Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA 4-tråden


Det hadde vært kult hvis GTA spillene hadde vært firstperson.
Men jeg elsker serien uansett
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Siterer sim0n:
Det hadde vært kult hvis GTA spillene hadde vært firstperson.
Men jeg elsker serien uansett


Dårlig idè
Heihei
  • 0
Siterer sim0n:
Det hadde vært kult hvis GTA spillene hadde vært firstperson.
Men jeg elsker serien uansett


Postal III er jo under produksjon - det er vel det nærmeste du kommer GTA i firstperson Eller vent.. De tidligere Postal- spillene er ihvertfall FPS, men jeg mener og ha sett en gameplayfilm fra Postal III hvor det var thirdperson
  • 0
Siterer Maggot:
Postal III er jo under produksjon - det er vel det nærmeste du kommer GTA i firstperson Eller vent.. De tidligere Postal- spillene er ihvertfall FPS, men jeg mener og ha sett en gameplayfilm fra Postal III hvor det var thirdperson


yup, det blir thirdperson, desverre, men kanskje man kan velge jaja

Ikke lenge igjen nå til GTA kommer
  • 0
  • RDB
  • RDB
Mange gode forslag.

Vurderer Quade sitt forslag, ja.
Trenger noen som er over 18, isåfall. (Dersom jeg kjøper det selv så skal jeg låne broren min sitt VISA-kort.)

Men skal snakke med lærerene om utsettelse/mulighet til å ta en pause midt i prøven og kjøpe spillet. Men er veldig usansynlig.

I værste tillefelle så blir jeg syk. Men skal som sagt prøve alt annet, først.

Tusen takk for tips, folkens
  • 0
  • BaM
  • BaM
haha pause i en prøve for og kjøpe spill xD

men når komemr GR med anmedsen av GTA 4?
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Tror GTA skulle komme i bladet etter aprilbladet eller noe, men jeg er ikke sikker, menenr bare jeg leste det et sted...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Trenger da ikke anmeldelsen av GTA før du kjøper det. Det Richard skrev holder da lenge.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjære RDB:

Jeg jobber på FreeRecordShop selv. Si ifra en dag på forhånd at du skal ha spillet, du henter det bare etter skoletid. Forklar problemet. Gi dem cash dagen før, så skal det ikke være noe problem ;) Eventuelt kan du ty til empati hos de ansatte, uansett kan de være greie med deg. Jeg er i hvert fall det hvis jeg jobber selv den dagen ^^. Går det skeis, sender du bare en kompis med pengene av gårde til free og gir han en hundrings for stresset.

NB!!! Hvis det er GTA4 til PS3 du skal ha, så kan du bare glemme det. INGEN Free Record Shop butikker får PS3 versjonen pga det er utsolgt gjennom forhåndsbestillinger. 360 versjonen har vi derimot inne PS3 må du kjøpe på EB Games eller andre.
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Siterer assios:
Citerer Rampage Jackson:
du får 6ere på disse skrivedagene uansett. du har sikkert alerede hatt et par stykker. også kommer det jo flere. null stress.


Har hatt 2, og dette er siste, så nei, det kommer ikke flere (utenom eventuell eksamen, men den teller ikke under samme karakter).


hmm, går dere ungdomsskole eller noe dere da, jeg går videregående. vi har liksom 2 i måneden eller noe.

men har han 2 seksere av 3 mulige er det fortsatt gode resultater. jeg personlig hadde blåst i den sisteskrivedagen, men det er da bare meg.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Lady Liberty:

Skal ha det til PS3, så det kan bli ett problem.
Men når jeg var nede og snakket med dem så forstod jeg det slik at de ville få det inn til begge konsoller.
Får vel spørre dem igjen neste gang. Dersom de får den til PS3 så skal jeg spørre om jeg kan gjøre slik du sa.

Men dersom ikke så er nok det ett problem. Får ta turen til en annen butikk, isåfall.

Tusen takk for informasjonen! Greit å vite på forhånd at de ikke har PS3-versjonen. Hadde vært kjipt om jeg fant det ut først på tirsdag, i butikken
  • 0
Noen som vet om noen fler livestream greier? Jeg digger å bare se på, blir uansett bare mer gira på å kjøpe det
Han på justintv måtte stoppe ellers ville han blitt saksøkt av take 2 Men hvertfall, noen som vet om noen andre som spiller nå?
jeg liker sjøpølsa
  • 0
sitter å drekker pils og ser litt på livestream GTA4

gleder meg til jeg får det, blir morro..

begynner jaggu meg å bli brisen au
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
HVOR!??!?! Link?
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer LadyLiberty:
Kjære RDB:NB!!! Hvis det er GTA4 til PS3 du skal ha, så kan du bare glemme det. INGEN Free Record Shop butikker får PS3 versjonen pga det er utsolgt gjennom forhåndsbestillinger. 360 versjonen har vi derimot inne PS3 må du kjøpe på EB Games eller andre.


Vet at b.l.a. Siba Kvadrat Stavanger får inn masse (ingen forhånds bestillinger) de andre butikkene i Norge får også en del inn, men vet ikke om det er tatt forhånds bestillinger der. Tror ikke de har gjort det.
  • 0
fikk mail fra zailor.no om at GTA IV var klart til å sendes og at jeg kunne forvente det i posten om 3 virkedager! HURRA!!!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Etter det jeg har forstått, så er det helt tomt for PS3 versjonen av GTA4 på selve release datoen pga alle forhåndsbestillingene. Men de kommer nok inn bare et par dager senere. EB Games har derimot fått GTA4 til salgs på begge konsollene.

Glad to help ^^
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Du kan forhåndsbestille det fra EB Games, RDB, for å være sikker: http://www.ebgames.no/pre-order.asp

It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
Her omkring kan jeg velge mellom Free Record Shop, Expert, Elkjøp og Spaceworld. Om alt slår feil, så er det Coop Elektro.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Her omkring kan jeg velge mellom Free Record Shop, Expert, Elkjøp og Spaceworld. Om alt slår feil, så er det Coop Elektro.


Coop Elektro har ikke spill..those bastards. Norli hadde før, men de sluttet da Spaceworld åpnet.
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer Quade:
Coop Elektro har ikke spill..those bastards. Norli hadde før, men de sluttet da Spaceworld åpnet.

På Verdal har de spill. Til blod pris. Gamle PS2 spill for 600kr osv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Forresten... Coop Obs selger jo spill, RDB, og det er like nærme som FreeRecordShop. Du kan jo prøve der? Eventuelt spørre om de kan sette av et til deg i morgen?

Lagt til 2008-04-25 22:52:
Siterer Rampage Jackson:
Citerer assios:Citerer Rampage Jackson:
du får 6ere på disse skrivedagene uansett. du har sikkert alerede hatt et par stykker. også kommer det jo flere. null stress.


Har hatt 2, og dette er siste, så nei, det kommer ikke flere (utenom eventuell eksamen, men den teller ikke under samme karakter).

hmm, går dere ungdomsskole eller noe dere da, jeg går videregående. vi har liksom 2 i måneden eller noe.

men har han 2 seksere av 3 mulige er det fortsatt gode resultater. jeg personlig hadde blåst i den sisteskrivedagen, men det er da bare meg.


Vi går på ungdomsskolen ja. Dette er siste halvåret i 10. klasse, så vi skal bare ha 3-4 ting med karakter i hvert fag i tillegg til eksamen dette halvåret.
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Quade:Coop Elektro har ikke spill..those bastards. Norli hadde før, men de sluttet da Spaceworld åpnet.
På Verdal har de spill. Til blod pris. Gamle PS2 spill for 600kr osv.


Ah, hørtes jo ut som en god deal..
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer Quade:
Ah, hørtes jo ut som en god deal.

Enormt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!