Grand Theft Auto IV

GTA 4 er et suverent spill, hvis du ikke har noe annet kjedelig å gjøre. GTA 4 er tamt og kjedelig, i motsetning til dens forgjengere.
i GTA 4, har man mistet den følelsen av å være i en helt fri verden, Rockstar har gjort dette spillet så realisitisk som mulig, så det blir ikke noe gøy å spille. grunnen til at jeg likte de gamle GTA spillene bedere, var det at man hadde mye mer frihet, noe som passer veldig godt til GTA serien, jeg likte for eksmepel GTA SA, pga dens urealistiske verden, og det er det jeg liker. når jeg spiller GTA, vil jeg ha det moro, og gå rundt å sprenge biler og skyte folk. derfor er GTA 4 et av de verste spillene jeg noen gang har spilt, hadde sikkert noe med at jeg hadde så høye forhåpninger til det. Men i allefall er dette et spill jeg angrer veldig, og da mener jeg VELDIG mye på at jeg kjøpte, jeg anbefale ikke å kjøpe dette spillet..
eneste positive i dette spillet er handlingen, ikke noe mer. Jeg likte ikke dette at vi hadde mobil heller, og det at koder måtte trykkes inn på mobilen, dette med koder var noe i alle fall jeg likte i de gamle spillene. i dette spillet kan man ikke bruke mobilen når man blir skutt, ergo ingen koder, og trakk ned en del for meg i alle fall. Jeg husker da vice city kom ut, det var første unomirerte gta spillet, og ble bare lagd som et tillegg. det spillet slo alle rekorder, og det samme gjorde sand andreas, men dette her tar kaka. dette spillet var utrolig skuffende. da jeg satt inn disken, gledet jeg meg veldig til å spille det, og det første som skjer, er at det nesten er umulig å svinge, vanskelig å gå, spillet var bare ikke det jeg hadde forventet. jeg ble veldig misfornøyd, derfor velger jeg å gi dette spillet 3/10, litt drastisk pga det harde arbeidet til Rockstar, men dette er MIN mening.
Og til dere som klaget på den forige andmeldesen, håper denne er bedere.

Medlemsanmeldelser38
Samlet karakter: 8.8/10