Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brütal Legend


her er et spill jeg tror alle metalfans kommer til å like og jeg ser veldig fra til vet ikke så mye om det men har hørt at det er jack black, dio og flere andre rock/metal stjerner som er med på å lage dette spillet.

traileren:
http://youtube.com/watch?v=2WYH2sFCGvE

vet heller lite om spillet men det ser drittfet ut, er det noen andre som har litt mer info?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har lest litt om dette spillet.. Det er laget av skaperen av spill som Grim Fandango og Psychnauts, og skal handle om en rodie for et band kalt Brütal Legend. Rodien klarer å rote seg inn i noe demonske saker og vips spillet er i gang. Jack Black har rollen som rodien og som sagt skal flere Rocke stjerner være med i spillet.

Det virker mosomt så langt, men det vi jo vise seg mer nærmere releas
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
gleder meg alt jeg du vet ikke noe om hvor lenge det er til det kommer ut vel?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • Los
  • Los
Til nå er det ikke sagt mer en 08..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Brutal legends kommer til å skuffe som army of two til meg. Trailerne ser helt rått ut, men når det vises en gameplay video så er du ikke så gira på det alikavel, MEN vi får se
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
njaaa, er ikke helt sikker, vi vet jo ingenting om det så det kan tipe begge veier, men det er et sykt bra konsept^^
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
jaaaa... super-duper-mega-giga-ultra-hyper bump!

det har altså kommet en ny video, og mye mer informasjon om spillet

Offisiell story trailer

GRs nye artikkel om spillet

så hva tror du? kommer dette til å bli en bestselger, eller et annet typisk Tim Schafer spill, med knallbra kritikk og lave salgstall, eller kansje det ikke blir bra i det hele tatt? KØDDA! selvfølgelig blir det, som Tim Schafer selv sier, FUCKING AWESOME!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Jeg gleder meg veldig til dette spillet. Jack Black i et spill høres kult ut, men mest fordi det er Tim Schafer. Tim Scahfer står bak mye bra og har enda til gode å spille noe dårlig han har laget. Dette blir bra.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Blodharry, men sikkert morsomt.

Så lenge gameplayet ikke blir for repetivt og historien ikke blir for kort, tror jeg dette kan bli et av årets tøffeste spill!
You're sleeping over, right?
  • 0
Ser ut som et veldig rart spill. Jeg er ikke sikker på hva jeg mener om dette spillet, men det eneste jeg kan si er rart. Som Zook sier kan det bli et av årets tøffeste spill, men bare hvis det ikke blir repetivt og har en dårlig historie. Tim Scahfer lager mye bra og dette blir et spennene prosjekt.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Ser ut som et veldig rart spill. Jeg er ikke sikker på hva jeg mener om dette spillet, men det eneste jeg kan si er rart. Som Zook sier kan det bli et av årets tøffeste spill, men bare hvis det ikke blir repetivt og har en dårlig historie. Tim Scahfer lager mye bra og dette blir et spennene prosjekt.


At spillet er rart burde ikke komme som noen overraskelse. Det er jo Tim Scahfer som står bak. Bare se på Day of The Tentacle eller Psychonauts.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Ja folkens da er det 1 time igjen til demoen slippes!
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Er det sant?! kommer den med en gang over midnatt ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
den har ikke kommet enda :/
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ikke enda heller >x(
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Vente, vente i spenning

Har troen på dette spillet.
  • 0
Venter : PES 2010 demo kom nettop. ;S

Jeg vil ha Brutal LEGEND!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg vet jeg poster mye, men viktig nyhet:


Den offisielle demo'n kommer ikke før 24 sep.
Det var kun de som hadde "pre-ordered", som fikk demo'n i dag.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har forhåndsbestilt fra gamestop. I Norge vell og merke. Vet noen hvordan jeg får fatt i demoen?
  • 0
Siterer wickerman1987:
Jeg har forhåndsbestilt fra gamestop. I Norge vell og merke. Vet noen hvordan jeg får fatt i demoen?


du skal få en kode ? http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id
=73463
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer wickerman1987:Jeg har forhåndsbestilt fra gamestop. I Norge vell og merke. Vet noen hvordan jeg får fatt i demoen?

du skal få en kode ? http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id
=73463
Jeg har også forhånds bestilt fra gamestop
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Må si jeg ikke helt forstår logikken i dette. Demoer er vel i hovedsak ment å lokke folk til å kjøpe spillet. Virker litt teit å tilby demoen til folk som allerede har bestemt seg for å kjøpe spillet.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer heljar:
Må si jeg ikke helt forstår logikken i dette. Demoer er vel i hovedsak ment å lokke folk til å kjøpe spillet. Virker litt teit å tilby demoen til folk som allerede har bestemt seg for å kjøpe spillet.


sant det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg var nede på Gamestop i går, og de hadde ikke hørt om noen kode .
Greia med at vi får demo er vel å ha noe å kose oss med mens vi venter. Klager ikke jeg. Men det jeg klager på er at vi ikke får tilgang på den samtidig med andre som har forhåndsbestilt
  • 0
Forhånds bestillte dette idag for kr1 når jeg bytta in to gamle spill jeg ikke spiller lenger. Satan jeg gleder meg! Dette har jo alt som skal til for å bli et bra spill! Jeg fikk heller ikke noe demo kode dessverre. Glemte å spørre da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!