Call of Duty 4: Modern Warfare

Skrevet av: Nidel21   2008-10-02

"RPG!!. Bam. Boom. Bang Plaff, plaff og plaff". Det er det du opplever i dette intense og tøffeste krigspillet noensinne. Infinity ward sin nye mesterverk!

Jeg var skeptisk. Jeg var skeptisk fordi Infinity ward hadde tatt spill serien til moderne krigsføring, men etter jeg satt meg ned og spillte så sperret øynene mine på skjermen, ikke bare fordi grafikken var rå som en krystall diamant, men fordi alt det visuelle, alt skytingen, alt røyken etter en bombe som smellte rett foran deg få sekunder siden og du klarer og høre susen fortsatt.

Du hører de stakkars kameratene dine i bakgrunnen som stønner etter de har blitt skutt som setter deg i stor sorg, du hører kapteinen din skriker mot deg om og ta dekning, du hører fiender skriker. Sanden rører seg, du blir redd, puff det var bare et hjul av en sprengt bil som rullet, BANG, så startet ting bli intense du vet ikke hva du skal gjør, du skyter og treffer. Call of duty 4 setter en høy standard om hvordan Første person skytespill skal være, intensiteten, grafikken og multiplayeren. Det som gjør call of duty 4 så unikt er at du er bare en soldat blandt tusen andre, men dy styrer også en S.A.S soldat som er opptrent. Som amerikanske badass soldater, så overlever du ikke alle oppdragene, det er det som gjør spillet så kult. I call of duty 4 er det MASSE skyting, så noen må bli skutt, og det ser du nesten i hver oppdrag at dine lagkamerater bli skutt foran deg og ligger sin aller site hvil. Du tenker "holy shit", men ikke tenk, SKYT!storyen er veldigt sånn USA propoganda piss, du styre amerikanske soldater som er så badass, men den er veldigt god presentert, du jakter på terrorister!

Det er egentligt veldig enkelt call of duty 4 er det beste skytespillet som noengang er blitt lagt det har alt du vil ha, så hvis du har penger og vil ha et spill, Så er dette en MUST, og jeg mener det En must. Du vil også kose deg flere timer med onlineg, overaskende er multiplayeren veldigt godt lagt opp så det er nesten bedre enn erkerivalen halo 3.

Grafikk 10
Gameplay 10
Holdbarhet 10