Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdom Hearts ~ Offisiell tråd ~


Endelig er nummer 3 i serien annonsert! Fy faen, gleder meg utrolig mye.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Endelig er nummer 3 i serien annonsert! Fy faen, gleder meg utrolig mye.

Gleder meg alt for mye :V!!!
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Citerer albaga:Endelig er nummer 3 i serien annonsert! Fy faen, gleder meg utrolig mye.
Gleder meg alt for mye :V!!!


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bekreftet til Ps4 og X1, jippi!
Trying to be reasonable
  • 0
Noen som gleder seg til 1.5 her? Jeg er utrolig ladd. Lenge siden sist jeg spilte eneren, får håpe det er så bra som jeg husker.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Noen som gleder seg til 1.5 her? Jeg er utrolig ladd. Lenge siden sist jeg spilte eneren, får håpe det er så bra som jeg husker.


Står over, har ikke noe stor kjennskap til serien. Har bare spilt nr. 2 og det til 3DS.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Synd, en av de virkelig store seriene jeg har spilt. Helt fantastiske spilløyeblikk.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Anbefaler deg å gjøre det. Er et eventyr som jeg føler bare må oppleves.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Må få spilt alle en gang. Det på psp,3DS og de to Ps2. Og nr. 3 ser jo badass ut og.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det er hovedsakelig eneren og toern til PS2 du bør få med deg.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ja. Vurderer det sterkt, men nå som Gta V kommer ut så tror jeg nok jeg må stå over.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Bare å jobbe det, så blir det penger til flere spill.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når Kingdom Hearts først ble vanskelig så ble det virkelig vanskelig og. Sliter i end of the world. Eller, jeg sliter med det lille rommet hvor jeg må drepe bølger for å komme igjennom en dør. Det er så kaos inne der. Spesielt prosjektiler er kjipe saker.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Når Kingdom Hearts først ble vanskelig så ble det virkelig vanskelig og. Sliter i end of the world. Eller, jeg sliter med det lille rommet hvor jeg må drepe bølger for å komme igjennom en dør. Det er så kaos inne der. Spesielt prosjektiler er kjipe saker.


Ja, fy søren. Synes faktisk den er litt skummel i alle fall første gang jeg spilte den. Den musikken i bakgrunnen også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer gnyg:
Når Kingdom Hearts først ble vanskelig så ble det virkelig vanskelig og. Sliter i end of the world. Eller, jeg sliter med det lille rommet hvor jeg må drepe bølger for å komme igjennom en dør. Det er så kaos inne der. Spesielt prosjektiler er kjipe saker.


Syntes at Kingdom Hearts varierer i vanskelighetsgrad noe helt sykt. Noen ganger bare eier jeg alt, mens andre ganger står jeg fast i flere timer. End of the World er det siste vanskelige stedet.

Det vanskelige spillet i serien er remixen av Chains of Memories, dæven for et vanskelig spill. Å sette opp en god kortstokk er så tidkrevende,
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Taktikkeren:
Det vanskelige spillet i serien er remixen av Chains of Memories, dæven for et vanskelig spill. Å sette opp en god kortstokk er så tidkrevende,


Prøvde det litt. Konklusjonen min er at jeg ikke gidder å bruke tid på det.

Jeg fullførte Kingdom Hearts i dag. Var level 62 etter å ha slitt for mye på level 51. Grindet til jeg ble ferdig med turnering nummer 4. Om slutten vil jeg si dette: I cry everytiem.

Gleder meg fælt til Kingdom Hearts 2.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg fullførte Kingdom Hearts i dag. Var level 62 etter å ha slitt for mye på level 51. Grindet til jeg ble ferdig med turnering nummer 4. Om slutten vil jeg si dette: I cry everytiem.

Gleder meg fælt til Kingdom Hearts 2.


Mener du remixen da eller? Kingdom Hearts 2.5 eller noe... Eller mente du Kingdom Hearts 3?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kingdom Hearts 2 til PS3 når den tid kommer. Og KH 3 blir og bra har jeg en følelse av.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kingdom Hearts 2 til PS3 når den tid kommer. Og KH 3 blir og bra har jeg en følelse av.


Kjenner jeg ikke kan tenke på det. Ellers blir jeg så gira, at tida går i super treg fart.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer gnyg:
Om slutten vil jeg si dette: I cry everytiem.




Siterer gnyg:
Og KH 3 blir og bra har jeg en følelse av.


Tenker nok det kommer til å få en rimelig stor hype når den tid kommer.

Ser veldig frem til KH 2.5 remixen selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser veldig frem til KH 2.5 remixen selv.


Åhh, ikke si det, blir så konge at jeg nesten dør av forventninger. Selv om det ikke er lurt da...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
http://www.polygon.com/2016/10/27/13435974/kingdom-hearts-ps4-collection-1-5-2-5-remix-hd

Såeh... KH 1 og 2 kommer til PS4 neste år, for de som ikke har fått det med seg. Da blir det vel å kjøpe de på nytt .... igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://www.polygon.com/2016/10/27/13435974/kingdom-hearts-ps4-collection-1-5-2-5-remix-hd

Såeh... KH 1 og 2 kommer til PS4 neste år, for de som ikke har fått det med seg. Da blir det vel å kjøpe de på nytt .... igjen.


Haha, må nesten det da...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Såeh... KH 1 og 2 kommer til PS4 neste år, for de som ikke har fått det med seg. Da blir det vel å kjøpe de på nytt .... igjen.


Spennende! Jeg har aldri prøvd et eneste KH spill, men jeg har hatt lyst til å prøve dem en stund nå! Glad jeg ikke kjøpte PS3 spillene.

Skal dere ha 2.8?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Skal dere ha 2.8?


Jeg skal i hvert fall det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!