Call of Duty 2: Big Red One

Call of duty 2: Big Red One. Jeg er ikke særlig fornøyd, ikke fornøyd i det hele tatt! Når først spillet begynner og man begynner å skyte blir det ikke noe gøy, hvorfor? Jo, fordi det føles ikke virkelig.. når man kommer til slagmarken så begynner alle å skyte på hverandre og alt pappler i vei. Det er ikke noe som gjør at det føles virkelig. Det er litt vanskelig å forklare det ordentlig. Jeg sammenliknet alle tre spillene som er en del av COD 2. Og jeg ble rett og slett skuffet over dette spillet fordi det var mye dårligere enn de andre. Jeg kom meg rett og slett ikke inn i spillet. Godt utvalg med våpen og alt sånt men jeg synes dette spillet var utrolig skuffende.

Jeg synes konseptet var bra men jeg synes ikke spillet var bra i det hele tatt.

Jeg har litt mer kritikk. Når jeg var ferdig med et oppdrag så skulle man vente på resten men når alle kom til det stedet så avsluttet ikke oppdraget seg. Jeg sjekket alle steder og helt nederst på banen sto en av våre menn der og gikk inn mot en vegg. Jeg løp litt opp for å se om han følgte etter og jeg prøvde flere ting men det funket ikke. Så jeg ble ikke ferdig med oppdraget før jeg hadde slått playstationen av og på. Ganske irriterende spør du meg. Hvis du skal kjøpe deg et spill til playstation så ikke kjøp dette. Det er ikke verdt pengene.

Og når noen snakker så passer ikke stemmen til munnbevegelsene den feilen er det i flere spill. Og det er noe som irriterer meg ihvertfall.

Hvis jeg skal sammenlikne med de andre spillene så må jeg si at dette er det nest dårligste, det er bare min mening men det er fortsatt en mening. Jeg synes Finest Hour er det beste av de tre spillene.

Det jeg synes er fint med Big Red One er grafikken, til å være så gammelt så er det bra.. eller greit. Man kan være uenig med meg i det men jeg synes det.

Samlet karakter: 4/10
1