Norsk
Gamereactor
nyheter
God of War: Ragnarök

Hva må til for å skape God of War: Ragnaröks mest ambisiøse rike?

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Noe som ofte skiller de beste eventyrspillene fra de mer ordinære er hvor detaljerte og varierte omgivelsene er. Mange var derfor spente på om God of War: Ragnarök ville klare å gjøre hvert rike like vakkert, nysgjerrighetspirrende og underholdende. Jeg er en av dem som synes Santa Monica Studio og de andre utviklerne gjorde en meget god jobb på dette området, så da er det kult at PlayStation har gitt oss en video hvor noen av dem forklarer og viser hvordan det som muligens er spillets mest ambisiøse rike, Vanaheim, ble skapt.

HQ
God of War: Ragnarök

Relaterte tekster

0
God of War: RagnarökScore

God of War: Ragnarök

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Med langt mer varierte fiender og opplevelser, flere valgmuligheter og ikke minst en fantastisk historie pakket inn i enestående grafikk og lyd er dette - om mulig - bedre enn forgjengeren.



Loading next content