Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World of Warcraft (WoW) ~ Offisiell tråd ~


Siterer sverdfisken:
Citerer Maggot:Level 80 Dwarf Hunter og 65 Nelf Death Knight på Tarren Mill, her.



Har også en level 72 rogue på Defias Brotherhood men den er inaktiv til tusen.



Starta nylig en Blood Elf Paladin på Kor'Gall og har planer om å levle den en del.



Noen som spiller på disse serverne?



Har et par Naxx/heroics epicz på huntern men ellers er jeg n00blol.



Tarren mill - er ikke det en RP server? har bare hørt drit om PR servers, at man blir banna for litt corpse camping, etc. og at du blir dårlig likt hvis du går ut av character liker meg best på servere hvor jeg kan gi litt faen


Tarren Mill er kun PvP ^^ Defias Brotherhood derimot er en RPPvP server. (Der hvor jeg har roguen)

RP går helt fint, det er i grunn som en helt vanlig PvP server, bortsett fra at det selvfølgelig er en del som roleplayer. Reglene er at du må hete noe fantasy.. Løper du rundt og heter Microwave er det sjangse for at Gamemasterne ber deg om å bytte navn. Ting som "/s lolwtf im gonna log off kthx" blir heller ikke akseptert, men for det meste blandt spillerne. GM'ene kommer vel inn med en advarsel hvis de får nok klager.

For å være ærlig så liker jeg meg nesten bedre på RP server en PvP, tross i at jeg ikke roleplayer. Det eneste du trenger å forholde deg til er å ha et fantasy navn, og ikke snakke for mye "Out of Character" i almenneheten. /1, /s, /y f.eks.

Det er mye mer modne folk på RP server, og "beggars" er så godt som ikke-eksisterende.
Corpsecamping er lov, men fortsatt irriterende

Kort oppsumert så er det akkurat som en vanlig PvP server, bare med mindre lol'ing og folk som går sakte rundt i rare klær og snakker om å dra på Pig And Whistle tavern i Stormwind

EDIT: Det er forresten veldig mange som ikke roleplayer, men som spiller der pga. de har venner der og sånn. De raider, gjør PvP og alt det andre som hører til på hvilken som helst annen server. Var litt skeptisk til å rolle der selv, men likte meg etterhvert veldig godt på DB.
  • 0
hmm... fristet til å quote ATHENE om DB nå :3 Og om det er slik du beskriver det, så vurderer jeg å begynne å spille på RP server, er møkklei av når jeg skriver "LF 2 healers for VoA hc, no more dps!" så får jeg alltid whispers av rogues, death knights og hunters: "Inv" eller "Im pwn dps inv plz" >.< Jeg spiller på Genjuros da, ganske mange tards der
  • 0
ARGH, jeg vil ha cobrahide leg enchanten på huntern min >.< dumme cobrascale-droprate og primal air-aldripåAHsituasjon!! Vil lvle hunter, men det går så treigt (ja, jeg vet at man trenger over halvparten så lite xp som da WoW ble sluppet)
I r phail @ lvling
  • 0
Siterer sverdfisken:
ARGH, jeg vil ha cobrahide leg enchanten på huntern min >.< dumme cobrascale-droprate og primal air-aldripåAHsituasjon!! Vil lvle hunter, men det går så treigt (ja, jeg vet at man trenger over halvparten så lite xp som da WoW ble sluppet)

I r phail @ lvling


w00t. Hunter er da så morsomt enkelt å levle?
Bare bruk bear-pet, specc den så den har dobbelt så mye stamina som deg. Send inn, la den rote litt rundt blandt mobsa (slik at den for god aggro) og start the pwnage. Tror jeg soloa absolutt alt på huntern min (untatt instances, selvfølgelig). /skryt

Spiller veldig lite på hunteren nå. Har rota skikkelig til med rævva gems og enchants, og får ikke til noe særlig bra DPS. Gikk bare lei.

Akkurat nå levler jeg en gnome death knight kalt Clónk på Defias Brotherhood (<3) Er level 71 og leder den største sosiale/leveling guilden på serveren. Kom kom!
  • 0
Siterer Maggot:
w00t. Hunter er da så morsomt enkelt å levle?

Bare bruk bear-pet, specc den så den har dobbelt så mye stamina som deg. Send inn, la den rote litt rundt blandt mobsa (slik at den for god aggro) og start the pwnage. Tror jeg soloa absolutt alt på huntern min (untatt instances, selvfølgelig). /skryt



Spiller veldig lite på hunteren nå. Har rota skikkelig til med rævva gems og enchants, og får ikke til noe særlig bra DPS. Gikk bare lei.



Akkurat nå levler jeg en gnome death knight kalt Clónk på Defias Brotherhood (<3) Er level 71 og leder den største sosiale/leveling guilden på serveren. Kom kom!


Var lvl 18 når jeg skrev det. 32 nå Huntard er fun, griser er kule og oreos er digg. Men nok random info

Uansett, tenkte å prøve RP server en gang - er det til å anbefale i forhold til normal/pvp server?
  • 0
det er ikke så mye RP på RP servere til vanlig med mindre du drar til Goldshire på kvelden. Hoi hoi!
Blue letters goes here
  • 0
Er det noen som spiller på Xavius her?
"Objection!"
  • 0
Har en lvl 73(snart 74) Tauren Druid på serveren Grim Batol. Noen andre her som spiller på den serveren btw?

Gleder meg til å få testet Dual Spec!!!!
  • 0
Siterer DoGRoG:
Har en lvl 73(snart 74) Tauren Druid på serveren Grim Batol. Noen andre her som spiller på den serveren btw?

Gleder meg til å få testet Dual Spec!!!!


hva er det ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
I dag kom den nye patchen ikkesant. Og i den, er det kommet Dual Spec, det er at du kan for eksempel hvis du er en druid som meg, så kan du både være Balance og Restoration. Skjønenr du hva jeg mener? Du må betale 1000g for det da. Jeg hadde heldighvis nok

Lagt til 2009-04-15 16:52:
Det er liksom å ha to forskjellige talents
  • 0
Har faktisk dual specc på locken min, trenger det egentlig ikke, men det er bare tøft å ha det
"Objection!"
  • 0
jeg blanda speccene mine >.< nå har jeg et resto spec med Shamanistic Focus (dvs 45% mindre mana cost for shocks) - når trenger en healer mindre mana cost på dmg spells?

Jaja, det var jo kult nok uansett :3
  • 0
Jeg fatter ikke hvorfor Bloodelf palas existere!
Når jeg runda Warcraft, alle tre, møtte aldri en horde som var paladin.
Paladin er jo selve symbolet på Alliance, så hvorfor ødelegge denna ideen med å innføre paladins til Horde siden?
Og hvorfor skjønner ikke folk detta og bare lar være å lage Bloodelf Paladins?
Jeg har aldri spilt på Horde sia, så jeg bare lurer på om Bloodelf Palas får bra med kred av dere på horde sia, selv om de egentlig er ikke noe annet enn en BUG?

Lagt til 2009-04-16 00:39:
og nå gikk nettop World Server Down!
Blizzard is loosing it!!
  • 0
Enig Joachimmrl, liker ikke at paladins er på horde
  • 0
VEhehehel! Skal jeg begynne å argumentere mot spacegoat shamanz da?
  • 0
spacegoat shamanz???

Lagt til 2009-04-16 23:23:
Åja! Draenei!
  • 0
Restoration og enhancement for the wiiin <3

Men jeg likte veldig dårlig å måtte betale 1000g ..
Manchester United <3
  • 0
Siterer thosme:
Restoration og enhancement for the wiiin <3



Men jeg likte veldig dårlig å måtte betale 1000g ..


resto/ele her Men for å være ærlig: 1000g er ikke så mye med tanke på at de fleste lvl 80 characters (iallefall mains) har epic flying skill
  • 0
Siterer sverdfisken:
VEhehehel! Skal jeg begynne å argumentere mot spacegoat shamanz da?


Ok, glemte å ta med det at alliance ikke skulle hatt shamans heller!
Og DK skulle vært en egen faction, feks med 5 talenttrees der de kunne spwecca i whatever.
Er jo bare utseende som skiller sidene nå, det blir for DUMT!
Ødlegge et så kult spill, fatter ikke hvordan de greide det med så sinnsykt masse penger?
KREATIVITET hadde vært no..
  • 0
Siterer joachimmrl:
KREATIVITET hadde vært no..


WHAT?! De er jo kreative som fy! De har jo lagd nye raid instances som man kan facerolle seg igjennom! DET har ikke skjedd før!
  • 0
Kan man bytte på dual specc?

Vil ikke ha arms + Fury:3
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Kan man bytte på dual specc?



Vil ikke ha arms + Fury:3


Joda, bare respec som vanlig
  • 0
Siterer sverdfisken:
Citerer thosme:Restoration og enhancement for the wiiin <3



Men jeg likte veldig dårlig å måtte betale 1000g ..

resto/ele her Men for å være ærlig: 1000g er ikke så mye med tanke på at de fleste lvl 80 characters (iallefall mains) har epic flying skill


Fortsatt ikke så veldig digg, jeg er litt grådig
Manchester United <3
  • 0
Driver å prøver å spare litt gull nå tror jeg har til sammen nesten 1000 gull fordelt på mage,druid og dk Prøver så godt jeg kan å spare opp til artisian flying på dk-en samtidig som jeg gjør diverse bgs.

Prøver å få mining på max også,for å se om jeg kan tjene litt gull på det

Kanskje jeg får druiden min på 79 imorra Den er egentlig main karakteren min

Endelig er druiden på 80 80 på fredag og mine to første heroics igår
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!