Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hjelp meg finne bilspillet!


Jeg klikker snart i vinkel! Spilte for et par år siden et bilspill på PS4, men jeg finner det ikke igjen enn hvor mye jeg googler og leter. Kanskje noen her klarer skjønne hvilket jeg er ute etter. Here we go:

Det var om å gjøre å krasje hverandre så mye som mulig innenfor en gitt tid, og man hadde et barometer med liv fra andres krasjing. Spillet foregikk på ulike plattformer og arenaer. Når tiden nærmet seg ferdig måtte man ned fra type plattformen om jeg husker riktig. Man kunne dytte hverandre ned fra kanten av plattformen også. Jeg tror ganske ganske sikkert at dette dog ikke var 'hovedspillet' på dette bilspillet, men et type 'ekstraspill'. Det var exen min sitt spill, og han er til null hjelp!

Dette er type alt jeg husker, i tillegg til å huske det var sjukt gøy. Håper noen kjenner igjen min utrolig gode beskrivelse og vet hvilket spill jeg er ute etter!
  • 0
Er ikke GTA V?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kan vel ikke være Destruction Derby ?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Burnout Paradise?
Wreckfest?
The Crew 2?
Forza Horizon 3-4?
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!