Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trenger deres hjelp :)


Hei alle! Jeg jobber med bachelor oppgaven min og har en spørreundersøkelse som handler om voldelige videospill og om det kan påvirke adferd. Jeg tror ikke selv at dette har noe sammenheng, men jeg synes det er et veldig relevant og spennende tema. Jeg hadde satt stor pris på om noen hadde giddi å tatt den. Tar bare et minutt På forhånd tusen takk!

https://no.surveymonkey.com/s/B55MBGJ
  • 0
Har svart nå jeg
  • 0
Har svart
  • 0
Har svart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har Svart
  • 0
Har svart.
  • 0
Tusen tusen takk for hjelp setter stor pris på det!
  • 0
It is done.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har svart på spørreundersøkelsen. Den burde forresten fått en korrekturrunde.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Takk for tilbakemelding og svar
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg tok spørreundersøkelsen, men likte den ikke. Den føltes alt for styrende i spørsmålene og noen var jeg usikker på hvordan jeg skulle besvare. I tillegg var det basert på veldig generaliserende påstander, som gjorde at jeg følte at jeg helt klart valgte en side. Jeg holdt på å slutte ved påstanden "det er gøy å spille voldelige spill". Hvordan skal jeg svare her når vold i spill ikke har noe med hvor mye underholdningen jeg får ut av det? Kan voldeligespill være kanonmoro? Helt klart, men de kan også være kjedelig, tåpelig og usmakelig, og alt mellom. Det er ikke volden som styrer om det er underholdende.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har svart
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Los:
Jeg tok spørreundersøkelsen, men likte den ikke. Den føltes alt for styrende i spørsmålene og noen var jeg usikker på hvordan jeg skulle besvare. I tillegg var det basert på veldig generaliserende påstander, som gjorde at jeg følte at jeg helt klart valgte en side. Jeg holdt på å slutte ved påstanden "det er gøy å spille voldelige spill". Hvordan skal jeg svare her når vold i spill ikke har noe med hvor mye underholdningen jeg får ut av det? Kan voldeligespill være kanonmoro? Helt klart, men de kan også være kjedelig, tåpelig og usmakelig, og alt mellom. Det er ikke volden som styrer om det er underholdende.


Enig med Los. Rart at veilederen din har godtatt et slikt spørreskjema. En dårlig metode-del på en bachelor ødelegger for resten av arbeidet, uansett hvor bra resten er. Men det er vel for sent å gjøre noe med det nå, jeg svarte uansett på undersøkelsen din ut fra hvordan jeg tolket spørsmålene selv.
  • 0
Regner med det er i seneste laget, men har iallefall svart. Lykke Til!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!