Sonic Unleashed

En av dem nyeste spillene fra Sonic the Hedgehog blir han til Sonic The Werehog! Sonic blir utsatt for et angrep fra doktor Eggman og han blir forvandlet til en muskelbunt! Veldig spennende plott, men dessverre ikke for verdens raskeste pinnsvin! Du er vanlig Sonic om dagen, men blir til Sonic på Steroider om natten. På veien din for å bli kun normal sonic innebærer å måtte spille igjennom baner som begge to da.
Banene som Werehog er veldig treige og er kune hack'n'slash gameplay. Omtrent uendelig med fiender og plattforming med dårlig kamera er umulig omtrent!
Jeg har kun sagt nevnt det dårlige ved spillet nå, men det har faktisk noen bra sider også, som å spille som Sonic the Hedgehog! Det er ufattelig morro, massevis av fart du løper igjennom banene og nyter hvert sekund av det!! Du får faktisk nok adrenalin kick av disse banene. Men dessverre så er det så få av disse banene.

Du må lide deg igjennom natt banene for å spille noen få dag baner, litt trist i grunn. Enda verre er at du må samle medaljonger for å åpne neste verden, det er to forskjellige typer, natt og dag medaljonger. Dem er spred utover banene så du er nødt til å spille banene om igjen for å lette etter dem for at du ikke tenkte dem var no viktige. Spillet kan også hende å bli veldig frustrerende for kameraet satt feil å du så ikke plattform du skulle hoppe på å havner i vannet. Det er veldig leit at spillet blir ødelagt pga The Werehog. Hadde dem kun hatt dag baner ville spillet hvert utrolig mye bedre! Enda verre er at dem kinda har faila med Werehog for Hedgehog tar fiende sine fortere og virker faktisk sterkere enn Werehog også, så da virker da bare overfladisk!!!

Anbefaler deg kun å kjøpe det hvis du er veldig stor fan av Sonic, spillet er kun hvert å skru på takket være Sonic The Hedgehog!

Samlet karakter: 6.3/10
1