Skate 2

Lenge Siden jeg har anmeldt nå.

Brettet ruller mot bakken, jeg løfter det opp med en enkel bevegelse, og den flyger i en bestemt vei og jeg lander elegant oppå brettet. Jeg snakker selvfølgelig om Skate 2. Vil Skate 2 bare være en dum ide på et skatespill, eller vil det være en hver skateboard persons drøm. Jeg har Rullet brettet flere mil, og endelig har jeg konklusjonen her

Tittel: Skate 2
Utvikler: EA Black Box
Utgiver: EA
Alder: 16+
Max spillere:1- 4

Introen
Alt starter fra Skate (1) at du havner i en knipe i slutten, og Skate 2 fortsette det. Du ser et lys og en dør åpner seg , inn den døren kommer en vakt, en fengels vakt. Du har løslatnings dag i dag. Introen presenterer alle skatere som er med i spillet. Alt fra Tjukke Big Black til slappe Mike Carrol. Første gang du får lov til å kontrolere noe er når du skal lage fyren din, og du får velge mellom man og dame, Svart eller hvit , og selvfølgelig får du litt penger til å kjøpe deg litt tøffe klær og et skateboard.

Spillet har variert, med merker alt fra Alien Workshop til Zero. Ditt første oppdrag går ut på å finne Slappy, som er en kjenning fra Skate (1), men for å komme til han må du igjennom mange hindringer, alt fra en Gap (Lite dropp) til å flytte en konteiner, men hva er nytt? Du kan faktisk i dette spillet, og det er en skater revolusjon. Å med denne gå kraften så kan du også flytte på ting og plassere dem hvor du vil å du kan faktisk lage deg en egen skatepark med å flytte på ting og tang.

Grafikk
Grafikken er forbedret fra Skate (1), og alt virker mer levende og fargerikt, og teksturen er godt forbedret fra Skate (1), Men langt fra perfekt. Det er ofte grafikk glitcher og når man går så ser det ut som man har skit i buksa. Jeg irritere meg ofte over at h*n går som en idiot.
Levende er grafikken, og det er mange fine øyeblikk som får deg til å tenke hvorfor du liker dette spillet. Min personlige favoritt er den fine utsikten fra Top of E (plass i Skate 2) Lettere sagt grafikken er ikke perfekt men enda forbedret.

På sidene og i kanten ser du at det er noe rundt og svart , og det er film kameraet for at skjermen er som et kamera, sånn at du blir filmet hele tiden (utrulig god plass på kameraet) så du har muligheten til å gå tilbake og se igjen et triks du gjorde eller noe annet tøft, og lagre det eller legge det ut på internett sånn at vennene dine kan se på det hjemme i deres egen stue.

Lyden
Jeg hører hjulene beveger seg og lager den plagsome men realistiske lyden som kommer av skateboardet ruller mot asfalten, og når du hopper så kommer det lyden når du popper brette (får det til å stikke opp i lufta og gjøre triks) og lander elegant igjen (eller tryner elegant). Som grafikken har lyden sine skyggesider, for at noen gang så kommer det lyd glitch også. Et eksempel på lyd glitch er om du går inn i en utfordring mens du kjøre brettet , så i videoen til utfordringen så hører du den plagsome skateboard lyden enda, uansett om det er en video. Lyden på folkene rundt spilleren er jeg ikke fornøyd med , det høres bare teit ut og urealistisk, og bi l lyden er det samme.

Kontrollene
Kontrollene er formet som hvordan man skal bevege seg når du skater i virkliheten, som om du skal ta en Olie så må du ta den høyre analog spaken ned også opp. Det er regulert mellom Goofy og Regular(måter å stå på Skateboardet) sånn at spilleren kan venne seg til hvordan vei han skal ta et spesielt triks på sin måte som kan gi en fordel i **SKATE** (Skate konkuranse Gjøre samme triks som motstanderen). Det er ikke bare på høyre analog spak du kan gjøre triks du kan også gjøre det på R1/RB og L1/LB.

Multiplayer
Multiplayeren består av 6 moduser som du kan gå opp i rank i. Rankingen i Skate 2 er 4 grader ,som blir bare verre og verre å komme deg opp i. Multiplayeren foregår på et område som skiftes fra sted til sted. Det er mulig å spille freeskate som er at du skater på et bestemt område, og du kan spørre de andre som er på samme plass som deg om de vil være med på en aktivitet som f.eks AT hele laget ska få en bestemt poengsum eller at du må prøve å bli først ferdig med en spesiel aktivitet.

Hall Of Meat
Dette er nok spillets skuffelse egentlig, i begynnelsen kan dette virke bra , men nå ser jeg selv at det er ikke noe serlig bra, for at du legger merke til at det er dårlig laget og teite oppgaver for å få en viss sum penger. Hall of Meat var skuffende dårlig og hadde dårlige oppgaver.

Konklusjon
Skate 2 er et veldig bra spill som kan spilles i flere timer, og underholde en hver og en, det er ingen krav til å kunne noe om skateboarding.

Delkarakterene og Beste øyeblikk