Norsk
Tråd:

Hvem er din hovedkarakter?

Antall innlegg: 8
 
Arawos
Offline
I denne forumtråden kan man snakke om sin "hovedperson" som man er mest fornøyd med. Hvilket level har du kommet til? Hva liker du mest med karakteren din? Her kan man legge ut bio og info som man kan for eksempel slik som dette:

Race: Wood Elf
Class: Rouge - Bow og light armor, knives/short swords i nærkamp, sneak.
Level: 44

Du kan gjerne beskrive mer som f.eks. utseende og hva slags rustningstype og våpentype.
Carpe Noctem
shotgunrain12
Offline
Race: Wood elf
Class: Coustom basert på stealth
Level: 40
equpment: deadric bow, glass curiass,glass greaves, glass boots, glass gloves, 400 silver arrows, elven sheid, umbra og alle deadric artifaksne(bortsett fra den maska)

Antall hus: tre stykker Imerial waterfront distcikt, villan i anvill også den rønna i bravil.

jeg tror det er alt
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
Kakashi sensei
Offline
Min hovedkarakter er en level 41 Dark Elf, men har ikke spilt på den saven på en stund (den var på min gamle Pc) så husker ikke hva utstyr jeg hadde osv. Men tror jeg var Master i Destruction og hadde Daedric Armor.

Utenom denne saven har jeg hatt rundt 10 til der cirka 3-4 av de har vært rundt nivå 30 og resten rett under 10.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
Venom140
Offline
Min hoved er min første

Navn : Real
Våpen: Magisk bue eller Dawn/Duskfang
Type: Stealth, Magi ogsåvidre
Level: 45.
Race: Dark Elf.
*MacGyver Theme*
Mirel
Offline
Navn: Shasta
Class: Custom - stealth, thief, achrobatics osv.
Race: Khajiit (for å se i mørket fra start, haha)
Våpen: Umbra's sword, deadric bow selv, elven (og umbra) armor.
Level: 45

Bor i et lite hus i Bruma. Er så koselig så.
Entourage!
dark samus nemesis
Online
Min main blir vel den første, ja.

Navn: Eldur Fronsdale (lol, prøver å være kreativ).
Class: Custom - husker ikke hvilke, tho. Er en stund siden jeg spillte som ham.
Race: Wood Elf
Våpen: Fine Steel Sword, enkelt og greit fordi det er ett av de peneste i spillet.
Level: 39

Og huset er i Bruma, liker snøen og greier.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Mirel
Offline
Siterer dark samus nemesis:
Navn: Eldur Fronsdale (lol, prøver å være kreativ).


Det er ikke lett! Liker huset ditt også.
Entourage!
TheCrushader
Offline
Min hoved karakter, savner ham faktisk siden jeg fikk slettet ham ved et uhell... 400 timer rett i vasken...

Men ut i fra det jeg husker var det en Imperial med custom class basert på Blade og Block, pluss Destruction magi...
Men det jeg er mest stolt over var at jeg klarte å maxe ut mer eller mindre alle stats og skills, pluss at jeg eide alle hus, med alle upgrades...
Hadde også klart å gjøre 100 % av alt man kunne gjøre i spillet.

Hadde fult Enchanted Deadric rustning som boosta allt jeg brukte. Sverdet mitt var buffa nok til å ta ut mer eller mindre allt med et slag og jeg tror jeg hadde 99 % damage reflection og dmg resistance....

Jeg savner ham
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "