Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bloodborne ~ Offisiell tråd ~


Jeg sliter, haha! Folk kødda ikke når de sa dette var et vanskelig spill!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Jeg sliter, haha! Folk kødda ikke når de sa dette var et vanskelig spill!


Jeg syns det var ekstra ille i starten, men så blir det litt greiere etterhvert. Har du tatt noen bosser enda? Du får si ifra om du trenger hjelp så kan jeg sikkert hjelpe deg, så fort du får tak i de bjellene du trenger for å få folk inn i din verden
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må si at Unseen Village er mer enn bare litt irriterende, håper virkelig at det er en morsom bossfight etter dette da frustrasjonen begynner å toppe seg.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Kan man coope uansett lvlgap hvis man bruker passord, noen som vet?
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Må si at Unseen Village er mer enn bare litt irriterende, håper virkelig at det er en morsom bossfight etter dette da frustrasjonen begynner å toppe seg.


Likte ikke det området jeg heller, men hadde heldigvis ikke så store problemer med bossen. Starten er værst syns jeg, klarer du den så klarer du nok resten

Siterer Jokernord:
Kan man coope uansett lvlgap hvis man bruker passord, noen som vet?


Er ikke sikker?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
I begynnelsen holdt jeg på å gi opp siden det føltes så umulig, men etter mange forsøk har jeg endelig begynt å få teken på det. Dette spillet er jo dritkult!
  • 0
Siterer SirGalahad:
I begynnelsen holdt jeg på å gi opp siden det føltes så umulig, men etter mange forsøk har jeg endelig begynt å få teken på det. Dette spillet er jo dritkult!


Helt enig! Jeg sleit også veldig i starten og trodde ikke spillet var noe for meg, men da jeg endelig fikk tatt noen bosser og kom godt under huden på kampsystemet så ble jeg helt frelst.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da var the old hunters fullført i ng3+. det er det vanskeligste jeg har gjort i spill ever. måtte coope hele siste delen. Det vil si jeg har ikke greid å ta optional boss Lawrence the first et eller annet, prøvde sikkert 20 ganger sammen med en superdyktig spiller, fikk aldri tatt mer enn halparten av livet hans. bossområdet er jo knapt større en bossen selv.. Har sikkert spilt 1000 timer, for meg er dette etterhvert blitt det klart beste spillet i soulsborneserien..
  • 0
Liten bump her, men veldig stilig video for dere som bryr dere like mye om detaljer som det jeg gjør. Var klar over mesteparten av disse, men lærte noen nye ting også.

https://www.youtube.com/watch?v=sH2-texH34o
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Yes!! Haha, klarte endelig første boss!
Siterer SirGalahad:
Yes!! Haha, klarte endelig første boss!

nice. Er på siste boss , har ikke giddet å ta den enda. Ikke noe lett spill. Men, veldig bra og godt spill imo. Første boss var overraskende en av få bosser jeg tok på første forsøk.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Yes!! Haha, klarte endelig første boss!


Gratulerer! Den andre er lettere etter min mening. Men kan ta deg et par forsøk for det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Yes!! Haha, klarte endelig første boss!


Grattis dude!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Xtord:
nice. Er på siste boss , har ikke giddet å ta den enda. Ikke noe lett spill. Men, veldig bra og godt spill imo. Første boss var overraskende en av få bosser jeg tok på første forsøk.


Haha. Damn.

Siterer Taktikkeren:
Gratulerer! Den andre er lettere etter min mening. Men kan ta deg et par forsøk for det.


Takk for det! Grugleder meg til det.

Siterer Crazy Kraken:
Grattis dude!


Takker
  • 0
Ja, kom frem til boss nr. 2 nå! Tror nok jeg skal klare dette!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ja, kom frem til boss nr. 2 nå! Tror nok jeg skal klare dette!


Nice, blir nok en god følelse da!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nice, blir nok en god følelse da!


Eide han, men brukte de der gravsteinene som cover da så var egentlig ikke vanskelig.
  • 0
Okei, blir merkbart verre ei stund nå. Just sayin.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Okei, blir merkbart verre ei stund nå. Just sayin.


Merket dette.. haha, men det er kjekt da! Rolig progresjon!

Lagt til 2016-12-27 18:08:
Kom frem til boss nr. 3 nå.. jesus
  • 0
Den i kirka?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Tenkte å fortsette litt på Bloodborne, nå som jeg er "ferdig" med DS3.
Rettere sagt, startet jeg på nytt. Tatt de to første bossene. Angående Blood Vials, har jeg litt blandede følelser. At du kan farme dem opp er kjekt på en måte, da du kan ha en del flere med deg enn i DS. Samtidig ser jeg for meg at det kan bli smått irriterende å stå fast på en hissig boss, for så å måtte farme deg i hjel før du gjør et nytt forsøk. Likte i grunn at de fylte seg opp selv i DS.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er på mange måter enig med deg, Glorfindel, men jeg hadde aldri store problemer med å få tak i flere blood vials heller. Det passer også godt sammen med ammo systemet, og i motsettning til Dark Souls 1 (feks) så kan man få tak i flere vials mellom checkpoints.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Den farminga merker jeg lite av. Tar maks 10 minutter før du er klar til å prøve igjen. Bare 3-4 minutter hvis du ikke "rakk" å bruke alle.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg er på mange måter enig med deg, Glorfindel, men jeg hadde aldri store problemer med å få tak i flere blood vials heller. Det passer også godt sammen med ammo systemet, og i motsettning til Dark Souls 1 (feks) så kan man få tak i flere vials mellom checkpoints.


Ja, jeg holdte på å si at jeg savner skjoldet. Men avstandsvåpenet er en rimelig god erstatning.

Siterer Taktikkeren:
Tar maks 10 minutter før du er klar til å prøve igjen.


Det er 2 timer ekstra om du må prøve 12 ganger det

Men neida, tror ikke det skal bli så ille. Det er vel bare å være litt sparsom. Er man konstant avhengig av 20 vials, så gjør man vel noe feil.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!