Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo Switch-tråden


Siterer Glorfindel:
Jeg synes fremdeles ikke det er så ille som dere skal ha det til. Men det jeg stusset litt på i den nyeste traileren, er at det nesten ser ut til at de bruker ulik grafikkstil på forskjellige karakterer. Antagonistene ligner f.eks. litt mer på karakterene fra forgjengerne, mens protagonistene har mer vinkling mot karakterdesignet fra Tales


Ja, jeg tenkte på det samme. Men for meg er det nok hovedpersonen(e) som ser værst ut. Jeg vet ikke om det er animasjonen eller det rent estetiske. Eller kanskje de er for mange rare kameravinkler osv? Men for meg ser det ille ut. Det eneste jeg kommer på er at kameraet er ganske langt unna karakterene når man sloss og løper rundt i verden, og at de overdrevne fjesene er ment å syns bedre langt unna? Men selv jeg som er glad i Manga og Anime syns det er helt på tryne (tihi).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Går nå rykter om at Nintendo jobber med achievement-system til Switch, ifølge en Switch-utvikler:
http://nordic.ign.com/nintendo-switch/4800/news/nintendo-working-on-achievementtrophy-system-for-switch-says

Så, hva synes dere? Håper dette stemmer, Nintendo-spill + achievements hadde vært en spilldrøm for meg
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Går nå rykter om at Nintendo jobber med achievement-system til Switch, ifølge en Switch-utvikler:
http://nordic.ign.com/nintendo-switch/4800/news/nintendo-working-on-achievementtrophy-system-for-switch-says

Så, hva synes dere? Håper dette stemmer, Nintendo-spill + achievements hadde vært en spilldrøm for meg


Hadde vært kult det. Gir jo spillene mer gjenspillingsverdi. Litt irriterende sent kanskje. Husker jeg ville ha det på Wii u, men men. Liksom er irriterende at det kommer først nå, men greit at det kommer i det heletatt.
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Så, hva synes dere?


Jeg hater achievements, så jeg håper ikke det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Worst Username Ever å, hva synes dere?

Jeg hater achievements, så jeg håper ikke det.

Blir sannsynligvis mulig å "skru dem av" (skru av notifications) som på andre konsoller, så om du ikke liker dem trenger du nok ikke engang å se dem om du ikke vil
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Blir sannsynligvis mulig å "skru dem av" (skru av notifications) som på andre konsoller, så om du ikke liker dem trenger du nok ikke engang å se dem om du ikke vil


Kan det ikke heller være sånn at man må "skru dem på"?

Neida, det er kanskje noe som gir mange en ekstra motivasjon for å spille spillene sine, men i "gamledager" kom dette i form av ingame unlocks (skins, artwork, juksekoder osv) og det likte jeg litt bedre. Noen spill gjør selvfølgelig beggedeler og det er mer greit, syns jeg.

Hva spiller dere på Switch for tiden?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bryr meg ikke så mye og achievements, men har ikke noe imot at det kommer på Switch. En del spill har jo dette innebygd allerede.

Siterer Crazy Kraken:
Hva spiller dere på Switch for tiden?


Det går for det meste i Splatoon 2 den siste tiden, samt en del småspill som f.eks. Retro City Rampage DX. Tror jeg snart skal skaffe meg Binding of Isaac og flere småspill. Det har kommet utrolig mange slike spill som frister.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det går for det meste i Splatoon 2 den siste tiden


Splatoon 2 ser veldig bra ut. Hvordan var singleplayer og horde modusen?

Btw, har dere sett Switch til en god pris i det siste?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Oh. My. God. SNES Classic Mini er på vei i posten til meg!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jøss, allerede? Hvor bestilte du fra?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jøss, allerede? Hvor bestilte du fra?


Bestilte fra Platekompaniet. Hva med deg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Komplett, men det ser ikke ut som at de har sendt den enda.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Komplett, men det ser ikke ut som at de har sendt den enda.


Kjipern! Får håpe de sender den snart! Vet hva jeg skal gjøre til helgen ihvertfall
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Splatoon 2 ser veldig bra ut. Hvordan var singleplayer og horde modusen?


Synes singleplayeren er bedre enn eneren sin. Spilte faktisk gjennom hele greia da jeg var på hytta uten internett like etter at det kom. Men synes online er bedre. Mener du Salmon Run? Det er utrolig kult. Har spilt det i en del timer, men nå synes jeg Ranked er det kuleste. Man kan fort nå toppen i Salmon Run.

Siterer Crazy Kraken:
Btw, har dere sett Switch til en god pris i det siste?


Ser ut til at man må over 3000-lappen for det, men ved lansering var vanlig pris 3700 kr.
https://www.prisjakt.no/product.php?p=3154603

Siterer Crazy Kraken:
Oh. My. God. SNES Classic Mini er på vei i posten til meg!!


Du får si fra hvordan det er. Hvor mye betalte du?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Mener du Salmon Run?


Mente Salmon Run ja, husket bare ikke hva det het.

Siterer remote:
Ser ut til at man må over 3000-lappen for det, men ved lansering var vanlig pris 3700 kr.


Føler jeg må plukke opp en snart, mtp Mario og alle de andre spennende spillene på konsollen. Venter også på en relansering av Bayonetta 2.

Siterer remote:
Du får si fra hvordan det er. Hvor mye betalte du?


Jeg betalte 1500kr. Litt mye kanskje? Jeg er litt usikker på hvor mye den kostet i andre norske butikker, men jeg så NES classic mini på finn.no mellom 2000 og 3000kr, så da tok jeg sjansen. Gleder meg veldig, men er usikker på hva jeg skal prøve først! Forslag?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Når det gjelder kommende Switch-spill gleder jeg meg veldig til Gal Metal Spennende stil, og flere rytmespill sier jeg alltid ja takk til

Håper virkelig på lokalisering, men i verste fall er Switch heldigvis ikke regionslåst.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kjipern! Får håpe de sender den snart! Vet hva jeg skal gjøre til helgen ihvertfall


Den ble sendt for en times tid siden, så håper at jeg får den i løpet av helgen. Spesielt siden jeg satte leveringsadressen som hjemme, og den eneste turen jeg skal hjemover før jul er til helgen. Så får jeg den ikke da blir det lenge til før jeg får spilt på den.

Siterer Crazy Kraken:
Forslag?


Jeg tror at jeg skal begynne med A Link to the Past eller Super Metroid. Det er to spill jeg har hatt lyst til å spille lenge, og de er blant hovedgrunnene til at jeg kjøpte SNES Classic Mini.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Den ble sendt for en times tid siden, så håper at jeg får den i løpet av helgen. Spesielt siden jeg satte leveringsadressen som hjemme, og den eneste turen jeg skal hjemover før jul er til helgen. Så får jeg den ikke da blir det lenge til før jeg får spilt på den.


Får håpe det ordner seg! Bra den er sendt ihvertfall. Jeg skal hente min på postkontoret nå!

Siterer Grallen:
Jeg tror at jeg skal begynne med A Link to the Past eller Super Metroid. Det er to spill jeg har hatt lyst til å spille lenge, og de er blant hovedgrunnene til at jeg kjøpte SNES Classic Mini.


Sikler veldig på de to jeg også! Men tror jeg skal begynne med Mario ellerno

Lagt til 2017-09-28 13:56:
Herregud så liten den er!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Skal visstnok være Halloween-salg som starter i dag, men tror ikke det har kommet ennå. Ser uansett at Snake Pass har 50 % avslag på US-brukeren. Tror jeg vurderer det, men må se på hva annet salget har å by på. Når det kommer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Skal visstnok være Halloween-salg som starter i dag


Det er salg på Switch ihvertfall! 3666kr for konsollen + Rayman Legends og Lego City Undercover. Jeg er dessverre ikke interessert i de spillene, så jeg tror jeg står over.

http://cdon.no/the-big-deal/spill/nintendo-switch/

SNES classic mini var veldig kul, men jeg endte opp med å bruke den mye mindre enn jeg trodde jeg skulle. Får sikkert lyst til å ta den frem igjen senere tho.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Sukk, jeg klarer ikke bestemme meg for om Switch er konsollen for meg eller ikke. I det ene øyeblikket syns jeg konsollen ser helt fantastisk ut, men så blir jeg redd for at jeg ikke kommer til å bruke den og at det blir å kaste penger ut av vinduet.

Fire Emblem Warriors ser ihvertfall veldig bra ut og har fått bra feedback.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Sukk, jeg klarer ikke bestemme meg for om Switch er konsollen for meg eller ikke. I det ene øyeblikket syns jeg konsollen ser helt fantastisk ut, men så blir jeg redd for at jeg ikke kommer til å bruke den og at det blir å kaste penger ut av vinduet.


Sjæl. Frister å kjøpe den innimellom, men så har den så tynt spillutvalg per nå Blir litt dyrt å punge ut 3500 for å spille Mario Kart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sjæl. Frister å kjøpe den innimellom, men så har den så tynt spillutvalg per nå Blir litt dyrt å punge ut 3500 for å spille Mario Kart.

Ja, det er litt derfor jeg venter å , største grunnen nå er mario odyssey. Mk 8 er jo solid men, jeg har det alt på wii-u samme med zelda, å jeg usikker om jeg virkelig trenger de på switchen hvis jeg skulle kjøpe det. Blir nok et kjøpt etter hvert. Vil nok vente til den faller litt i pris å at jeg får et par flere spill selvom mario odyssey frister veldig etter å sett alle de høye scoren overalt. Venter nok til slutten av året , er vel ifølge wiki slik at xenoblade chronicles 2 også skal komme i år så da kan det være greit, men ja per nu venter jeg, har jo blant annet mario galaxy 1 og 2 som må få fullført og bayo 2 på wii-u.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Sukk, jeg klarer ikke bestemme meg for om Switch er konsollen for meg eller ikke. I det ene øyeblikket syns jeg konsollen ser helt fantastisk ut, men så blir jeg redd for at jeg ikke kommer til å bruke den og at det blir å kaste penger ut av vinduet.


Jeg har nok ikke klart å rettferdiggjøre kjøpet jeg gjorde på lansering jeg heller. Jeg gjennomførte BOTW, men etter det har konsollen knapt vært rørt. Men jeg kjøpte den jo med den viten om at spillene vil komme. Både Odyssey og Xenoblade 2 planlegger jeg å kjøpe nærmere jul, et nytt Fire Emblem er på vei, det samme er et nytt Pokémon. Smash dukker vel (forhåpentligvis) også opp igjen etterhvert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Men jeg kjøpte den jo med den viten om at spillene vil komme.

Av alle spillene du nevner så glemmer du metroid prime 4, neida, kan jo hende du ikke ser frem til det eller bare glemte det Men, ja er spent på xenoblade 2 ,vet du noe om man burde spill 1 ern ,eller er de relativt uavhengig av hverandre?

Siterer Glorfindel:
Smash dukker vel (forhåpentligvis) også opp igjen etterhvert.

Vil vel enkelig vært litt rart hvis ikke samme med mario kart 9, jaja jeg vet de har mk 8 deluxe ...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!