Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Persona 5 ~ Offisiell tråd ~


Tjohei kjøttdeig, her går det unna Gunnar, etc.

Gjennomført 3. dungeon/palace. Spilt i 35 timer. Men, jeg har det ikke travelt jeg. Heyyay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Tjohei kjøttdeig, her går det unna Gunnar, etc.

Gjennomført 3. dungeon/palace. Spilt i 35 timer. Men, jeg har det ikke travelt jeg. Heyyay.

Nice det, ja det viktig å ta sin tid så lenge du koser deg med det da Har baster 85 timer nå, og nærmer meg slutten tror jeg. Sikkert et par timer igjen. Uansett ser for meg at jeg tar ng+ .
  • 0
Siterer Xtord:
Nice det, ja det viktig å ta sin tid så lenge du koser deg med det da


Ja, ser ingen grunn til å stresse. Har bare HDZ igjen å spille etter dette.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Xtord:
Har baster 85 timer nå, og nærmer meg slutten tror jeg. Sikkert et par timer igjen. Uansett ser for meg at jeg tar ng+


Hvem endte du opp med å romance?

Spoiler:Jeg hadde i utgangspunktet peilet meg inn på Ann, men så ble valget plutselig mer vrient. Nå står det mellom henne, Makoto og Chihaya...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Hvem endte du opp med å romance?

Spoiler:Ente med Makato her , men det tok over 75 ish timer før jeg fikk kommet så langt. Var også innom Haru , men det er vrient, så blir evnt ng+. Var også innom Haru men, ho er vrient på første gjennomgang. Ann var også i tankene på starten som du sa
  • 0
Har spilt i snart 18 timer, og mangler bare å sende calling card, så er jeg ferdig med det andre palasset. Å fy flate, dungeoncrawlinga og combaten føles så utrolig mye bedre ut her enn i 4. Tror nok det kan bli vanskelig å gå tilbake til 4 Golden etter at jeg er ferdig med dette.

Og er det bare meg, eller er 5 lettere enn 4? Mangler somsagt bare å sende calling card og gjennomføre kuppet i det andre palasset, men jeg har fortsatt 15 dager igjen av tidsfristen. Men det kan jo hende det er sånn fordi jeg fortsatt er relativt tidlig i spillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
fy flate, dungeoncrawlinga og combaten føles så utrolig mye bedre ut her enn i 4. Tror nok det kan bli vanskelig å gå tilbake til 4 Golden etter at jeg er ferdig med dette.

Hmm , ja dungeoncrawlinga er mye bedre, blir ikke så mye bedre enn det føler jeg. Combaten er også en del forbedret , blir ikke så mye bedre når det kommer til turn based , tror jeg skal ha mer problemer å gå tilbake til 3, tror jeg skal klare 4 relativt greit å blir nok både en tredje gjennomgang av nr 4 engang og en 2 gjennomgang av 5. Men, ja jeg ser den at det kan bli vanskelig å gå tilbake til 4,. Igjen handler om meninger og alt det der.
Runnet du nr 4 forresten?

Siterer Grallen:
Og er det bare meg, eller er 5 lettere enn 4?

Usikker, jeg føler jeg sleit mer med 5 ern spesielt senere i spillet, mye av det som gjorde 4 vanskelig var bossen som tok relativ lang tid å drepe som gjorde at du fort kan miste konsentrasjonen om det gir mening, men igjen så hadde jeg runnet persona 3 før 4. Og 3 ern er nok desidert vanskeligst. Samtidig kan man jo si at ved at confidant links gir mer combat hjelp og det med at man kan snakke med demons gjør jo at man si persona 5 kan diskuteres si at det er lettere spesielt i starten, men, nei jeg vet faktisk ikke jeg, tror nok jeg slett mer med 4 tidlig i postiv forstand , men mer med 5 senere i spillet. Så kommer litt an på situasjonen. Overall følte jeg nok 5 var et hakk vanskeligere å spesielt på slutta.
  • 0
Siterer Xtord:
Runnet du nr 4 forresten?

Nei, kom kke lengre enn til Spoiler:Kanji før det sa stopp. Må nok grinde litt mer før jeg kan fortsette, men jeg har lite tid igjen, pga dårlig tidsbruk.

Siterer Xtord:
mye av det som gjorde 4 vanskelig var bossen som tok relativ lang tid å drepe som gjorde at du fort kan miste konsentrasjonen om det gir mening

Skjønner den ass, for bossene er utrolig mye seigere enn vanlige mobs.

Siterer Xtord:
Samtidig kan man jo si at ved at confidant links gir mer combat hjelp

Det er noe som jeg liker utrolig godt med 5. Blant annet Baton Pass er med på å gi combaten veldig god flyt.

Siterer Xtord:
og det med at man kan snakke med demons gjør jo at man si persona 5 kan diskuteres si at det er lettere spesielt i starten

Det har jeg ikke benyttet meg særlig av. Gjør det bare når jeg møter en ny Shadow, for å fullføre samlingen. Ellers så går det bare i All-Out Attack

Siterer Xtord:
Så kommer litt an på situasjonen. Overall følte jeg nok 5 var et hakk vanskeligere å spesielt på slutta.

Det vil tiden vise. Det er så sykt vanskelig å legge fra seg når man først begynner å spille, så det tar nok ikke lang tid før jeg kan forme min egen mening på det der.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nei, kom kke lengre enn til Spoiler:Kanji før det sa stopp. Må nok grinde litt mer før jeg kan fortsette, men jeg har lite tid igjen, pga dårlig tidsbruk.

Hmm, skjønner du , trenger ikke så mye grind i det spillet. Gull hånder for du jo mye xp for . Å så kan man jo alltids snakke med reven.

Siterer Grallen:
Skjønner den ass, for bossene er utrolig mye seigere enn vanlige mobs.

Ja, liker jo at bosser generelt ikke tas livet av på et par sekunder, men ja det er litt grenser hvor langt tid en boss kan ta altså i minutter...

Siterer Grallen:
Det er noe som jeg liker utrolig godt med 5. Blant annet Baton Pass er med på å gi combaten veldig god flyt.

Sant det Baton pass er meget bra.

Siterer Grallen:
Det har jeg ikke benyttet meg særlig av. Gjør det bare når jeg møter en ny Shadow, for å fullføre samlingen. Ellers så går det bare i All-Out Attack

Skjønner. Var delvis det samme her i starten, men det kom litt an på omstendigheter. Senere i spillet brukte jeg det mye å prøve å få item ,eller penger eller noe. Eller som du never få summons.

Siterer Grallen:
Det vil tiden vise. Det er så sykt vanskelig å legge fra seg når man først begynner å spille, så det tar nok ikke lang tid før jeg kan forme min egen mening på det der.

Sant nok. Du blir så satt i persona. Men, ja spent på hva du mener om det. Men, at man har vanskelig med å legge det fra seg, er jo positivt da
  • 0
Siterer Xtord:
Hmm, skjønner du , trenger ikke så mye grind i det spillet. Gull hånder for du jo mye xp for . Å så kan man jo alltids snakke med reven.

Alright. Skal ha det i bakhodet når jeg plukker opp 4 igjen. Men det blir nok ikke før jeg er ferdig med 5.

Siterer Xtord:
Men, ja spent på hva du mener om det. Men, at man har vanskelig med å legge det fra seg, er jo positivt da


Liker det ekstremt godt sålangt! Det er en veldig solid GOTY-kanditat, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg liker best av dette og HZD enda.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kom meg akkurat til bossen til palace nr 2, men så må jeg faen på jobb.. suger. Gleder meg til å komme hjem å hive Spoiler:det stygge bildet på peisen.
Er på det jeg antar er siste palace nå. Kult sted æltså.

To give in to temptatioooooon. To win it or maybe lose it all, yeah.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Er på det jeg antar er siste palace nå. Kult sted æltså.


Lel, just kidding.

Nå er jeg det. Tror jeg...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Nå er jeg det. Tror jeg...


lul
  • 0
Dette er mitt første Persona spill og jeg elsker det så langt. At jeg ikke har spilt noe i serien før nå er et under. Det er som å spille en animeserie. Musikken, karakterene, kampsystemet, og historien er perfeksjonert. Spoiler:*Makoto * er best girl Er 50 timer inn i spillet nå og så langt er det uten tvil GOTY.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
A wild albaga appeared. albaga used post, it was super effective!

Sjeldent syn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
A wild albaga appeared. albaga used post, it was super effective!

Sjeldent syn.


Tenkte det var på tide å komme ut av retirement
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
er best girl


MRW

Spilt i snart 40 timer, og er snart ferdig med det fjerde palasset. Etter at jeg var ferdig med Horizon: Zero Dawn var jeg bombesikker på at det ikke kom til å komme noe bedre spill i år, men jammen ser det ut som at jeg tok feil. Er fort topp 10 all-time dette her.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Siterer albaga:er best girl

MRW

Spilt i snart 40 timer, og er snart ferdig med det fjerde palasset. Etter at jeg var ferdig med Horizon: Zero Dawn var jeg bombesikker på at det ikke kom til å komme noe bedre spill i år, men jammen ser det ut som at jeg tok feil. Er fort topp 10 all-time dette her.


Jupp, følte akkurat det samme. Likte Horizon veldig, men Persona 5 klarte å toppe det. Helt enig med deg der.

Lo forresten veldig av linken #respekt
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Nesten ferdig med 4. palace jeg og. Ligger nok an til GOTY her og!
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



Jævla Spoiler:Shido.... Går alltid tom for SP like før siste fase...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det suger. Noe annet som suger er at jeg ikke får spilt dette gudespillet op to uker :/
Åå, jeg vil ha dette spillet. Fack at dem ikke har det noen steder enn på webs, og fortsatt til en heftig pris. Blir vel årets julegave til meg selv dette, heheee. Men soundtracket ligger jo ute, så får kose meg med det^^ får litt Catherine vibes av det, er det noen likheter mellom P5 og Catherine for dere som har spilt begge? Siden catherine er en av mine favspill of all time.
Siterer Quinzel:
Åå, jeg vil ha dette spillet. Fack at dem ikke har det noen steder enn på webs, og fortsatt til en heftig pris. Blir vel årets julegave til meg selv dette, heheee. .


Er verdt pengene men ja tidenes julegave isåfall. Dette spillet er magisk!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!