Beat the Beat: Rhythm Paradise

Fra den store verden av spillsjangre kommer rytme spillet Beat the Beat: Rythm Paradise. Dette spillet er virkelig noe for den som liker musikk. Jeg har testet og dette ble karakteren.

Beat the Beat er et ganske Heavy rytme spill det er så mye å gjøre i tilegg til mye moro. Holdbarheten er bra for det er vanskelig å slutte med dette spillet når du først har begynt. Det er skjelden en glitch hender i dette spillet og hvis det skjer en glitch så er det ikke akkurat noe særlig avgjørende og viktig. En ting jeg virkelig kunne ønske var at man kunne se de poengene man får istedenfor å bare vise karakter.

La oss enkelt starte med grafikken.
Grafikken i Beat the Beat er veldig bra og ren. Figurene er kanskje litt flate, men det er vel meningen. Jeg får en ganske god stemning av å spille dette spillet mye av det er på grunn av den små kornete animasjons følelsen det minner litt om de gamle retro spillene, men det er ikke dermed sagt at det er så fult med piksler som i de gamle spillene. Neida oppløsningen her er veldig lav og det gjør jo effektene veldig koselige.

Når vi da går over på lyd er det mye annet som styrer for i dette spillet er lyden så bra at hvis den hadde vært klarere og bedre enn det så hadde det nesten vært uvirkelig. Sangene i dette spillet er kanskje noe av det mest imponerende av alt. Remixene på slutten av hver rekke oppgavene blir bare bedre og bedre. Det samme gjelder alt annet av musikk og rytmer og det gjør det så underholdene å spille spillet. Lyd effekten kan være iriterende, men er egentlig ikke noen stor plage.

Kontrollerne i dette spillet er ikke det minste ubehagelige det passer perfekt til det man får i oppgave om å gjøre. Alt er realistisk og fantastisk. Det er en liten hakk på det med Motion Plus, men dette er ikke akkurat noe problem når de fleste spillene som bruker Motion Plus pleier å være litt kronglete. Det jeg liker aller best med det hele er egentlig at alt passer så godt sammen og alt reagerer så fort og alikevell feiler det ikke.

Multiplayer:
I dette spillet finnes det en 2player modus som er avgrenset med noen av de mange aktivitetene man kan gjøre på 1player modus. Dette er veldig morsomt fordi de banene som er med i 2player modusen er mer oppfrisket og mer humor. Et lite minus er poengene som kan skade ganske mye på scoren du får, men dette er da en 2player modus og da må det nesten påvirke litt.

2play: 9/10
Lyd: 10/10
Grafikk: 8/10