Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Star Wars Battlefront ~ Offisiell tråd ~


Noen som har kjøpt spillet enda?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noen som har kjøpt spillet enda?


Nope, har du?

Jeg syns betaen var veldig artig, men det virker som EA igjen velger å legge seg på en DLC heavy strategi med dette spillet og da blir jeg fryktelig skeptisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nope, har du?


Nei, jeg er litt av samme oppfatning egentlig. Jeg synes betaen var helt grei, men vippet aldri over til "must-buy" sonen. Synes også lanseringsversjonen virker ganske strippet for innhold. Er veldig usikker på om jeg skal ta meg bryet å kjøpe det. I hvertfall enn så lenge.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I starten ville jeg ha dette spillet, fordi jeg elsker Star Wars. Problemet er at EA er involvert i tillegg til at det ser ut som et spill du bare ville ha spilt i 1 uke også lagt fra deg igjen. Blir nok ikke Battlefront på meg nei. Ser ikke ut som de forrige Battlefront spillene engang.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg syns betaen var veldig artig, men det virker som EA igjen velger å legge seg på en DLC heavy strategi med dette spillet og da blir jeg fryktelig skeptisk.


Enig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg koser meg veldig med spillet nå. Det er nok ikke det dypeste eller beste spillet jeg har spilt, men det gir meg en god Star Wars følelse! Det fungerer godt som FPS, med noen flotte opplevelser i Star Wars universet!

Som når man stormer rebelbase på Hoth til Imperial Martch. Når man alene holder en gjeng Stormtroopere tilbake som Han Solo. En intens kamp i Tatooines raviner blir til hektisk get away øyeblikk når Darth Vader plutselig ruller inn. Når man suser gjennom skyene sammen med to andre Tie-Fighters for å jage med Millenium Falcon.

Jeg er nok enig i at season pass peisen er latterlig, og at det er mindre innhold enn Battlefront 2. Men jeg har det veldig gøy med det som er der og så får innholdet i DLCene avgjør om de er verdt pengene når den tid kommer.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er veldig usikker på om jeg skal ta meg bryet å kjøpe det. I hvertfall enn så lenge.


Jeg tenker det at om man ikke kjøper et muliplayer spill illøpet av det første året så er det sjeldent noe vits uansett. Veldig mange spill har ikke levetid utover 1. år. Battlefront er et spill jeg kunne tenkt meg å spilt litt, men det er litt synd å skulle kjøpe det (om et år?) når det ikke er "relevant" lenger. Det kommer tross alt nye spill hele tiden.

Siterer Los:
Men jeg har det veldig gøy med det som er der og så får innholdet i DLCene avgjør om de er verdt pengene når den tid kommer.


Så bra! Spiller du det på PC eller konsoll? Tenker kanskje det passer best på konsoll, eller?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg tenker det at om man ikke kjøper et muliplayer spill illøpet av det første året så er det sjeldent noe vits uansett. Veldig mange spill har ikke levetid utover 1. år. Battlefront er et spill jeg kunne tenkt meg å spilt litt, men det er litt synd å skulle kjøpe det (om et år?) når det ikke er "relevant" lenger. Det kommer tross alt nye spill hele tiden.


Ja, jeg tenker vel ikke å drøye så lenge heller
Frister å prøve fullversjonen, men et annet aber er også at jeg de siste årene har gått lut lei FPS i løpet av et par dager... Da spørs det om Star Wars temaet er nok.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har jo nesten ikke spilt rene skytespill de siste årene, så det er ganske fresht for meg. Det er nok også en del av det.

Jeg spiller på PS4 ja. Jeg kjøpte det digitalt på PSN, for da kan jeg bare hoppe inn å spille et par runder mellom de andre spillene jeg spiller.

Ser for meg at dette spillet får en ny giv hvert år rundt...si....4. Mai?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, jeg tenker vel ikke å drøye så lenge heller


Vente på et salg? Black friday kanskje?

Siterer Los:
Jeg har jo nesten ikke spilt rene skytespill de siste årene, så det er ganske fresht for meg. Det er nok også en del av det.


Helt klart. Og det ER jo et morsomt spill, det har bare ikke så mye content.

Siterer Los:
Jeg spiller på PS4 ja. Jeg kjøpte det digitalt på PSN, for da kan jeg bare hoppe inn å spille et par runder mellom de andre spillene jeg spiller.


Jeg ser liksom for meg at det er et spill som passer best på konsoll, nettopp fordi det er litt casual. Da kan man hoppe inn i noen matcher og virkelig få den gode Star Wars følelsen, og bare ha det gøy.

Lagt til 2015-11-21 11:04:
Waaaaiit what? Er det faktisk split-screen for alle modusene i Battlefront til konsoll?!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vente på et salg? Black friday kanskje?


Det er jo helt klart en mulighet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Los:
Jeg koser meg veldig med spillet nå. Det er nok ikke det dypeste eller beste spillet jeg har spilt, men det gir meg en god Star Wars følelse! Det fungerer godt som FPS, med noen flotte opplevelser i Star Wars universet!


Spørsmålet er nå, vil du anbefale dette til en som har lagt ned hundretalls timer i Battlefront 2 og som er skuffet over mangelen av Galactic Conquest, Singleplayer og uten tvil klassene en kunne velge i mellom?
  • 0
Dette må folk plukke opp nå! Supert tilbud som jeg dessverre tror går ut i dag. Kjøp med season pass(ultimate edition).
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Dette må folk plukke opp nå! Supert tilbud som jeg dessverre tror går ut i dag. Kjøp med season pass(ultimate edition).


Hvor er dette salget? Grunnspillet er også "gratis" med Origin access
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
PS4, beklager hvis det er slutt, trodde det varte til midnatt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
PS4, beklager hvis det er slutt, trodde det varte til midnatt.


Null stress! Jeg hadde spillet, men solgte det da jeg ble jeg lei. Skjønte raskt at det ville havne på Origin Access, så da er ikke 35kr i måneden så mye for å få spille det igjen
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Aha, elsker det så langt. Men digger Star Wars. Mulig jeg blir mer lei når jeg har spilt de samme banene 20 ganger.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!