Homeworld 3 skisserer store kampendringer og forbedringer av livskvaliteten i ny utvikleroppdatering
Etter tilbakemeldinger fra spillerne gir Blackbird Interactive spillet noen viktige oppdateringer.
HQ
Homeworld 3 Steam Next Fest skal lanseres 13. mai, men i forkant av denne datoen fikk fansen muligheten til å sjekke ut spillet under Steam Next Fest-demoen. Blackbird Interactive har tatt med seg tilbakemeldingene fra demoen og jobber med å implementere dem før lanseringen.
Som det fremgår av en ny utvikleroppdatering, kommer vi til å se noen store endringer i HUD, kamp med mer i Homeworld 3, og du kan se endringene nedenfor:
Oppdateringer av kontrollene.
Alle tastebindinger kan nå bindes på nytt.
Økte bevegelses- og rotasjonshastigheten for standardkamerainnstillingene for en jevnere opplevelse.
Oppdatert det gamle kontrollskjemaet for å gjenskape Homeworld 2 Remastereds kontroller og tilbakemeldinger.
Mer spennende kamper.
Skipets treffpunkter er økt med 30 %.
Forbedret formasjoner slik at de er mer fordelaktige/strategisk verdifulle
Støttefregattpiloter helbreder nå vennligsinnede skip uten å bli instruert direkte, for økt autonomi
Klassisk angrep er tilbake.
Som i eldre Homeworld-titler kan skip nå angripe i én retning mens de beveger seg i en annen, noe som gir økt kampdybde.
Justeringer av brukergrensesnittet og livskvaliteten.
Spillere kan nå bruke en glidebryter til å justere HUD-skalaen i innstillingsmenyen.
NLIPS (Non-Linear Inverse Perspective Scrolling) er rettet for å sikre at spillerne fortsatt kan se og enkelt velge mindre skip som jagerfly, selv når de zoomer veldig langt ut.
Generelle balanseendringer i War Games.
Doblet antall mål som kan utføres i løpet av en runde.
Ressurskontrollere er nå gratis, men tar betydelig lengre tid å produsere i War Games.