Disaster: Day of Crisis

Da du ser på den fantastiske intron til Disaster: Day of Crisis, tror du at du har kjøpt et 10/10 spill. Men litt skufende. Alikevel har spillet en fantastisk historie, med ikke det beste men fortsat ikke dårlig gameplay, og bra grafikk.

Historie:
Du starter ved en vulkan som Raymond Bryce (Ray) som jobber med et rednings team i blu ridge. Ray har netopp redet en persjon som satt fast ved vulkanen da Ray og vennen hans. Steve Hawitt skulle tilbake til byen da vulkanen spruter ut store, varme steiner som treffer et helekopter som skulle frakte den skadde til byen. Ray og Steve skilles fra hverandre der du (Ray) skal finne kameraten din. Da du finner kameraten, begyner lava å sprute opp fra bakken, og du må begyne å løpe ved å riste på wii kontrollene. Da du kommer deg unna, klarer Steve å brekke beinet sitt og gir Ray et kompass som han vil at du skall gi søstra hans hvis noe skulle skje han.

Gameplay:
som jeg sa så er ikke gameplayet noe av det beste, men fortsatt bra. Som jeg sa tidligre sa skal du riste på kontrollene da du løper fra ting som lava eller flod bølger. Men da du går rundt i byen skal du redde alle du kan, trykk på Z og Ray roper til folk som trenger hjelp, og det er noen par måter du skal redde dem på. Du skal vaske foreksempel armen dems, og deretter sette på bandarse, gi de det du har av medesiner, plastere og alt anet du har, og bære den persjonen som trenger hjelp og første hjelp. Det er også med barn for de som lurer på det.

Grafikk:
Grafikken er ganske bra men den har noen småfeil som. ilden er bra, men det er noen ganger det ser flatt ut og vannet har noe av det samme, men det er i vann spruten det ser flatt ut, og noen få små feil til.

Lyd:
Lyden er bra men noen sdeder er den ikke så bra, men det er kule ting som passer veldig bra til kontrollen og det er. Skudd, radio og da du lader våpna dine. Det er mer en det men det er det jeg komm på nå.

Karakterer:
Gameplay:7/10
Lyd:7/10