Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill til PS4 passer å spille med kjæresten?


Hoi!

Var så heldig og fikk Playstation 4 av dama til jul!
Tenkte dermed at jeg skulle få tak i spill vi kan spille sammen på samme maskin og skjerm.
Tror ikke FIFA, nhl, grand turismo osv er veldig interessant for henne.
Har dere tips til artige spill vi kan spille sammen?
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Jeg endret tittelen for å gjøre saken tydeligere. Ellers kan jeg ikke hjelpe siden jeg ikke eier en selv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Los
  • Los
Rayman Legends

Har ikke spilt det, men jeg og forloveden min spilte Rayman Origins og hadde mye moro med det. Så oppfølgeren burde jo være god
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Tja, jeg har ikke spilt så alt for mye multiplayer på PS4 enda selv, men det finnes nok av spill med Co-Op muligheter. Jeg slenger meg hvertfall på Los sin anbefaling av Rayman Legends. Det er vanvittig moro både alene og med andre.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Spill det passer å bytte på spilling: The Last of Us.Gripende historie som begge kan nyte.Samtidig har det både spennings- og snikesekvenser slik at den som er best på hvert område kan ta seg av det.
Multiplayer/konkurranse: Resogun, Towerfall, Skylanders, Diablo 3, Little Big Planet 3, Mercenary Kings, Secret Poncho, The Swapper(Gratis om du er Plus-medlem denne måneden), Child of Light, Dead Nation, Knack, Lego-spillene, Never Alone, Plants vs. Zombies:Garden Warfare og Trine.
  • 0
Takker for gode tips!
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Selv har jeg spilt Guacamelee! med dama. Fungerte greit. Den eneste ulempen er at dere kommer like langt hvis du gjør alt og hun bare følger etter...

Jeg har også hørt at Rayman Origins og Legends skal være bra å spille med kjæresten.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Ja,glemte Rayman.Sjarmerende grafikk og særlig musikkbanene vil nok få dere begge til å hoppe og sprette.
Har du noen eksempel på spill du liker og noen hun liker?Altså ikke nødvendigvis de samme.
  • 0
Hva med minecraft splitscreen ?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!