Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo Switch-tråden


Siterer Xtord:
neida, kan jo hende du ikke ser frem til det eller bare glemte det


Lett blanding tenker jeg.

Siterer Xtord:
Men, ja er spent på xenoblade 2 ,vet du noe om man burde spill 1 ern ,eller er de relativt uavhengig av hverandre?


Jeg kommer til å anbefale originalen til alle så lenge jeg lever uansett. Men bortsett fra det, så vil jeg anta de ikke kommer til å ha så mye med hverandre å gjøre. Er mulig at XC2 er satt i samme univers, men en god del lenger frem i tid.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Jeg kommer til å anbefale originalen til alle så lenge jeg lever uansett. Men bortsett fra det, så vil jeg anta de ikke kommer til å ha så mye med hverandre å gjøre. Er mulig at XC2 er satt i samme univers, men en god del lenger frem i tid.

Hmm skjønner, ja jeg har lyst å få gitt det originale et forsøk og det gjelds jo forsåvidt også de spirtuelle forgjengeren i xenogears hvis vi kan kalle det ,det. Men, ja jeg burde vel kanskje få kjøpt det på eshopen og gi det et forsøk ja, liker jo jrpg generelt og rpgr for den slags.
  • 0
Har brukt Switch-en veldig mye. Det kommer utrolig mange indie-spill til den, men skjønner at at det ikke nødvendigvis er greia for alle. Frem til jul kommer det mye store spill på konsollen, som f.eks. Odyssey. For meg er det ikke noe å lure på.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hva tenker dere om Doom til Switch? Har noen her skaffet det allerede? Jeg syns ihvertfall det er kult at de har fått det til!

https://www.youtube.com/watch?v=07_6RwGAJis
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva tenker dere om Doom til Switch? Har noen her skaffet det allerede? Jeg syns ihvertfall det er kult at de har fått det til!

https://www.youtube.com/watch?v=07_6RwGAJis


Kommer neppe til å kjøpe det selv, men er imponert over at de har fått det til. Etter det jeg har lest, skulle det egentlig ikke vært mulig, med tanke på prosessoren til Switch.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Los
  • Los
Føler at Doom viser hva Switchen er for. Man ser tydelig at de har jobbet hardt for å få Doom inn på Switch, og det er imponerende at de fikk det til så bra, men det viser at dette egentlig ikke er spillopplevelsene man blr vente på Switch. Det går, ja. Men Switchen er lagd for andre typer spill. Noe som egentlig gjør meg veldig glad
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva tenker dere om Doom til Switch? Har noen her skaffet det allerede? Jeg syns ihvertfall det er kult at de har fått det til!

https://www.youtube.com/watch?v=07_6RwGAJis


Jeg har det og synes det er veldig bra. Har ikke prøvd de tidligere versjonene, men kan si så mye at Switch-versjonen er et bra spill. Eneste jeg har opplevd er bugs med lyden av alle ting, men det er noe som burde bli fikset så fort som mulig.

Doom er et veldig viktig spill for Switch siden det viser at alle spill kan komme til konsollen bare utviklerne gidder.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kjøpte Pro Controlleren til Switch, Xenoblade 2-utgaven naturligvis. Ikke akkurat rimelig, men verdt det. Fantastisk kontroll.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det noen som har spilt Sonic Mania på Switch? Vurderer å kjøpe det, men lurer litt på hvordan det kjører.

Kjøpte meg Switch ganske nylig, dere får adde SW-8374-5935-2012 om dere vil.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er det noen som har spilt Sonic Mania på Switch? Vurderer å kjøpe det, men lurer litt på hvordan det kjører.


Har ikke kjøpt det ennå, men har lyst til å gjøre det når det kommer på tilbud.

Siterer Grallen:
Kjøpte meg Switch ganske nylig, dere får adde SW-8374-5935-2012 om dere vil.


Må få husket å legge deg til.

Siterer Glorfindel:
Kjøpte Pro Controlleren til Switch, Xenoblade 2-utgaven naturligvis. Ikke akkurat rimelig, men verdt det. Fantastisk kontroll.


Har den selv og synes det er verdt det. Veldig god å spille med.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Eg vil gjerne takke Nintendo for Zelda: Breath of the Wild. Det spillet er fantastisk!
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Eg vil gjerne takke Nintendo for Zelda: Breath of the Wild. Det spillet er fantastisk!


Skriver under på det!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Friendcoden min er SW-6577-0718-8970.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har sendt venneforespørsel til alle som har lagt ut friend code i denne tråden. Min friend code er 1257-2033-6823.

Spill jeg kommer til å skaffe/skaffet meg i år er Celeste, Super Meat Boy, Super Meat Boy Forever, Bayonetta 1 og 2, Kirby: Star Allies, Shovel Knight: King of Cards, Dark Souls Remastered, Donkey Kong: Tropical Freeze, Mario Tennis Aces, Yoshi, Street Fighter Collection ++
Kjøpte Astro Bears for 8 kr. Håper det er verdt det i lystig lag. En del heftig salg nå, men det meste på ikke veldig gode spill.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Var i ekstase da Pokemon traileren ble vist. Ble dypt skuffet da jeg fant ut at de følger samme håpløse oppskrift som Pokemon Go. Kan ikke Nintendo stappe innovasjonen opp i ræva på seg selv og heller fokusere på å lage et kickass spill med klassiker-potensiale?
Dette er jo åpenbart en døgnflue som er gøy i omtrent to uker før alle blir lei av det og aldri snakker om det igjen. Trenger kvalitet fremfor kvantitet!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Var i ekstase da Pokemon traileren ble vist. Ble dypt skuffet da jeg fant ut at de følger samme håpløse oppskrift som Pokemon Go. Kan ikke Nintendo stappe innovasjonen opp i ræva på seg selv og heller fokusere på å lage et kickass spill med klassiker-potensiale?
Dette er jo åpenbart en døgnflue som er gøy i omtrent to uker før alle blir lei av det og aldri snakker om det igjen. Trenger kvalitet fremfor kvantitet!


De spillene er også bare spin-off. De nye spillene i hovedserien har ikke blitt annonsert enda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
De spillene er også bare spin-off. De nye spillene i hovedserien har ikke blitt annonsert enda.


Ja, dette er vel mer "mens vi venter". Tror de har noe mer ordentlig som de jobber på.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som gleder seg til oppfølgeren av Breath of the Wild?
Ser at tråden var blitt litt dau, så skriver bare noe.
Rainbow Mushroom
  • 0

Gleder meg så mye til Zelda: Tears of the Kingdom 😊

Håper det blir like bra som BotW eller bedre 

Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!