Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket Zelda-spill er best?


A link to the past er det beste synes jeg. Musikken, grafikken og ikke minst utfordringen er rett og slett fantastisk!

-Jagger
  • 0
majoras mask og ocarina of time.
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
håper på et nytt spill som ligner twilight princess. men som er maktisk en liten utfordring.

hvorfor ble tp så lett? det er så bra, men jeg har ikke dødd en eneste gang... og DET hadde normalt sett vært skryt.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
håper på et nytt spill som ligner twilight princess. men som er maktisk en liten utfordring.

hvorfor ble tp så lett? det er så bra, men jeg har ikke dødd en eneste gang... og DET hadde normalt sett vært skryt.


Ja eg veit. Blei liksom hakket for lett. De andre kunne du i hvertfall dø ein og to gongår før ein klarte bossen, i TP trenge du ikkje ta meg deg feear eller noe ekstra. Synd, men spillet er då utrolig bra for det da Men tror hvis ein aldri har spilt et Zelda spill kan det væra utfordrande, har ein spilt det før, gamle zelda spill, veit ein ka det går i
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Oot er best
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Helt klart the Wind waker eller Twilight princess
  • 0
Liker best WW så TP, MM på tredje også OcT på fjede. Har ikke spillt a link to the past enda, selv om jeg har lasta det ned Hmm har for lite tid jeg
  • 0
Tror jeg liker Majoras Mask best
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Liker definitivt WW best. Stemmningen, grafikken, templene, alt var rett og slett bra!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Liker definitivt WW best. Stemmningen, grafikken, templene, alt var rett og slett bra!


Der har vi endelig en som ikke synes at de ELDGAMLE spillene er best Enig, TWW er fantastisk
  • 0
Usikker. Alle zelda spillene, vært eneste Zelda spill brakte noe nytt til serien som har ledet den til å lage alle disse fantastiske spillene vi alle elsker. Hvordan skal man velge mellom slike slagere som alle er fenomenale, utemerkede??? Jeg for min del kan ikke velge en favoritt og har derfor kommet til konklusjonen at hele serien av kjempebra.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Wind Waker er uten tvil det beste. Digger båten, dette med vindretning og alt som er å utforske. Liker også fiendene bedre i WW enn noe annet Zelda, ikke minst grafikken. Og smådetaljer som at du kan plukke opp våpen som fiender har mistet gjør det hele bare enda kulere Storyen er også genial med mange kjempe bra templer og bosser, liker også partiene mellom templene.
Som dere sikkert skjønner så liker jeg så godt som alt i WW
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg klarer ikke bestemme meg...

Kommer an på anledningen, alle spillene er UNIKE, untatt TP som jeg ser på som det dårlig sammenlignet med de andre. (Hallo ALT blir dårlig sammenlignet med Oot o.l.!)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Jeg klarer ikke bestemme meg...



Kommer an på anledningen, alle spillene er UNIKE, untatt TP som jeg ser på som det dårlig sammenlignet med de andre. (Hallo ALT blir dårlig sammenlignet med Oot o.l.!)


TP er det beste på delt førsteplass med TWW!
  • 0
  • Play
  • Play
Forhåpentligvis det nye Zelda-spillet som skal komme ut, men akkurat nå så er det WW som ligger først på min liste.
  • 0
Wind waker eller twilight på konsoll og minish cap og spirit tracks på håndholdt
Per aspera ad astra
  • 0
ocarina of time
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Citerer kvidogbleg:Jeg klarer ikke bestemme meg...



Kommer an på anledningen, alle spillene er UNIKE, untatt TP som jeg ser på som det dårlig sammenlignet med de andre. (Hallo ALT blir dårlig sammenlignet med Oot o.l.!)

TP er det beste på delt førsteplass med TWW!



Jeg syns TP er kanskje Top 5
Men langt ifra det beste.

Hmm.....Det beste er nok OOT, med Link To The Past på andre plass.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Citerer kvidogbleg:
Jeg klarer ikke bestemme meg...



Kommer an på anledningen, alle spillene er UNIKE, untatt TP som jeg ser på som det dårlig sammenlignet med de andre. (Hallo ALT blir dårlig sammenlignet med Oot o.l.!)


TP er det beste på delt førsteplass med TWW!


Kan du glemme
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Citerer the Zelda guy:Citerer kvidogbleg:
Jeg klarer ikke bestemme meg...



Kommer an på anledningen, alle spillene er UNIKE, untatt TP som jeg ser på som det dårlig sammenlignet med de andre. (Hallo ALT blir dårlig sammenlignet med Oot o.l.!)


TP er det beste på delt førsteplass med TWW!

Kan du glemme


/signed
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
OCARINA OF TIME
  • 0
Siterer Julabygdo:
OCARINA OF TIME


Du er inne på noe der ja
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
synnes wind waker er best, synnes det var morsomt å seile med båt
  • 0
Siterer Icedragon:
synnes wind waker er best, synnes det var morsomt å seile med båt



Joda, men var du så uheldig på starten av spillet. Kunne du fort havne helt tilbake fra der du startet igjen. (Les: Tornado)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • HenL
A Link to the Past. Nostalgi har nok en del å gjøre med det. Wind Waker kommer nok på andre plass, selv om det er altfor lett.

Har ikke spilt MM, FSA, MC, TP eller spilt ferdig AoL.

Anbefaler alle zelda fans å prøve The Adventures of Alundra til PS1 og Okami til PS2\Wii.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!