Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste spillet du har spilt


Modern Warfare 2
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
1. Oblivion
2. Halo 2
3. Bioshock
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time! No doubt...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Vel... Jeg har alltid vært en uhelbredelig Ocarina of Time fanboy, men i det siste har jeg spilt et spill som er minst like bra, om ikke bedre enn Ocarina of Time, nemlig Dragon Age: Origins. Spillet har en fantastisk lore, herlig atmosfære, mange forskjellige personligheter, et fantastisk kampsystem og herlig teamwork. Og ikke minst, det er så episk som det kan bli. Jeg brukte over 60 timer på min første gjennomspilling, og selv da har jeg ikke opplevd alt spillet har å by på. Driver med min andre gjennomspilling nå, og det er like bra. Fantastisk spill for ihugga rollespillfans som har lyst på en real utfordring og timesvis med spilling.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
De tre beste spillene jeg har spilt er


1. The Legend of Zelda Ocarina of Time
2. Cs 1.6 og source
3. Heroes of newerth ( er bare i open beta)


ingen spill noensinne har gitt meg den følelsen zelda har gitt meg. Men jeg må si at HON ( HEroes of newerth ) er sinnsykt bra! Anbefales av alle å prøve. Er i open beta så burde ikke være så vannskelig å få key, søk på google og facebook og du vil få key fort.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Planescape Torment
Tribes 2
Unreal
Stalker SoC
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Ikke i rekkefølge:
Fallout 3
Halo Combat Evolved
Bioshock (1,2)
Test Drive Unlimited
Prey
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Play
  • Play
1. The Legends of Zelda Wind Waker
Har ikke ord på herligheten eg ble presentert da eg prøvde dette. Eg leste flere ganger anmeldelsen i GR bladet før eg tilslutt bestemte meg for å gå til kjøp av det. Eg ble introdusert til en fantastisk serie som kapret mitt hjerte fra første stund!

2. Super Smash Brothers Melee
Ah, har hatt utrolig morsomme kvelder/netter med dette spillet. Har tilbrakt mest tid dette enn noe annet spill.

3. Demon's Souls
J.Æ.L.I utfordrende spill, med Gud så tilfredsstillende også! Den spirituelle oppfølgeren e blant spillene som ligger på toppen av dem eg ser frem til i år.
  • 0
Førsteplass er Ocarina Of Time, hands down.

Andreplass er vel Metal Gear Solid 2, eller kanskje Metal Gear Solid 1. Eller 3. Ikke 4, men det eier òg. La oss bare si at serien er min favorittserie, cuz it is.
Half-Life 2 eller heller ikke så verst, foråsidetsånn.

Uncharted 2 scorer også veldig høyt hos meg. Samme gjør Red Dead Redemption faktisk. Portal er også awesome. Mye bra spill nylig.

De aller mest underholdende øyeblikkene jeg har hatt med gaming noensinne har likevel vært på Nintendo 64 4-player splitscreen med spill som Goldeneye, Perfect Dark, Super Smash Bros og Mario Kart som småunge. *mimre*
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
1. Age of Empires 2
2. Mass Effect 2
3. Halo 3

Siterer LarsaDudn:
Modern Warfare 2

WTF?
Per aspera ad astra
  • 0
1. Dragon Age: Origins
2. Halo: Combat Evolved
3. Mass Effect 1 og 2
  • 0
  • Los
  • Los
1: Mass Effect-serien

Mass Effect var et spill jeg lenge eide men ikke brydde meg noe om, før jeg satt meg ned og faktisk spilte det ordentlig. Siden den gang har Mass Effect-serien vært på topp.

2: The Witcher 2: Assassins of Kings

Etter at Dragon Age 2 feilet å være et bra rollespill var jeg egentlig veldig skuffet, og i min gode tro hadde jeg avfeid The Witcher 2, fordi DA2 skulle jo bli årets spill.. Ja.. Vel, lang historie kort, jeg ble anbefalt, på det sterkeste å kjøpe Witcher 2, og da gjorde jeg det. Og etter litt tilvenning til kampsystem, kontroller og spillfunksjon var jeg solgt! Om dette ikke er et fantastisk spill så vet ikke jeg! Action, taktikk, en kul historie og en fantastisk rollespill.

3: Bioshock
Under førsteplassen er det temmelig ustabilt. Men Bioshock er nok på nummer tre. Hvorfor? Vel, slossingen er variert, kampene er spenneden og stemmningen er så godt gjennomført at jeg ikke har ord! Rapture er en orginal og spennende setting for et dystopisk nesten steampunk aktig eventyr med en politisk agenda, noen gode twister og det hele med svært mye vann over hode, her kan det å planlegge slaget og klargjør slagmarken utgjøre en vesentlig forskjell for kampens utfall og det er ganske sjeldent i et FPS. Love it!

4: Dragon Age: Orgins

Vel, her hadde jeg TES: 4 før, men etter å ha gjennomført og begynt på ny i Dragon Age innser jeg at det er veldig mye bedre! Sykt gøy! Et tradisjonellt rollespill med en god historie. Det er ikke nødvendigvis hovedhistorien som gjør at dette er på listen min, men alt det andre man kan se, oppleve og gjøre. Man kan tilbrinnge vannvittig mange timer i Dragon Age-universet.

5: Half-Life serien
Vel, det er Half-Life.. En historie som blir opplevd, ikke fortalt, og spillverdens kuleste heltenerd. Nuff sed!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Modern Warfare 2


Da har du spilt mye

Mitt favorittspill er Max Payne, dæven for et spill
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
På tide med en oppdatering.

1. Sonic adventure 2 battle og The legend of Zelda ocarina of time.
2. Super smash bros brawl.
3. Pokemon ruby.
4. Tales of vesperia.
5. Chrono trigger DS.
6. Super smash bros melee.
7. Warcraft 3.
8. Starcraft 2.

Er noen andre jeg vurderte, som for eksempel Pokemon white, men valgte å ikke ta dem med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Akkurat nå ligger det foreløpig på Crysis.
  • 0
I random rekkefølge:
Oblivion
Mass Effect 2
God Of War 1 + 2
GTA: San Andreas
GTA:IV
Red Dead Redemption
Assassin's Creed 2
Fallout 3
Batman: Arkham Asylum

You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mitt favorittspill noensinne er The Elder Scrolls IV: Oblivion. Ingen over, ingen ved siden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg likte Fallout bedre enn Oblivion, men men.

Som sagt, Max Payne er absolutt best. På Ps3 er det vel Mass Effect 2, Heavy Rain og Red Dead
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
1. Halo 3
2. Gears of war 2
3. Heavy Rain
4. Super Mario Galaxy 2
5. The legend of Zelda: Twilight Princess/Oracle of seasons
7. Forza motorsport 3
8. Littlebigplanet 2
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
1. Halo 3
2. Gears of war 2
8. Littlebigplanet 2


Forgjengerne er mye bedre enn dem. Synes Halo 3 var dårlig i forhold til de andre
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Synes Halo 3 var dårlig i forhold til de andre


Hva syns du om Reach da? Er enig i at halo 3 ikke er det beste spillet i serien, men syns det kanskje er nest best? Halo: CE er jo på topp hos meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Cherno:
Synes Halo 3 var dårlig i forhold til de andre


Hva syns du om Reach da? Er enig i at halo 3 ikke er det beste spillet i serien, men syns det kanskje er nest best? Halo: CE er jo på topp hos meg.

CE FTW
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Cherno:
Citerer BlueDaf:
1. Halo 3
2. Gears of war 2
8. Littlebigplanet 2


Forgjengerne er mye bedre enn dem. Synes Halo 3 var dårlig i forhold til de andre


Disse spillene, sammen med SMG 2, er blant de få oppfølgerne jeg faktisk elsker uten å tenke at forgjengern var bedre. Har heller ikke noe nostalgisk forhold til Halo 3 sine forgjengere, slik jeg vet mange andre har.

Lagt til 2011-05-31 17:04:
Kunne vel egentlig lista opp seriene, for de består av flere gode spill og å plukke ut et enkelt blir litt feil
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
dette er noen av mine yndlings spil i tilfeldig rekke følge
crysis
shogun 2 delt med medieavel total war 2
company of heroes
world in conflict
age of mythology
stronghold 2
fallout 3

dette er noen av mine yndlings spill
Er det for godt er det ikke sant
  • 0
Noe av det beste jeg har spilt:
Halo: Combat Evolved
Rayman 3: Hoodlum Havoc <3
Half Life 2
Zelda: Twilight Princess
Mario 64 DS
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!