Little Big Planet

Dette er et morsomt spill for flere spillere, og et like morsomt spill for bare en. Dette spillet er laget av Media Molechule, et litt mindre kjent seskap, kanskje? I LBP stryrer man en Sackboy rundt om kring, og hopper, klatrer og løser oppgaver. Dette er ikke så mye pang-pang og sånt, det er mer hjernetrimm. Men et rimelig godt et. Man kan ta på denne Sackboyen masse rare klær, noe som er gøy. Men her kommer det beste; Føler du at du kunne gjort noe bedre selv? GJØR DET! Du kan faktisk lage dine egne baner, og det kan være enkelt, men komplisert. Du kan spille med en venn, eller online, og prøve andres brett. Et lite minus for at online-spill kan gå i bøtta, fordi proffer har en tendens til å løpe fra deg. Men alt i alt et fantastisk spill, alt sitter riktig; musikken, grafikken, og timingen. Det er en virtuell verden. En verden, der du bestemmer.

Lagt til 2009-03-04 21:06:
Dette er et morsomt spill for flere spillere, og et like morsomt spill for bare en. Dette spillet er laget av Media Molechule, et litt mindre kjent seskap, kanskje? I LBP stryrer man en Sackboy rundt om kring, og hopper, klatrer og løser oppgaver. Dette er ikke så mye pang-pang og sånt, det er mer hjernetrimm. Men et rimelig godt et. Man kan ta på denne Sackboyen masse rare klær, noe som er gøy. Men her kommer det beste; Føler du at du kunne gjort noe bedre selv? GJØR DET! Du kan faktisk lage dine egne baner, og det kan være enkelt, men komplisert. Du kan spille med en venn, eller online, og prøve andres brett. Et lite minus for at online-spill kan gå i bøtta, fordi proffer har en tendens til å løpe fra deg. Men det kan jo ikke spillutviklerne noe for. Men alt i alt et fantastisk spill, alt sitter riktig; musikken, grafikken, og timingen. Det er en virtuell verden. En verden, der du bestemmer. Har du PS3 må du ha dette. Årets spill.

Medlemsanmeldelser32
Samlet karakter: 9.6/10
1