Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mafia III ~ Offisiell tråd ~


Siterer Akres:
Mente at det ville vert svært synd i SirThomas da. Siden han har gledet seg så mye til spillet


Synd i meg fordi de tar seg lenger tid og gjør spillet enda bedre? Har allerede ventet i 6 år, og har mer enn nok tro på at de har tatt seg god nok tid med det til at det ikke skal føltes som et uferdig spill når det kommer ut. DLC'ene til spillet er allerede planlagt også. Ble faktisk positivt overrasket når jeg leste at anmeldelsen av spillet ikke kommer før helgen på GR. Da kan vi selv (brukerbasen) gjøre opp vår egen mening om spillet og slippe større eller lavere forventninger basert på karakteren, selv om brukere som Taktikkeren trenger å se en karakter høyere enn 7/10 for å få bekreftelse om at spillet virkelig er bra.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ble faktisk positivt overrasket når jeg leste at anmeldelsen av spillet ikke kommer før helgen på GR.


Når utgivere nekter pressen å anmelde spillet før sin lanseringsdato er det som oftest et tegn på at spillet ikke når opp til forventningene som har blitt bygget opp. Noe å ha i bakhodet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Når utgivere nekter pressen å anmelde spillet før sin lanseringsdato er det som oftest et tegn på at spillet ikke når opp til forventningene som har blitt bygget opp.


Har du eksempler på utgivere/spill dette har vært tilfellet med?
  • 0
Bare for å slenge inn en kommentar, så var det ofte et dårlig tegn tidligere. Nå om dagen handler det som regel om at spillet skal få en oppdatering på lanseringsdagen, og utvikler/utgiver ønsker ikke å sende ut produktet før det er ferdig.

Selv om jeg skulle ønske at de gjorde seg ferdig litt tidligere, forstår jeg at de ikke vil sende ut et uferdig produkt sammen med løfter om at ditt og datt skal fikses.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Suger at jeg ikke får spilt dette på Fredag :/ Hadde gledet meg masse!
  • 0
Siterer SirThomas:
Har du eksempler på utgivere/spill dette har vært tilfellet med?


Ingen som jeg kommer på nå, men Tor Erik kom med en ny vinkling jeg ikke har tenkt på. Jeg tror spillet blir kjempebra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Suger at jeg ikke får spilt dette på Fredag :/ Hadde gledet meg masse!


Jupp, samme her... har ikke noe annet enn mobilnett i tre dager jeg nå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spillet er så absolutt ikke kjempe bra, noen av aspekter av spillet er bra f.eks skyting, nærkamp, soundtrack og til tider storyen. MEN det gjør ikke opp for att spillet er 10% ferdig optmisirt, teksturer som er 540p og en uendelig strøm av crash to desktop.

Så har vi oppdrags strukturen som er verdens kjedeligste, det er det samme du gjør i hvert distrikt bare forskjellige navn på racketsa. Det er så utrolig mye filler content att visst dem hadde hatt med halvparten hadde vært godt nok. Etter de første 7 timene har du sett alt som er og se og det er bare en grind for og unlocke cap'oen så du får sett cinematic og progresse main storyen.

Har ett område igjen så er jeg ferdig, men for meg kommer nok Mafia serien til og avsluttes med Mafia II.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Leste at oppdragene var ekstremt repetive. Synd, men man har det jo gøy helt frem til repetiviteten går inn på en.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Føler endelig jeg har kommet meg skikkelig inn i spillet nå som jeg kan begynne å velge litt fritt mellom oppdragene. Sitter med litt blandende følelser, men er mer komfortabel nå som storyen har tatt form. Så langt er jeg enig i at det er repetitivt.

Siterer Cherno:
Storyen her og måten den er fortalt på er ren klasse, mesterlig regissert og skrevet med en klar visjon om hva de vil. Karakterene er velskrevne, empatiske og utrolig godt spilte. Storyen her er et høydepunkt men.. oppdragene er utrolig ensidige. Det er utstikkere i hovedhistorien, men selve sideoppdragene og byggingen av imperiet ditt er så kjedelig.. Det er det samme om igjen.. Ødelegge eiendom så en boss kommer ut, drep bossen, gjør det samme igjen til en ny boss kommer ut. Når den bossen er tatt ut kommer selve hovedbossen.. Gjerne på samme sted som du allerede har vært for å skade eiendom.. Sideoppdragene til hovedkarakter er bare det samme.. Dra til X for å hente X og så kjøre tilbake, gjerne i det tregeste kjøretøyet en latterlig lang distanse.


Siterer toiletgamerduck:
MEN det gjør ikke opp for att spillet er 10% ferdig optmisirt, teksturer som er 540p og en uendelig strøm av crash to desktop.


Kjenner meg en del igjen i de beskrivelsene. Fikk en telefon fra en fyr igår, som lurte på hva jeg syntes om grafikken. Hva skal man si? "Helt grei" / "Kunne vært bedre". Opplevd et titalls tilfeller hvor lik glir gjennom bakken, Lincoln slår gjennom kasser etc - og selv om nærkampene er deilig brutale og gir en følelse av at du er en kraftig bygd krigsveteran fra Vietnam, så føler jeg ikke at flyten sitter like godt som den burde.
  • 0
Er 18 timer inn i spillet, har ett distrikt igjen i tilegg til final mission som det ligger i kortene hva er.

Problemet er att det lengre jeg kommer i spillet dess hyppigere crasher det, og jeg er ikke alene om dette. Nå er det på det punktet att det crasher hvert 5-10 min og er basicly unplayable for det crasher i story missions hele tiden så får ikke sava.

Helt totalt fiasko release spør du meg.

Main story missions er sinnsykt bra gjennomført som jeg har nevnt tidligere men og ta over districts blir fort kjedeligt når det er så lite variasjon i dem. Noen av distrika er bedre gjennomført enn andre så setter litt spørsmålstegn med hvorfor dem har rusha noen og andre ikke.

Edit: Alt jeg har lyst til og gjøre er og gjennomføre denne søppla så jeg kan avinstalere men litt vanskelig når Hangar 13 ikke gir noe ETA på en performance patch til pc :^)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Er 18 timer inn i spillet, har ett distrikt igjen i tilegg til final mission som det ligger i kortene hva er.

Problemet er att det lengre jeg kommer i spillet dess hyppigere crasher det, og jeg er ikke alene om dette. Nå er det på det punktet att det crasher hvert 5-10 min og er basicly unplayable for det crasher i story missions hele tiden så får ikke sava.

Helt totalt fiasko release spør du meg.

Main story missions er sinnsykt bra gjennomført som jeg har nevnt tidligere men og ta over districts blir fort kjedeligt når det er så lite variasjon i dem. Noen av distrika er bedre gjennomført enn andre så setter litt spørsmålstegn med hvorfor dem har rusha noen og andre ikke.

Edit: Alt jeg har lyst til og gjøre er og gjennomføre denne søppla så jeg kan avinstalere men litt vanskelig når Hangar 13 ikke gir noe ETA på en performance patch til pc :^)


Såpass, ikke bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Veldig glad for at jeg ikke forhåndsbestilte/kjøpte spillet på dag 1. Etter å ha lest tankene til folk jeg stoler på i industrien er det tydelig at Mafia III er et rotete spill som gir miksede inntrykk. Dermed er det veldig klart for meg å ikke sløse bort 5-600 scaroles på det. Kjøper det sikkert når det er på et stort PlayStation-salg om sommeren for å lage min mening.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Veldig glad for at jeg ikke forhåndsbestilte/kjøpte spillet på dag 1. Etter å ha lest tankene til folk jeg stoler på i industrien er det tydelig at Mafia III er et rotete spill som gir miksede inntrykk. Dermed er det veldig klart for meg å ikke sløse bort 5-600 scaroles på det. Kjøper det sikkert når det er på et stort PlayStation-salg om sommeren for å lage min mening.


Lurt, meget mulig de har rydda opp i rotet sitt til den tid. For oss andre så sitter vi jo igjen med en dårlig smak etter den releasen her, siden det ikke er noe som helst endgame kommer jeg ikke akkurat til og starte opp spillet igjen når dem kommer med patches.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!