Dansk
Svenska
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Netflix har allerede hatt et bemerkelsesverdig dårlig 2022, fordi de har mistet en rekke abonnenter (til tross for at de har dratt inn flere milliarder i overskudd), som har resultert i oppsigelser og et løfte til investorer om å introdusere tiltak som skal sikre vekst.
Så hva gjør de? Ifølge et lekket internt memo, som New York Times angivelig har fått fingrene i, så betyr det at de først og fremst vil introdusere et billigere abonnement som delvis finansieres av reklamer. Denne muligheten skal ifølge opplysningene komme i løpet av de siste tre månedene av året.
Memoet nevner nok en gang at Netflix vil begynne å slå hardere ned på abonnentene som deler kontoen sin med andre, men igjen vites det ikke helt hvordan det vil se ut.