Norsk
Gamereactor
nyheter
Call of Cthulhu

I Call of Cthulhu kan du bytte inn forstand mot info

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Sjefen for historiefortellingen i Call of Cthulhu, Maximilien Lutz, tok en prat med oss for å fortelle mer om det kommende spillet fra Cyanide Studios. Han kunne fortelle at rollespillet bygger mye på at kunnskap er makt, men som du kan lese lenger ned kan kunnskap og informasjon være dyrkjøpte saker.

"It's an RPG with investigation parts. So gaining knowledge is really important. Knowledge is power and the more knowledge you will have, the more information you will gain, the more options you'll have to play. For example, in dialogues, if you have explored a location well, you will have a new entry in the dialogue and you can make more choices and gain more information."

Vi er litt usikre på hvordan det neste poenget til Lutz vil fungere, men han sier altså at du vil kunne bytte inn forstanden din mot informasjon - noe som naturligvis kan høres ut som et aldri så lite minus:

"Sometimes you have to trade some sanity for information, so that can cost you your whole sanity if you spend too much."

Se hele intervjuet nedenfor. Call of Cthulhu slippes til PC, PS4 og Xbox One i årets siste kvartal.

HQ
HQ
Call of Cthulhu
Call of CthulhuCall of Cthulhu
Call of CthulhuCall of Cthulhu
Call of Cthulhu
Call of CthulhuCall of CthulhuCall of Cthulhu
Call of CthulhuCall of CthulhuCall of Cthulhu

Relaterte tekster

Gamereactors store julekalender - Luke 8

Gamereactors store julekalender - Luke 8

NYHET. Skrevet av Suzanne Berget

Gamereactors store julekalender fortsetter med luke nummer 8! Hva finner vi bak denne luka, mon tro? Cthult, en utgave av Call of Cthulhu pakket inn i en mystisk bok, som...

0
Alt om Call of Cthulhu

Alt om Call of Cthulhu

NYHET. Skrevet av Tor Erik Dahl

Vi møtte sjefen for brettdesign, Romain Wiart, og prosjektsjef Diane Quenet på E3-messen, og vi stilte dem til veggs for å finne ut sannheten om det kommende Call of...



Loading next content