Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Legend of Zelda: Ocarina of Time ~ Offisiell tråd ~


Hei tok opp min gamle Nintendo 64 i fra skapet mitt og begynte ny save på zelda siden jeg tenkte at dette hadde blitt kjempekjekt og herregud det ble det! Har blitt helt hekta på det og alle de sangene er så koselige å høre på
Dette spillet minner meg om når jeg var i 6-7-8 års alderen. Husker selv da jeg var liten så var jeg så redd for at det skulle bli natt da jeg var liten-link for da kom du ekle "skjelettzombiene" opp i fra bakken for å ta meg!
Elsker rett og slett dette spillet, det er mitt første odentlige spillminne og så mye mer. De sangene er helt fantasstiske, etter så mange år så har jeg aldri blitt lei av sangene, jeg elsker spesielt "saria's song" og den sangen som spilles i vindmøllen. Så ta frem den gamle nintendo 64'en din eller kjøp spillet wia wii shop. Dette vil dere ikke angre på
Håper dere nyter Zelda øyeblikkene like så mye som meg.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Spiller det nå faktisk begynnte på søndag, eller har bare spilt litt da!
Men burde ikke dette vært på den ultimate zelda tråden da?
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Ocarina of Time er det beste spillet i historien!
Long live the Vita!
  • 0
Siterer asshole:
Ocarina of Time er det beste spillet i historien!


Jeg ville ikke sagt "det beste spillet i historien" men spillet er utroligt bra, jeg var også redd de skjelletzombiene hehe
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg må være hjerneskadet, jeg syns 'Ocarina Of Time' var dødskjedelig.
  • 0
Syns ikke Ocarina er det beste spillet i historien... Ikke engang det beste Zelda spillet
Min personlige favoritt er Majora's Mask Vet at mange(de fleste) er uenige med det da
Hacker's Delight
  • 0
OoT er helt klart verdens beste spill.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Synes også OoT er det beste spillet i historien, dette er kanskje det spillet jeg har mest minner fra!
  • 0
Jeg synes at Ocarina of Time er et utrolig bra spill, kanskje ikke det beste i historien (jeg har ikke nok innsikt til å gjøre meg opp en mening om det), men absolutt et av det beste Zelda-spillene Det er nok ikke det jeg har mest minner fra, ettersom jeg fikk spilt det for første gang på Virtual Console til Wii Det er nok Super Mario 64 jeg har mest minner fra

Siterer AvAtArA:
Min personlige favoritt er Majora's Mask Vet at mange(de fleste) er uenige med det da


Jeg har faktisk ikke fått prøvd det spillet ennå, men har hørt en god del om handlingen, og mitt inntrykk er at det er like bra, om ikke bedre enn Ocarina of Time. Nå må jeg jo få prøvd det før jeg kommer med en endelig dom, så jeg håper det kommer til Virtual Console snart
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Syntes Windwaker har vært det morsomste Zelda spillet hittil, jeg.
..Det er vel kanskje bare jeg som har den meningen

'Oot' er veldig bra det også, men syntes at f.eks Super Mario Galaxy er mye bedre..
  • 0
Oot er mitt første ordentlige spill minne, husker godt da jeg fikk N64 med Super Mario og zelda. Brukt mye tid som liten foran Tv'n med zelda ja. Et av de ebste spillene noensinne
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
Siterer BoRedoM:
Oot er mitt første ordentlige spill minne, husker godt da jeg fikk N64 med Super Mario og zelda. Brukt mye tid som liten foran Tv'n med zelda ja. Et av de ebste spillene noensinne


ja hihi!

det jeg spillte mest på som liten var vel zelda når det gjaldt n64, ellers hvar det, F.eks:

Donkey kong 64,
Super mario 64
Mario kart 64
Fighters destiny

åsså noen andre spill som
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer AvAtArA:
Min personlige favoritt er Majora's Mask Vet at mange(de fleste) er uenige med det da

Det er også min favoritt!
The Simpsons!
  • 0
Siterer AvAtArA:
Syns ikke Ocarina er det beste spillet i historien... Ikke engang det beste Zelda spillet
Min personlige favoritt er Majora's Mask Vet at mange(de fleste) er uenige med det da


Jeg sier meg enig i dette, du er ikke helt alene om det, mange mener det samme.

Lagt til 2008-05-20 11:04:
Hvilket tempel mener dere var unødvendige i ocarina of time?
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Siterer kristy:
Hvilket tempel mener dere var unødvendige i ocarina of time?


Ingen. Alle er perfekte
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Vann tempelet er litt fært. Vannet skal opp vannet skal ned. Det er til å bli gal av
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Det er ikke alltid man får svar når man poster i en tråd som allerede eksisterer

Synest at Ocarina of time alltid har vært det beste Zelda spillet, ja til og med det beste spillet som er laget. Husker at jeg rundet det hele 4 ganger på N64, og det er bare Super Mario 64 som jeg har rundet flere ganger.
Templene var så bra laget at jeg aldri vart lei av dem(unntak av vann- og gress-tempelet). Alt var rett og slett super med spillet, ingen feil. Synest egentlig at templene på Twilight princess var litt skuffende.

Syns at Majoras Mask er det dårligste zelda spillet.
For det første var det ekstremt vanskelig i forskjell fra Ocarina of time(noen mener kansje omvendt), og de som ikke kunne engelsk da(sånn som jeg) hadde ikke en sjangs til å runde det fordi man ikke fikk noen som helst hint om hvor man skulle gå uten å skjønne teksten. I Ocarina of time gikk det i alle fall an å skjønne hvor man skulle uten å skjønne hva som sto. For det andre var spillet utrolig stressende med den domme tia. Selv med "saktesangen" så gikk tiden alt for fort.
Husker at jeg kom meg til 3. tempelet, men ikke lengere.
Ikke fordi jeg satte meg fast eller noe sånt, men pågrunn av at jeg aldri rakk å komme meg igjenom det fordi at jeg alltid måtte spille sangen som får deg tilbake i tid, for å ikke dø.
Det er faktisk det eneste zelda spillet som jeg har hatt/prøvd som jeg ikke har runda. Men kansje det ikke er like vanskelig nå som jeg er eldre + at kansje det var enda en sang til som fikk tia til å gå enda saktere enn den andre sangen gjorde?
Men men, det er min mening.

Beste zelda spillene som jeg har prøvd:

1: Ocarina of time
2: Wind waker og twilight princess
3: Majoras Mask
  • 0
Ocarina of time 3DS ser ut til å være et "må ha" spill: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/124883/The+Legend+of+
Zelda%3A+Ocarina+of+Time+3D/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tror jeg skal skaffe meg det... Men det ligger langt fra øverst på listen, satser på å skaffe meg 3DS og OoT rundt jul...

BTW: Tror dere det kommer en Majoras Mask 3D til 3DS??
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper Majoras mask kommer, men ingenting er bekreftet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skal skaffe meg spillet så fort som mulig.
  • 0
Det er ihvertfall drømmen Finnes ingen grunn til å ikke gjøre det da...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har tatt forest tempel nå (Gjort en god del ekstra, er derfor ikke kommet så langt), får spille mer i morgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Begynte nettopp det fantastiske eventyret på nytt. Jeg har bekjempet King Dodongo for ikke så lenge siden. Epsik fight!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!