Call of Duty 4: Modern Warfare

Skrevet av: patter   2008-11-05

For litt siden satte jeg meg ned med COD 4 og jeg fant ut at jeg skulle sette meg ned å skrive en anmeldelse.

Jeg begynner med det første først og snakker litt om singleplayeren. Første oppdrag er enkelt og greit trenings oppdrag der du lærer kontrollene.
Så bærer det av til krig. Det føles ganske flott og løpe rundt på skip, i byer og ute på landet med en gjeng vennlige soldater som hjelper deg. Men jeg syns personlig at storyen er veldig kjedelig. du gjør oppdrag som å rushe gjennom et laste skip for å finne en atombombe og så sprinte ut igjen. Det kunne jo vært at du skulle redde en nøkkelperson eller noe der også?
Så er det det problemet med at jeg føler jeg føler at jeg går gjennom en løype,, det er ikke spesielt gøy hvis du vil spille gjennom spillet flere ganger men har sett alt allerede. Du kan også spille aracade etter du har spillt ferdig singel playeren. Aracade er alle de samme banene bare at du får poeng når du dreper folk og sånn! Genialt hvis du har en venne gjeng på besøk som vil se hvem som er best!

Kotrollsystemet er det samme gamle sånn som det var på 2 og 3. Du kaster granat med RB og spesielle granater med LB (På xbox)
Du som har spillt 2'eren og 3'eren vil føle deg hjemme.

Grafikken er jo fantastisk men litt småfeil er det jo alltid men du merker det ikke sånn veldig. Det er nesten en glede å se folk dø fordi det er så mange forskjellige bevegelser og sånn de gjør,, skyter du en mann i foten hinker han litt rundt og i armen mister han balansen.

Online delen er det største plusset med hele spillet. Det nye perk systemet fungerer fantastisk og det er rett og slett morro og løpe rundt og plafre ned venner og beskjente. Nye venner vil også bli funnet her. Nye våpen og perks vil bli aktivert jo mer erfarings poeng du får, Mange fantastiske game modes online er det også! Jeg kan ikke gå innpå det for øyeblikket fordi jeg bare spiller de mest vanelige som team deathmatch og capture the flag osv. Litt skuffet over at det ikke er noen kjøretøy online! som tanks, jeeps osv.

Altså, dette spille er et must for de som ikke allerede har det! Alle som liker action spill med masse skyting! Eller hvis du bare trenger et spill å slå ihjel mange mange ti talls med timer online med venner! anbefales varmt!

Oppturer og nedturer

+ Grafikken
+ Kontrollen