Norsk
Tråd:

The Elder Scrolls TRÅDEN (for TESgruppa)

Antall innlegg: 47
Til første sideTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
Arawos
Offline
I denne tråden skal det snakkes om TES-spillene og f.eks. Mods, glitches, quests, Mainquestet, DLC'er, rykter om 5'ern, osv.
Det kan også diskuteres i om hvem som skal være administratorer i denne gruppa og kanskje også en ny leder? (etterhvert...)

REGLER:
-Snakk om TES og ikke helt off-topic som f.eks. pannekaker!
- Greit å snakke om Fallout og liknende spill som har samme produsent som Oblivion og resten, bare ikke la dette bli en Fallout tråd.
- Diskuter gjerne om hva som er best! (You heard me, FIGHT! FIGHT! FIGHT!)
- Ingen utestengning av medlemmer som vil ønske å joine inn ett eller annet sted.
- Prøv å finn på noen regler eller topics her på forumet.

Litt om serien:

The Elder Scrolls er en serie på 4 spill i sjangeren RPG. (RolePlayingGame)

Spillene tar handling i Tamriel som er en verdensdel på planeten Nirn.
I det første spillet, Arena (1994), kan man utforske hele Tamriel og spillet kom bare til PC, i det andre spillet, Daggerfall (1996), er man i Hammerfell og Highrock som også bare kom til PC. Senere kom spillet Morrowind (2002) og det fikk veldig god kritikk. Dette gjorde serien unik og spilles av gamere fortsatt til tross for å være 8 år gammelt. Her utspiller handlingen seg i Provinsen, Morrowind, Dark Elves sitt hjemland. Spillet ble utgitt til både PC og XBOX. Fire år etter kom Oblivion (2006), dette spillet fikk også god kritikk og her i GR fikk det 10/10 og har lenge ligget på en andre plass på topp 15. I oblivion pågår handlingen i Cyrodill, Menneskenes hjemland. Dette spillet fikk åpnet øynene mine og jeg kastet meg inn i en verden av uendelige muligheter. Jeg kom ut etter 2 år...
Spillet kom ut til PC og XBOX 360.

Jeg har desverre bare prøvd det sistnevnte, men jeg vedder på at de andre er omtrent like gode. (Iallefall Morrowind)



PS: Si i fra om noe skal endres så skal jeg få gjort det så fort som mulig.

-Arawos
Carpe Noctem
F0xHunter
Online
Jeg burde være leder.

Lagt til 2010-03-04 20:07:
Bare kødder
Arawos
Offline
Siterer F0xHunter:
Jeg burde være leder.

Lagt til 2010-03-04 20:07:
Bare kødder


Jeg tenkte på deg når jeg skrev det...

Lagt til 2010-03-04 21:10:
Du er herved en admin. Vi får se på den leder rollen.......OM NOEN FEMTITUSEN ÅR!!!! MOUHAHAHAHAHAHAHA
Carpe Noctem
AcH Clawed
Offline
Jeg liker pannekaker
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
F0xHunter
Online
Pass på AcH. Med mine mad-admin-skillz kan jeg lett banne deg for mye off topic.
Kakashi sensei
Offline
Som den hardbarka Oblivion fanen jeg er, måtte jeg selvsagt være med. Så nå har jeg meldt meg inn i gruppen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
PerPenger
Offline
I'm in.
Arawos
Offline
Flott at dere også har tatt dere tid til å kommentere i tillegg

Lagt til 2010-03-09 15:24:
Siterer AcH Clawed:
Jeg liker pannekaker


Pass deg med pannekake snakken Clawed. F0xy-boy er en farlig kar å tulle med når han først har fått admin rettighetene
Carpe Noctem
shotgunrain12
Offline
ja her jeg som medlem. og morrowind er veldig vanskelig for oblivion spillere men verdt og prøvere
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
HitmansBullet
Online
Oblivion var det første spillet jeg fikk til PS3, og det var julen 2007. Spilte det mange måneder i strekk. Fortsatt verdens beste spill for min skyld, om ikke Elder Scrolls V blir enda bedre igjen.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
Crazy Eyed Gamer93
Offline
Pannekake!!

Kødda...

Jeg vil ha TES V, NÅ!!!
"Don't cross the crooked step"
Kakashi sensei
Offline
Siterer shotgunrain12:
ja her jeg som medlem. og morrowind er veldig vanskelig for oblivion spillere men verdt og prøvere


Har Morrowind og det er uten tvil et godt spill, men for min del liker jeg Oblivion bedre. Synes kampsystemet er så dårlig Morrowind, foretrekker heller det i Oblivion.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
F0xHunter
Online
Det som er dumt med Morrowind, er at det er for vanskelig å sette seg skikkelig inn i. Omgivelsene og bakrunnshistiorien er fantastisk, men slossingen og den absurde lave løpehastigheten trekker veldig ned på helhetsopplevelsen.
shotgunrain12
Offline
enig med FOxHunter.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Arawos
Offline
Har desverre aldri prøvd Morrowind, men ønsker å kjøpe det. Noen som vet om hvor det er mulig å få tak i det med billg frakt?
Carpe Noctem
shotgunrain12
Offline
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Kakashi sensei
Offline
Tror også det er mulig å kjøpe spillet på Steam.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
shotgunrain12
Offline
har du funnet et sted du vil kjøpe morrowind arawos?

Lagt til 2010-04-02 16:18:
OMFG det nye elder scroll spille er under veis!!! http://www.uesp.net/wiki/Main_Page (Det kan være en april spøkk fra betsheda men da er de noen fa*ns J*vler!)
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Arawos
Offline
Hva det dette jeg skulle skjekke? Takk for nyheten i så fall
Carpe Noctem
kvidogbleg
Online
Syns egentlig denne tråden er kanskje bittelitt overflødig siden det finnes en annen tråd på forumet som har vært der siden 2006... Det er nå ihvertfall den jeg bruker når jeg vil diskutere verdens beste RPG

Så du burde vel kanskje forandre navnet til The Elder Scrolls gruppe tråden og kun det ;)

F0Xhunter fortjener lederplassen forresten! Han er, som Kaze så vakkert ytret det en gang, selve Oblivion! x)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
Arawos
Offline
Siterer kvidogbleg:
Syns egentlig denne tråden er kanskje bittelitt overflødig siden det finnes en annen tråd på forumet som har vært der siden 2006... Det er nå ihvertfall den jeg bruker når jeg vil diskutere verdens beste RPG

Så du burde vel kanskje forandre navnet til The Elder Scrolls gruppe tråden og kun det ;)

F0Xhunter fortjener lederplassen forresten! Han er, som Kaze så vakkert ytret det en gang, selve Oblivion! x)


Jeg vet det, men hva skal jeg kalle denne tråden? Vi som liker å diskutere Oblivion og pannekaker-tråden?? Passer ganske bra når jeg tenker meg om...
Carpe Noctem
kvidogbleg
Online
Men vi kan jo diskutere de andre spillene i serien her
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
shotgunrain12
Offline
Arena er fakktisk det vanskilgse(jeg vet jeg stava det feil) spille i helle serien. For og slå må du holde venstre musse knapp inne også drive og veive med musa og er du heldig så dør motsandren fustrene som f*en!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Arawos
Offline
Siterer shotgunrain12:
Arena er fakktisk det vanskilgse(jeg vet jeg stava det feil) spille i helle serien. For og slå må du holde venstre musse knapp inne også drive og veive med musa og er du heldig så dør motsandren fustrene som f*en!


Hahaha, hvordan funker egentlig arena? sånn "ovenifra" view aktig eller sånn som oblivion? (1st person og 3rd person, eller sånn RTS aktig view mener jeg)
Carpe Noctem
shotgunrain12
Offline
Siterer Arawos:
Citerer shotgunrain12:
Arena er fakktisk det vanskilgse(jeg vet jeg stava det feil) spille i helle serien. For og slå må du holde venstre musse knapp inne også drive og veive med musa og er du heldig så dør motsandren fustrene som f*en!


Hahaha, hvordan funker egentlig arena? sånn "ovenifra" view aktig eller sånn som oblivion? (1st person og 3rd person, eller sånn RTS aktig view mener jeg)


vel det er et 1st person rolespill men du kan ikke spille i 3rd person om du vill engang. men jeg har bare spilt første bane så du finner merre informasjon her http://www.youtube.com/watch?v=m40a16EtGso det er foresten link til gratis nedlasting fra bestsheda.Spile ble så gamelt at du kan laste ned de to første elders scroll spilla gratis
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Til første sideTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02