Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


lol
Jeg må skaffe meg en ds sånn at jeg kan kjøpe 358/2 days. I WANT!
...But our princess is in another castle!
  • 0
Som fan er vel ikke det noe man vil det er noe man MÅ!

Beste stemmeskuespiller i KH-serien?
Just kill him with your awesome
  • 0
hayden panettiere?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Synes Steve Burton sin stemme passet ganske bra til Cloud. Sier ikke så mye iløpet av spillet da.
...But our princess is in another castle!
  • 0
quinton er veldig bra da
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Kingdom Hearts 3 handle kansje om å redde Terra og Ven og Aqua og Xion og axel og roxas fra dems fate
The cake is a lie
  • 0
Kilder? Eller snakker du om noe annet nå?
Just kill him with your awesome
  • 0
jeg snakker om bbs hemlige slutten slutten hinter om at kingdom hearts 3 handle om redde Terra og Ven og Aqua og Xion og axel og roxas.
The cake is a lie
  • 0
Ikke røp noe værsåsnill
Just kill him with your awesome
  • 0
å beklager jeg skal ikke røpe noe
The cake is a lie
  • 0
Join Kingdom Hearts gruppen min
Just kill him with your awesome
  • 0
Already have.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Vær litt aktiv der også
Just kill him with your awesome
  • 0
Åssen er Birth by sleep til psp? Har skaffet meg psp og jeg trenger ett godt spill der
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer greevel:
Åssen er Birth by sleep til psp? Har skaffet meg psp og jeg trenger ett godt spill der


Ja? Noen som også har spilt det ferdig som kan si hvor lang tid det tok å bli godkjent ferdig med det?
Get ready for a better you
  • 0
ja akurat nå har jeg kjøpt psp og birth by sleep. kommet til siste boss med Terra men ikke med de andre.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
  • 192
  • 192
Må si jeg gleder meg til å bbs. Har holdt på med å spille gjennom alle spillene så langt på nytt, og skal snart kjøpe bbs. Gleder meg sykt, men KH3 D Gleder meg sykt!!
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Omkring 8 timer igjen av KH2 nå. Har mistet tellingen på antall gjennomspillingen. Har vel bestemt meg for å kjøpe BbS til sommeren, da jeg skal mye ut og reise, men holder meg langt unna DS-spillene. Syns det virker som de ødelegger noe av det jeg liker best med serien, nemlig at man må tenke og fundere litt selv om hva alt betyr og står for, i stedet for å få det servert på teskje...
Get ready for a better you
  • 0
Kan de ikke lansere HD Collection snart eller eventuelt en treer? Så på IGN at Square Enix har sagt at det er på tide at KH kommer til konsoll nå. Sist gang var det jo KHII som er fra 2004.

Kommer helt sikkert noe annonsering av KH på E3!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Prøvde demoen til Dream Drop Distance nå nettopp. Kort demo, men ganske gøy. Kontrollene derimot var irriterende til tider. Musikken var herlig da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har ikke spilt mye Kingdom Hearts utenom 1 og 2eren så sitter egentlig bare og venter på at det skal komme noe info om Kingdom Hearts III ifra Japan.
Skal bli gøy og se om spillet vil komme til PS3 eller om de vil utsette det til dne nye konsollen istedet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jepp. Håper de annonserer en dato til treern snart.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jepp. Håper de annonserer en dato til treern snart.

Ja,føler at vi har ventet lenge nok nå.Husker at jeg kjøpte Kingdom Hearts på tilbud på Spaceworld da jeg kikket på spill,hadde ikke hørt så mye om det før men bestemte meg for og gi det en sjanse og da jeg hadde rundet det fant jeg ut at jeg måtte kjøpe meg Kingdom Hearts II også.Etter det ble jeg sittendes og vente på IIIeren som aldri dukket opp,istedenfor kom det bare ut en hel del tilleggs spill så håper at det snart kommer en trailer/teaser eller noen bilder så vi i det minste kunne få en bekreftelse på at det jobbes med spillet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!