Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Magic: The Gathering


Trist dag for meg dette.

Fant ut eg skulle ta en liten runde magic med gamle deck med noen kompiser til helgen.
Flyttet fra kjellerleilighet hos mine foreldre for 2 år siden, og skulle hente de der.
Ringte min far og viste seg at han har kastet dem ved et uhell.
ALT SAMMEN...

Har kjøpt kort siden 1995, + hadde alle kortene til kompiser som og har spillt siden da.

Hvis vi regner ut hva vi har brukt på boostere + singel kort vi har kjøpt er det vel lett over 100 000kr, rett i dass.

Hadde 7-8 killer deck med bare de beste rarekort + 3 ringpermer med rare som ikke var i deck og 5-6 rema 1000 poser med common og uncommon.
Way to go pappa!!!

Jaja, blir det noe magic fremover blir det vel bare draft en sjelden gang tenker eg
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
Tror jeg har 3 pakker med Magic: The Gathering kort
Men det er ingen som spiller det her, så det ble aldri til at jeg spilte det så mye.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spilte for noen år side. Har en deck, tror det var Nemesis som var hovedoppbyggingen, men har noe fra Portal tror jeg det het. Var stort sett bygd opp av swamp, forest og fire. Var kjapp men også tungtreffende.
Hadde blandt annet et forsvarskort som kunne bli brakt til live igjen hele tiden for null og nix.
  • 0
Noen som vet om noe sykt, ultra kicker, hyper bra, overpowered grønne kort som ikke er så altfor dyre?
Run away, fight another day...
  • 0
Prøvde det på xbox 360 og syntes det er sinnsykt kult! Jeg elsker det. Spiller med hvitt deck fortia
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Jeg har bygd opp hele dekket mitt rundt ublockable som kan drepe flying ting. Problemet er bare at disse unblockable kortene bare kommer ut ca. hver tredje runde...
Run away, fight another day...
  • 0
Spillte mye magick i 98/99 da jeg var i millitæret en boster på leirkiosken kostet 24 kr imot 35 på vanlige kiosker. Har mest kort fra Mirage Tempest og Urzas. Hoppet av etter Mercinerisserien da jeg ikke likte utviklingen. Sammlet mest på legender favoriten er Crovax the cursed selv om greven er langt bedre.

Favorit komboen er Hvit og blått og det beste kortet i mine øyne er Sword to plowshares som jeg alltid har med 4 stk av om jeg spiller med hvit.

Siste deckern jeg bygde er en Rød med endel artifacts der komboer av Furnace of Rath kombinert med repercussion gjør at en bolt gir en creature 6 i skade sammtidig som du gir motstanderen 12 i skade. Kombiner dette med creatures med firststrike så vil du kunne ta imot det meste om du har en Wall of razors ute feks så vil du gi 16 i skade til motstanderen om du får blocket, og motstanderens creature må ha en toughnes på over 8 for å få gitt deg skade. ganske ok det
  • 0
Noen som vet om noen gode grønne kort?
Run away, fight another day...
  • 0
Magic er morsomt!

Siterer Snodig Gutt:
Noen som vet om noen gode grønne kort?


Det finner så alt for mange gode grønne kort=)

-Priest of Titania
-Virulent Sliver (få 5-10-1000.000 slike slivere ublokelige)
-Nissa Revane (planeswalker)


Bare noen raske eksempel.
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Hva gjør Priest of Titania?
Run away, fight another day...
  • 0
Hva gjør Priest of Titania?

Den gir deg grønn mana etter hvor mye alver du har ut i spill!

Les mer på den her www.spillsjefen.no
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Ah. Jeg bruker ikke elves da... Men jeg har uansett funnet et annet kort, en artifact som gjør at all grønn mana i spill gjelder som 2. Husker ikke hva det heter...
Det suger hvis de andre også spiller med grønt da.
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Noen som vet om noen gode grønne kort?


Rancor er et veldig godt kort. Koster en grønn og gir Enchanted creatur +2/+0 og trampel og når det havner i graveyarden så får du det tilbake på hånden.
Kortet var ihvertfall veldi sterkt da det kom i Urza's Legacy.

Ka type kort du tenker på? Kan sikkert hjelpe deg med endel gode kort bare jeg får hvite hva du trenger dem til?
  • 0
Jeg spiller med ett dekk der det er nødvendig for meg å få ut grønne mana fort. Ideen her er at jeg bruker Thooth and nail til å spille ut to dyre grønne creatures, ofte tornado elemental (unblockable) eller myojin of lifes web (indestructible).
Hadde vært greit med noe som gjorde at jeg slapp og tappe creatures også.
Run away, fight another day...
  • 0
Ok, finnes det noen gode grønne antigrønne kort? Det høres litt rart ut, men dere skjønner?
Run away, fight another day...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!