Battlefield Heroes

Det svenske selskape DICE har kommet opp med et nytt Battlefield spill, som har fått en drastisk forandring. Tegeneserie krig. Er dette gratis spillet en bra fortsettelse på Battlefield serien eller er det bare helt feil?

Så her er jeg men min anmleldelse med min mening.

La oss starte. Battlefield heroes er et PC ekslusivt spill. Spillet er gratis og koster ingen ting. Spillet har egentlig ingen historie. Du begynner på hjemme siden med å lage en bruker, og en helt. Du kan enten velge helten din på "Royal army" eller "National army". Disse to blir som Amerika og Nazi Tyskland, men siden spillet skal være litt "barne vennlig" blir ikke dette nevnt. Spillet er som et vanelig WW2 spill, du har de to sidene og du sloss. Hvem vet hva sidene sloss for, de bare gjør det. Etter du velger en side må du velge en klasse. Du kan velge mellom tre.

1: Solider. Solider er den normale soldat. Du kan være lege, du har bomber, vanelig SMG thomson og en hagle. Du er den vanelige soldat.

2: Gunner. Gunner er i tung klassen. Du har et svært maskin gevær og tåler mer skudd. Du er en gående tanks.

3 Commando: Commando er snikskyteren. Du har sniper rifle og en kniv. Du kan også være usynelig i en stund.

Disse er de tre klassene du kan være. Alle klassene har sine egne sterke og svake sider. Etter at du har laget din egen figur trykker du på PLAY NOW! knappen, og du er igang. Det er bare en spill modus, det er en blaning av capture the flag og teamdeath match. Du og din nasjon skal prøve å drepe så mange av fiendens soldater og ta over baser. baser kan være alt, det kan være bondegårder, klokketorn eller fiendens hoved base. Laget ditt har så og så mange billetter som de kan miste. desto mer baser man har jo flere billetter mister fienden nå en er drept. Alt dette virker greit nok, men alt er egentlig meget komplisert. Du kan velger flere måter på ta fienden. Du og to kamerater kan kjøre en jeep og pløye ned fiendene eller ta fly å hoppe med fallskjerm bak fiendens base. Du har tre kjøre tøy å velge mellom. Tanks, fly og Jeep. alle disse krever trening for å mestre de. Spesielt flyet, der du bruker musa for å styre (Vanskelige å forklare) men alle kontrollene er skiftbare i menyen. Spilet byrpå 5 baner (hvis jeg husker rett) som består av øyer, byer og strender. Du kan også kjøpe klær til soldaten din, men dette koster virkelige penger. Dette er litt dumt, for ingen vil kjøpe det så istedenfor løper alle rundt i den samme drakten. Du kan også kjøpe (gratis!) Micheal jackson kostyme. Som DICE la in etter pop stjernens død. Du kan også kjøpe med poeng du får i spillet. med disse poengene kan du oppdragere ferdigheter, og andre ting.

Gameplay: Gameplayer har jeg egentlig forklart, men jeg skal forklare om å sloss. Tegneserie folka kan ta imot flere magasin uten en skramme. Spillet er liksom ikke helt 3D shooter, mer RPG style. Du kan heale deg selv under kamp, som du kan kjøpe oppdrageringer i shopen. Disse kan kome nyttige når du har 10/110 HP igjen. Du kan også kjøpe nye våpen. Du skulle også tro at en tanks er en lett match mot en soldat, i en åpen oker. Men soldaten kan faktisk gjøre stor skade, med bare nevene! Du kan kjøpe "star wars force" som du kan dytte vekk soldater og tanks. For i tegne serie verden kan alt hende.

Grafikk/Lyd: grafikken er ikke den vanelige WW2 typen. Ikke den mørke, mystiske sorgfulle som har brukt å være. Grafikken er lys og fin som passer tegneserie stillen perfekt. den er også bra for et gratis spill. Grafikken blir tatt av NVIDIA som er bra. Lyden er også kul, du vil høre en litten fjær skyte ut når du skyter med tanksen og soldatene bable som folka i Sims. Spillet kan nesten ikke blir tatt på alvor. Og tema sangen, vel. . . Du kommer til å få den inne i hodet så fort at du kommer til å plystre den i timen. Ikke liker bra som Mario eller Zelda, men kjempe kul.

Egen mening:
Jeg syntes spillet er helt genialt. Jeg er blitt så glad i det, at jeg ville betalt penger for å spille det. jeg ville ikke kjøpt det for 599kr, men hunder kanskje. Litt synd at de krever penger for å costumize helten din. dette gjør at alle løper rundt i samme drakt. Derfor kan ingen visse sin personelighet. Jeg personelig bruker micheal jackson drakten som jeg moonwalker meg gjennom slagmarken med. spillet har kjempe fet grafikk og hystersik morsom musikk og lyd. Gameplayet er litt uten strategi, som er det store minuse. Hvis du treffer en i hodet dør de ikke eller mister mer liv, det er bare å holde muse knappen inne og holde sikte på fienden. Det blir litt tilfeldig hvem som vinner. Det blir tilslutt at du står og skytter på fienden din i 30 sek til en dør. Uansett syntes jeg at spillet er kjempe bra. Og hvis du har litt plass på dataen, gi det en sjans. Du kan si at noen vil hate det og noen vil elske det. jeg elsker det.

Konklusjon: DICE har kanskje ike laget det beste spillet for battlefield fans, men jeg syntes det er en kjempe opplevelse. Selv om det er noen små dumme problemer så er spillet er fornøyelse.

+ Grafikken, humoren, kjøretøyene

- Lurer inn penge kosnader, null strategi