Halo 3

«They let me pick, did I ever tell you that? Choose whichever Spartan I wanted. You know me. I did my research. Watched as you became the soldier we needed you to be.»

Nok ein gang trer vi inn i den halt tonn tunge rustningen til Master Chief, denne gangen etter han har styrtet ned til jorda og landa i den afrikanske jungelen. The Covenant har skubbet menneskene rundt New Mombasa tilbake til bare noen få utposter, og snart er Master Chief med i forsøket på å ta tilbake den lille industribyen Voi, men her finner vi ut kva The Covenant egentlig planlegger.

Bungie hadde kontroll over Halo serien i 10 år, og Halo 3 er Bungie sin siste historie om Master Chief, før dei lagde forløperen til heile Halo serien, Halo: Reach. Halo 3 tar for seg Master Chief sin siste innsats i kampen mot The Covenant, som består av Grunts, Jackals, Hunters, Brutes og ledes av the Prophets. Og det heile fungerer fantastisk. Alle dei forskjellige typane fiender byr på forskjellige styrker og svakheter, som gjør kampane interessante og varierte.

Halo 3 kan og skryte av eit stort utval av kjøretøy, som ved hjelp av ein ekstremt solid spillmotor fungerer akkurat slik dei burde, og slutter aldri å underholde. Historien i Halo 3 blander fantastisk skytefølelse med leken kjøring perfekt, og det er virkelig sjelden man kjeder seg. Følelsen av å vere Master Chief, soldaten som står mellom mennskeheten og utryddelse, er virkelig sterkere og meir praktfull enn noensinne. Heile spillet skinner virkelig. Men alikavel synst eg sjølve historien er litt for kort samenlignet med tidligere Halo: CE og Halo 2, der vist man ikkje har Xbox Live kan Halo 3 kanskje bli litt for fort ferdig.

Men har man Xbox Live derimot, byr Halo 3 på ein uendelig moro i det eg trur må vere den beste flerspiller opplevelsen eg har hatt til den dag i dag. Takket vere eit balansert system der man må finne dei kraftige våpna sjølv og alle begynner kver kamp likt, den solide spillmotoren og ein heilt overdreven lagfølelse kan Halo 3 gi deg lange netter med intense kamper og like intens latter. Det er virkelig ingenting som det å sitte på sofaen med ein vennegjeng, og kjøre gjennom eit par online kamper. I gametyper som Capture the flag er lagspill nøkkelen og man må jobbe sammen for å opna seier, medan gametyper som oddball og king of the hill byr på ein humoristisk men alikavel spennende opplevelse.

Også i flerspilleren er kjøretøy ein viktig faktor i dei større banene, og det skaper ein variert opplevelse og heilt forskjellige spillemåte utifrå kva slags bane man spiller på. Den ikoniske Warthogen er tilbake frå dei tidligare spillene og skaper eit bånd mellom sjåfør og skytter som ikkje kan sammanlignast. Men dessverre, når man er ferdige med omgangen og kommer ut i menyen er ikkje alt fryd og gammen lenger. Ranking system i Halo 3 er ekstremt rotete, og krever at man spiller det dei kaller ranked playlists for å nå dei høgre levelane. Denne oppdelinga mellom social og ranked playlists i seg sjølv er høgst unødvendig, og alt det presterer er splitte spillerane i to, som gjør det å finne ein omgang treigare. Noe som igjen ikkje er ein bra ting ettersom Halo 3 ikkje lar deg fortsette med samme spillerane etter kver omgang, men krever at du finner nye motstandera.

Alt i alt er Halo 3 sikkert min beste spillopplevelse noensinne. Med ein episk historie og ein avhengighetsskapande flerspiller har eg sikkert brukt over 500 timer på ditta fantastiske spillet, og eg angrer ikkje på ein einaste av dei. Sjølv om flerspilleren sliter litt med det tekniske, er dette problemer som er glømt so fort man begynner å spille. Halo 3 får ein veldig sterk 9 av 10 fra meg.

Medlemsanmeldelser50
Samlet karakter: 9.6/10
1