgt og utsette kjøp av andre spill siden jeg vet at jeg kun vil spille dette spillet i en lang periode etter lansering.
Unntaket fra dette er det nyeste WoW hvor jeg har kjøpt Collectors Edition og Pokemon Alpha Sapphire & Pokemon Omega Ruby Limited Edition SteelBook
WoW er greit og ha liggendes i Desember så tok meg råd til CE i November og Pokemon spilla har jeg forhåndsbestilt fordi det er Pokemon og fordi jeg ville ha Steelbook edition av begge spilla.


WoD hadde jeg også planlagt å kjøpe på release ganske lenge og bare det i seg selv tror jeg blir vanskelig å kombinere med DAI. Når Smash Bros. også bare er et par uker unna, sparer jeg heller opplevelsen til utpå nyåret. Da pleier det å være litt spilltørke og da kan jeg sette meg ordentlig ned med det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
WoD hadde jeg også planlagt å kjøpe på release ganske lenge og bare det i seg selv tror jeg blir vanskelig å kombinere med DAI. Når Smash Bros. også bare er et par uker unna, sparer jeg heller opplevelsen til utpå nyåret. Da pleier det å være litt spilltørke og da kan jeg sette meg ordentlig ned med det.

Vurderte og vente med kjøp til nyåret jeg også men siden jeg får penger fra Nav som inntekt og det blir nye regler fra Januar 2015 så vet jeg ikke hvordan min økonomiske situasjon blir,muligheten for at jeg kommer dårligere ut enn jeg gjør nå er der så siden jeg hadde ekstra penger til overs denne måneden så ble det kjøp allikevel.

Finalfantasyfrelst,Gratulerer med tidlig ea access,det fristet meg også men siden jeg vet at jeg skal ha spillet så valgte jeg og droppe det,6.timer hadde flydd forbi og jeg hadde bare sittet og kjedet meg enda mer enn jeg gjør nå til spillet lanseres. :/

Los,skjønner godt at du ikke orket mer,Dragon Age II var en enorm skuffelse i forhold til Origins men siden jeg ville få med meg hele historien så børstet jeg støv av spillet for og fullføre det og det var faktisk ikke fullt så ille som jeg hadde forventet meg,selv om deler av historien (Anders!) irriterte meg irriterte meg voldsomt.
Men etter og ha sett gameplay videoer fra spillet og lest anmeldelsene så ser det ut som at Inquisition endelig vil gi den samme RPG følelsen som Origins ga meg.
Nå krysser jeg egentlig bare fingrene og håper at Inquisition IKKE gir meg samme elendige slutt som Mass Effect 3 gjorde...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Da har jeg avbestilt spillet fra Gamezone siden en annen nettbutikk *komplett* hadde spillet på lager og det ble sendt i dag tidlig!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Klarte ikke vente til jeg kjøper Xbox One likevel, så jeg kjøpte 360 utgaven.
Kom på at jeg forhåndsbestilte det når Watch_Dogs ble sluppet, så jeg hadde bare 100kr igjen å betale.

Kommer tilbake med en utfyllende post/anmeldelse/something når jeg føler meg forsynt med spillet.
  • 0
Noen som har erfaring med den nyeste oppdateringen som ble sluppet til spillet?V et at noen spillere har klaget over grafikkproblemer etter at de oppdaterte.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har begynt litt på Xbox One utgaven, og det var virkelig noe annet enn 360.
Ingen feil eller glitches så langt, og grafikken ser på ingen måte så "funky" ut som den gjorde på 360. Og det beste er selvfølgelig at loadingtidene er veldig mye kortere og det er ikke like mange av dem.
  • 0
Noen som spiller dette, spiller det så smått innimellom. Synes det er vakkert og fantastisk bra, men blir ikke hekta... Forstår ikke det.. Kan ha noe med fokuset mitt for tiden. Too many good games...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som spiller dette, spiller det så smått innimellom. Synes det er vakkert og fantastisk bra, men blir ikke hekta... Forstår ikke det.. Kan ha noe med fokuset mitt for tiden. Too many good games...

Er i samme båt. Kjøpte det fordi det på grunn av alle Game of the Year prisene og greier, men dette er dørgende kjedelig.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg solgte mitt... Spilte i rundt 20 timer uten at historien sugde meg inn, og jeg følte meg bare overvelmet av at man kunne og burde gjøre..

Men jeg elsker jo The Witcher 3... vet ikke helt hvorfor DA:I ikke traff meg, men noe viktig tror jeg er hvor responsivt og aktivt slossingen funker. I The Witcher er der mer reaksjonsbasert og direkte, hvor DA:I føles mer avhengi av "terninger" og ikke så direkte om du forstår..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Interessant. DA:I er et av fjorårets spill jeg fremdeles ergrer meg over ikke å ha spilt, men ut ifra det jeg leser her så har jeg kanskje ikke SÅ stor grunn til det? RPG er jo generelt sett en av mine favorittsjangre, så hvordan står DA:I i forhold til andre spill i samme sjanger? Ut ifra det som er skrevet, så regnet jeg ikke med det er oppe på nivet til The Witcher 3?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg syntes Skyrim var utrolig kjedelig også, så don't take my word for it
  • 0
Siterer Glorfindel:
Interessant. DA:I er et av fjorårets spill jeg fremdeles ergrer meg over ikke å ha spilt, men ut ifra det jeg leser her så har jeg kanskje ikke SÅ stor grunn til det? RPG er jo generelt sett en av mine favorittsjangre, så hvordan står DA:I i forhold til andre spill i samme sjanger? Ut ifra det som er skrevet, så regnet jeg ikke med det er oppe på nivet til The Witcher 3?


Jeg kan love deg en ting. Hvis du får fullt fokus på dette. Og setter deg inn i det. Kommer du til å elske det. Kanskje like mye som The Witcher 3, for alt jeg vet!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Hvis du får fullt fokus på dette. Og setter deg inn i det.


Det er nok noe av årsaken til at jeg ikke har spilt det enda
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fikk spilt ca 50 timer av XO utgaven, før lagringsfilene bestemte seg for å ta kvelden.
Mulig jeg kjøper det på pc en gang i fremtiden og prøver igjen, for det er et veldig solid spill, men jeg har ikke så veldig lyst til å spille de første 50 timene igjen for tredje gang.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!