Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nintendo Switch-tråden


Siterer Crazy Kraken:
Digital Foundry har anmeldt konsollen! https://www.youtube.com/watch?v=g_OjR09FBUI


Tør ikke se den før senere, etter å ha spilt en del selv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
To Switch or not to Switch...

My mind's telling me no.

But my body.
My body's telling me yeeeeeeeees.

Baby.

Har så lyst, men er jo ingen grunn til det. Eneste er at det hadde vært kjekt å ha Zelda til den hvis det viser seg at jeg uansett kjøper den etter hvert.

Kanskje jeg heller skal kjøpe meg en PS4 og et par spill til halve prisen.

????
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kanskje jeg heller skal kjøpe meg en PS4 og et par spill til halve prisen.


Det er nok ikke dumt, nå som det er noen gode spill verdt å ha PS4 for. Men jeg er enig, Switch ser lekker ut, og da spesielt med tanke på Zelda.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Subject 17:Kanskje jeg heller skal kjøpe meg en PS4 og et par spill til halve prisen.

Det er nok ikke dumt, nå som det er noen gode spill verdt å ha PS4 for. Men jeg er enig, Switch ser lekker ut, og da spesielt med tanke på Zelda.


Oh yes!

Da kan jeg i hvert fall ta turen innom butikken i morgen og kjenne på eskene til både Nintendo og Sony, og riste på dem litt. Kanskje det blir en ny maskin

Eller jeg bare dropper det hele og fortsetter mitt kjedelige liv?

Lagt til 2017-03-02 19:30:
Siterer Glorfindel:
Mario og XC2 har ennå ikke noen fastsatt dato, så for alt vi vet kan begge bli utsatt til 2018


Altfor godt poeng.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Eller jeg bare dropper det hele og fortsetter mitt kjedelige liv?


Syns du burde kjøpe både PS4 og Switch!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Subject 17:Eller jeg bare dropper det hele og fortsetter mitt kjedelige liv?

Syns du burde kjøpe både PS4 og Switch!


Hvis du vippser meg de nødvendige midlene så har vi en deal
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Hvis du vippser meg de nødvendige midlene så har vi en deal


Sååå mye penger har jeg ikke, ihvertfall ikke hvis jeg skal kjøpe en selv
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Subject 17:
????


Etter egen erfaring kan jeg i hvert fall si at det er verdt å eie en PS4 for øyeblikket. Men det optimale hadde jo selvfølgelig vært begge to.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17 ???

Etter egen erfaring kan jeg i hvert fall si at det er verdt å eie en PS4 for øyeblikket. Men det optimale hadde jo selvfølgelig vært begge to.


Ble usikker nå. Hvis prisen senkes med ytterligere 700 kroner så blir det optimalisering i heimen ja.
''eh'' - Link
  • 0
Ok, PS4 til 1899,-. Switch får vente litt. Zelda Wii U edition it is.
''eh'' - Link
  • 0
Var utsolgt overalt. Da jeg endelig fant en Switch på Platekompaniet kunne jeg ikke dy meg
''eh'' - Link
Dette føles godt.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har begynt på en aldri så liten u-sving. Jeg tror faktisk jeg drøyer et Switch kjøp inntil videre. Zelda er et spill det kan være verdt å kjøpe konsollen for, men når det er absolutt ingen andre spill jeg er interessert i enn så lenge, så blir typ 4000 litt for mye for ett enkeltspill. Etter å ha fininspisert noen comparison-videoer, så virker det heller ikke som det er ekstreme forskjeller mellom Switch og Wii U-versjonen. I tillegg er det jo en fin måte å ta "farvel" med sistnevne konsoll på.


Så .... Vingle-Petter stakk innom Coop OBS, hvor de solgte Switch til 3490,- og Breath of the Wild: Limited Edition til 990. And I was just like: "hype???" and brain was like: "yes!". Bang, and the bankkort suddenly just flew right into the bankterminal...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Haha, godt å høre, Glorfindel. Da tok vi en u-sving begge to.
''eh'' - Link
Siterer Glorfindel:
Så .... Vingle-Petter stakk innom Coop OBS, hvor de solgte Switch til 3490,- og Breath of the Wild: Limited Edition til 990. And I was just like: "hype???" and brain was like: "yes!". Bang, and the bankkort suddenly just flew right into the bankterminal...


Denne historien fikk meg til å glise! Gleder meg til i kveld!

Siterer Subject 17:
Dette føles godt.


Bra! Nå kan du kose deg med et av de beste spillene sluppet de siste årene
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Eneste stor eproblemet jeg har hittill er at de joycons er hakket for små. Ubehagelig å bruke uten den grip controlleren.

Men herregud Zelda er gøy. Dette har jeg ventet på lenge
  • 0
Legg meg til da fellas: 7363-0880-6710
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
7494-5165-9410
  • 0
La dere til.

7447-3811-1509
''eh'' - Link
  • 0
Pass på folkens! Det er visst ganske lett å ripe opp Switch skjermen, så det kan være lurt å investere i en skjermbeskytter! Selv det å ta konsollen ut av docken kan by på problemer (hvis man feks har fått noe rusk og tull ned i docken).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Etter at jeg leste at Switch kassettene skulle ha en forferdelig smak for å forhindre småbarn i å smake måtte jeg jo prøve.

Bad mistake. fy flate så fælt
Siterer Glorfindel:
Så .... Vingle-Petter stakk innom Coop OBS, hvor de solgte Switch til 3490,- og Breath of the Wild: Limited Edition til 990. And I was just like: "hype???" and brain was like: "yes!". Bang, and the bankkort suddenly just flew right into the bankterminal...


Haha! Bra gjort!

Siterer stikox93:
Eneste stor eproblemet jeg har hittill er at de joycons er hakket for små. Ubehagelig å bruke uten den grip controlleren.


Fikk også litt sjokk over hvor små de var, men man blir faktisk vant til det.

Siterer stikox93:
Etter at jeg leste at Switch kassettene skulle ha en forferdelig smak for å forhindre småbarn i å smake måtte jeg jo prøve.

Bad mistake. fy flate så fælt


Haha, jeg skal ikke prøve!

Har lagt til alle her. Min FC: 4469-1245-2702
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Det frister så utrolig mye å kjøpe en Switch, selv om jeg kan spille hos en kompis. OG jeg har nok å spille, men konsollen var bare så fantastisk og nye Zelda var amazing! Nggghhh...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Det frister så utrolig mye å kjøpe en Switch, selv om jeg kan spille hos en kompis. OG jeg har nok å spille, men konsollen var bare så fantastisk og nye Zelda var amazing! Nggghhh...


Føler'n.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!