Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste spillet du har spilt


Glemte Borderlands!!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Halo CE eller Burnout 3
Kan ikke plukke en favoritt
Rayman 2 og Oblivion bør også nevnes.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Det må nok bli the legend of zelda orcarina of time awsome spill
  • 0
De Beste Spillene Jeg Har Spilt.

(Tilfeldig Rekkefølge)

1. GTA IV

2. The Elder Scrolls V: Skyrim

3. Bully: Scholarship Edition

4. Bioshock 1 -2

5. Assassin`s Creed spillene

6. Hitman Blood Money

7. Final Fantasy X

8. Mass Effect 1 - 2 - 3

9. EA Sports MMA

10. GoW 1-2-3

11. Jade empire

12. Max Payne

13. Dragon Age Origins

14. Lost Odyssey

15. Fallout 3 - Fallout: New Vegas

16. Fable 1 -2 -3

17. Monkey Island Spillene

18. Silent Hill Spillene
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
1. GTA IV


Jaaaa

Beste for meg er Max Payne, men andre er og:

Fallout New Vegas
Heavy Rain
Mass Effect 2
Borderlands
CoD 4
Croc: Legend of Gobbos
BF 2
BioShock
Red Dead Redemption
Ratchet and Clank 2 & 3
Sly 2
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Vanskelig nøtt den her.

Prøver å sette opp noen navn da:

Red Dead Redemption
Assassin's Creed II
Call Of Duty: Modern Warfare 2
Star Wars: Battlefront 2
Batman: Arkham Asylum
Gran Turismo 5
Burnout Paradise

Enkelte stusser sikkert på bla. valget av MW2, men det får bare være, for jeg elsker det spillet. Og hvorfor ikke Arkham City? Ja, jeg har Arkham City. Selv om jeg elsket forgjengeren likte jeg ikke Arkham City, rett og slett fordi stemningen og den litt creepy øya vi befant oss på i forgjengeren mangler.
Resten vet dere godt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Selvom alle SH spillene er på min liste med de beste spillene jeg har spilt.
Så er det SH 2 som er min personlige favoritt
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
For meg er da venskelig å kåre en suveren kandidat til mitt favoritt spill. Men for meg så er kanskje Atmosfæren/Universet en av de viktigste faktorene til et spill. Men også gameplay er ekstremt viktig. Her er en liste over spill som jeg virkelig liker:

Bioshock
Fallout 3
Dark Souls
Demon's Souls
Borderlands
Oblivion
Metro 2033 (Spillet er ikke så ekstremt bra sammenlignet med de nevnt ovenfro, men spillets univers/atmosfære er absolutt et av de beste jeg har opplevd.)
Journey
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Skyrim (PC) så langt.

Modifisere spillet, og leke gud med NPC's er Gull!
My Brain...
  • 0
Et ekstremt vanskelig valg. GTA IV og Red Dead Redemption ligger høyt på lista, men jeg har ingen favoritt. Man kan vel heller si at Rockstar lager de beste spillene? ; )
  • 0
Suikoden II, Final Fantasy X, Paper Mario The Thousand Year Door

Det er mange spill jeg elsker men disse 3 er nok de som har vært mest spesielle for meg )
  • 0
For meg er det umulig å lage slike lister. En grunn er at jeg har spilt utrolig mange gode spill, men pga hva som får oppmerksomhet og ikke så er det lettere å "glemme" noen spill enn andre.

For meg kan det også være like hensiktsmessig å nevne det mest minneverdige spillet på hver konsoll jeg har hatt. På en måte det jeg identifiserer konsollen med. PS1 blir da Spyro the Dragon 1 (et utrolig bra spill). På xbox blir det helt klart Halo: CE som endret hele mitt forhold til spill. På 360... ah vanskelig. Mass effect 1? Har faktisk ikke peiling. PS2 blir det vel kanskje Silent Hill 2? PS3, Uncharted 2?

Har store problemer med å velge ut mine favorittspill. Det er så mange spill jeg liker!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det beste spillet jeg har spilt må være Suikoden 2 tett fulgt av Suikoden 1.

Grafikken er ganske dårlig siden begge spillene kom ut til den første Playstation. Men den historien er noe av det beste jeg har vært borti.

Selv nå som du får spill som nesten ser helt virkelige ut og er hundre ganger større, så ender jeg fremdeles opp med og legge de bort for og spille Suikoden når jeg ønsker den beste historien
  • 0
1. Rayman 2: Revolution <3
2. Final Fantasy X
3. Halo: Reach (Ja, jeg liker det)
4. Minecraft
5. Half Life 2
6. Team Fortress 2
7. Portal
8. Maplestory
9. Borderlands
10. Happy Wheels
NOBS 4 LYF!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg begynte å redigere min tidligere topp 5 liste og endte opp med å endre den til en topp 10... Så... vel:

Spillfavorittene:

1: Mass Effect-serien

Mass Effect var et spill jeg lenge eide men ikke brydde meg noe om, før jeg satt meg ned og faktisk spilte det ordentlig. Siden den gang har Mass Effect-serien vært på topp.

2: Bioshock
Under førsteplassen er det temmelig ustabilt. Men Bioshock er nok på nummer tre. Hvorfor? Vel, slossingen er variert, kampene er spenneden og stemmningen er så godt gjennomført at jeg ikke har ord! Rapture er en orginal og spennende setting for et dystopisk nesten steampunk aktig eventyr med en politisk agenda, noen gode twister og det hele med svært mye vann over hode, her kan det å planlegge slaget og klargjør slagmarken utgjøre en vesentlig forskjell for kampens utfall og det er ganske sjeldent i et FPS. Love it!

3: The Elder Scrolls III/V

Både Skyrim og Morrowind må være med. Morrowind for å få meg inn i rollespill en gang i tiden, og for sin fantastiske verden. Og Skyrim fordi det tok formelen til en fantastisk høyde! Mainquesten i disse er ikke så farlig, men begge har fantastiske verdener som man kan forsvinne inn i, og hvor man ikke bare følger stien men skaper sin egen historie!

4: Dark Souls

Fantastisk! Jeg har aldri vært så på kanten av setet som mens jeg spiller Dark Souls! Å miste en haug med sjeler etter lang tids strev, eller å blir knust av den samme bossen for 20 gangen på rad, kan være en hard prøvelse. Men når du først kommer deg de stegene videre, når du får se bossen falle død om og en ny del av verden åpner seg..! Da er alt verdt det! Også begynner prøvelsene på ny...

5: Batman Arkham-serien

Jeg elsker Batman, og disse to Batman-spillene er fantastiske! Det første er et flott sammensatt spill og mange kule skurker. Scarecrow er jo legendarisk. Og oppfølgeren åpner verden og forteller en bedre historie, men det blir noen ganger litt for mye.. Men begge fortjener sin plass på listen!

6: The Witcher 2: Assassins of Kings

Etter at Dragon Age 2 feilet å være et bra rollespill var jeg egentlig veldig skuffet, og i min gode tro hadde jeg avfeid The Witcher 2, fordi DA2 skulle jo bli årets spill.. Ja.. Vel, lang historie kort, jeg ble anbefalt, på det sterkeste å kjøpe Witcher 2, og da gjorde jeg det. Og etter litt tilvenning til kampsystem, kontroller og spillfunksjon var jeg solgt! Om dette ikke er et fantastisk spill så vet ikke jeg! Action, taktikk, en kul historie og en fantastisk rollespill.

7: Red Dead Redemption

Snakke med om sandkasse! En hel verden kom til liv i dette fantastiske spillet, som både perfekt illustrerer en tidsepoke som er lite brukt i spill samt forteller en fortryllende historie.

8: Half-Life serien

Det er Half-Life.. En historie som blir opplevd, ikke fortalt, og spillverdens kuleste heltenerd. Det første spillet er et morsomt FPS samt en spennende flukt, som stadig utvikler seg. Og HL2 ekspanderer eksplosivt men kontrollert til større og bedre. Historien er spennende i seg selv, men hiv med mysteriet rundt G-Man og hvilken rolle han spiller..Wow! Bare wow!

9: Minecraft

Survival-Lego? Oh yes! Personlig har jeg ikke gjort mer enn å bygge hus og overleve, men bare å se mulighetene og hva folk har laget! Fantastisk spill, får ut det kreative i deg! Veldig morsomt å sitte å spille en sen høstkveld og bygge ting.

10: Dragon Age: Orgins

Sykt gøy! Et tradisjonellt rollespill med en god historie. Det er ikke nødvendigvis hovedhistorien (selv om den er veldig god, dog noe klisje) som gjør at dette er på listen min, men alt det andre man kan se, oppleve og gjøre. Man kan tilbrinnge vannvittig mange timer i Dragon Age-universet.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Mass Effect
Mass Effect 3
The elder scrolls IV: Oblivion
Condemned Criminal Origins
Velvet Assassin
Saints Row The Third
Soul Calibur IV
Mirrors Edge

JEG VET DET, JEG HAR AWARD WINNING SMAK
  • 0
1. Spyro the Dragon! (På Playstation 1, noen som husker det?!)
2. The Elder Scrolls: Oblivion (Noen av mine beste spillopplevelser er herfra, fantastisk!)
3. Read Dead Redemption. (Rett og slett fantastisk, ser så ufattelig flott ut!)
4. Crash Bandicoot 2 (Playstation 1, mitt første spill!)
5. Battlefield 3 (Et spill som er solid fra topp til tå, fantastisk gøy å spille med venner over multiplayer!)
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Shadow of the Colossus.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Top 10, tilfeldig rekkefølge:
TES IV: Oblivion
GTA SA
GTA IV
TES V: Skyrim
Hitman Blood Money
FIFA serien
Batman Arkham City
Super Mario 64
Assassins Creed 2
Scarface: The world is yours

Scarface er det nok mange av dere som aldri har spillt, men er en gigantisk scarface fan og er mitt favorittspill ved siden av GTA SA på ps2, sykt mange timer på det!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Fallout 3
Halo Combat Evolved
Bioshock (1,2)
Test Drive Unlimited
Prey


^Denne er litt feil egentlig.

Ny liste:
Halo Combat Evolved
Halo 3
Battlefield 2
Pokemon Ruby
Bioshock
Test Drive Unlimited
Prey
Borderlands
Fallout: New Vegas (spesielt utvidelsespakken Old World Blues)
Mass Effect 2
Minecraft
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
The Orange Box !
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det beste spillet noen gang laget er Monkey Island 2. Jeg bryr meg ikke om du tenker det orginale eller det med ny grafikk. Det er historien og humoren som faller helt på plass her.

Day of the Tentacle er på en fin annenplass mens Civilization 1 faller inn på en nær tredje.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Assassin's Creed;Brotherhood
Batman Arkham-serien
Call of Duty;Modern Warfare
Fallout 3
Elder Scrolls;Skyrim
Final Fantasy X
God of War-serien
Mass Effect 2
Metal Gear Solid 3
Metal Gear Solid 4
Ratchet & Clank-serien
Red Dead Redemption
Uncharted-serien

og husker jeg digga Herc's adventures på PlayStation
  • 0
1. plass MGS 1 ps1
2. plass Syndicate pc
3. plass Day of the tentacle pc
4. plass james bond Nintendo 64
5. plass Tekken 3 ps1

  • 0
Både Minecraft og Rome: Total War står svært høyt på min liste. Jeg håper at Total War: Rome II vil fylle på enda over der.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!