Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mortal Kombat X ~ Offisiell tråd ~


Mortal Kombat X er et slåssespill utviklet av NetherRealm Studios og som tittelen foreslår det tiende hovedspillet i serien.

Det ble utgitt den 14. April 2015 på PlayStation 4, Xbox One og PC. Skal også gjøres tilgjengelig for PlayStation 3 og Xbox 360 i nær tid.

Historien plasseres i en alternativ tidslinje som ble startet opp av forgjengeren Mortal Kombat (2011) og tar hovedsaklig sted 20 år etter. Dette har introdusert en del nye karakterer og vi får også se noen nye forandringer på gameplay. Mest merkbart er vel muligheten til å nå kunne velge mellom tre forskjellige spillestiler for hver karakter.

En tegneserie under samme navn som er utgitt av DC Comics pågår foreløpig og tar plass mellom Mortal Kombat (2011) og Mortal Kombat X. Det finnes også ett mobilspill som kan brukes til å få bonuser i konsollversjonen og motsatt.

- - - - -

Har hatt mye glede av dette spillet så langt, og det er bare å legge meg til på PSN (Andrilza) hvis noen vil spille.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Gjorde tråden offisiell. Jeg har ikke spillet selv, men synes forsåvidt det ser ganske heftig ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gjorde tråden offisiell. Jeg har ikke spillet selv, men synes forsåvidt det ser ganske heftig ut.

Takker, og jeg kan godt anbefale det! Ble mye mer oppslukt enn jeg trodde jeg skulle bli.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!