Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Mario Odyssey ~ Offisiell tråd ~


Fikk spillet i går. Et av de siste jeg har ventet på å spille i år.

Kjenner jeg blir oppriktig glad av å spille dette. Mest fordi det er latterlig gøy, men også fordi det er så godt å vite at når Nintendo virkelig treffer med noe, så blir resultatet ofte helt verdensklasse. Og jeg unner dem det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Fikk spillet i går. Et av de siste jeg har ventet på å spille i år.

Kjenner jeg blir oppriktig glad av å spille dette. Mest fordi det er latterlig gøy, men også fordi det er så godt å vite at når Nintendo virkelig treffer med noe, så blir resultatet ofte helt verdensklasse. Og jeg unner dem det.


Shiiiiiiii...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Super Mario Odyssey er fantastisk <3
Men det er kanskje litt vel mange måner å samle. Da blir det til at jeg ikke gidder å samle alle
  • 0
Hoppetau-minispillet kan ta seg en bolle. Ellers så er spillet vanvittig kos da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Hoppetau-minispillet kan ta seg en bolle. Ellers så er spillet vanvittig kos da.


Enig, men klarte plutselig 100 ut av ingenting, så da er jeg ferdig med det.

Hvordan har du gjort det på bilbane-spillet og det racet i snøverdenen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Los
  • Los
Samboeren driver å samler alle månene nå og har kommet til Snow Kingdom. Hun spør mec om hjelp på ting hun syntes blir for vanskelig og det er så langt 3 ting vi har hoppet over:

-hoppetauet
-mastercup racet i Fallen Kingdom tror jeg det var
-få 100 på vollyballen

De mastercupene er veldig vanskelig av og til. Racerbilene i Metro gikk fint, men kontrollene er litt dårlig.. men det er ingenting jeg føler man aldri kommer til å klare.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer remote:
Enig, men klarte plutselig 100 ut av ingenting, så da er jeg ferdig med det


Det gikk bare plutselig her også. Greit å få det unnagjort.

Siterer remote:
Hvordan har du gjort det på bilbane-spillet og det racet i snøverdenen?


Rekorden min i bilbane-spillet er 25.50, og på racet har jeg 1:11.78. Sistnevnte har jeg bare tatt en gang.

Passerte 800 måner her en dag, så nå begynner jeg å nærme meg målstreken.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!