Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket Zelda-spill er best?


Av alle de Zelda spillene jeg har spilt må jeg si Zelda 3 A Link To The Past fra SNES Er et av de mest fantastiske spillene jeg har spilt i mitt liv...Nydelig historie og gameplay
  • 0
?

Lagt til 2007-11-21 13:33:
Siterer Hakadalmann:
Faces of Evil . Ganske bra humor


IDIOT!!! det kan ikke kalles et zelda spill. det er dritt!
  • 0
Ocarina of time, no doubt. Det er spillet jeg har kost meg mest med noen sinne. Muligens fordi jeg likte det så sykt godt da det kom, men synes og majoras mask er bra. Twiligt pricess kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har det. De zelda spillene i 2d jeg har prøvd imponerte ikke særlig.
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
Jeg synes:

1. Ocarina of Time
2. Wind Waker
3. Twilight Princess
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Hl2 fan:
?

Lagt til 2007-11-21 13:33:

Citerer Hakadalmann:
Faces of Evil . Ganske bra humor


IDIOT!!! det kan ikke kalles et zelda spill. det er dritt!



Det har Link i seg, det har Zelda i seg, det har det derre landet jeg ikke husker navnet på i seg, hva mer trengs i et Zelda-spill? Stemmer. Morsomste voice acting ever! Det har jo helt sjuk humor
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Ocarina helt klart.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Hl2 fan:
?

Lagt til 2007-11-21 13:33:

Citerer Hakadalmann:
Faces of Evil . Ganske bra humor


IDIOT!!! det kan ikke kalles et zelda spill. det er dritt!



Det har Link i seg, det har Zelda i seg, det har det derre landet jeg ikke husker navnet på i seg, hva mer trengs i et Zelda-spill? Stemmer. Morsomste voice acting ever! Det har jo helt sjuk humor


Er du sprengt eller...?
Et Zelda spill trenger èn ting for å være Zelda spill: Det må være laget av nintendo.
Square Enix.
  • 0
Hva ER dette Faces of Evil?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Et helt forferdelig Zelda spill, laget i en periode da (Noen) fikk lov å lage Zelda spill, fordi Nintendo brøt en avtale med dem. De laget 2 Zelda spill, og det var spillhistoriens sorteste dag.
Square Enix.
  • 0
Får google litt på det.

Lagt til 2007-11-22 16:10:
OMFG!
Jeg så litt av det og jeg må si... ÆSJ!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Thanks yu. Now, support the " We will never admit that those 2 Zelda games ever existed - club"
Square Enix.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Faces of Evil . Ganske bra humor

Keh, Zelda: Wand of gamelon eier det!



(jeg er sarkastisk btw^^)
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Zechez:
Thanks yu. Now, support the " We will never admit that those 2 Zelda games ever existed - club"

Kånsidder mi a member.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
De 2 zelda spillene er no kødd. Se på GTs topp ti beste værste gjennom tidene.

Husker den stygge stemmene "o, im so hungry i could eat a horse"
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Ocarina of Time er det beste<3 digger det, verdens beste spill<3
Har sykt lyst på Wii og TP =)
og shut up Elyas(Avatara) Majoras Mask er bra, men ingenting i forhånd til OoT<3
  • 0
Ocarina of time er best etter min mening
  • 0
Jeg skulle gjerne ha sett OOT i remake.

Med klassisk kontroll, da og ikke Wii-mote styring. Det hadde ødelagt en del.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Zechez:
Er du sprengt eller...?
Et Zelda spill trenger èn ting for å være Zelda spill: Det må være laget av nintendo.


Kanskje du har rett i akkurat det. Jeg føler det sånn med noen andre spillserier
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
zelda spillene på cd-i er har noe av de styggeste filmene ever!!!
det er nesten så man begynner å gråte når man ser dem. enten så lager nintendo dem eller så behøver dem ikke å lage noen flere zelda spill.
  • 0
De er jævlig morsomme da!
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
ikke når man begynner å gråte
  • 0
Jeg begynner å le. Kanskje gledestårer.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
men faen a!!! det ligner jo ikke på link en gang da. han ser jo ut som en liten drittunge med stygg hatt å som er stygg i tryne. pull yourself together man
  • 0
Bedre enn de hjernesvulst-folka i Windwaker
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!