Detroit: Become Human
Et av de mest ambisiøse prosjektene til Quantic Dream er snart klart for lansering, og vi har fått spille gjennom åpningssekvensen.
Tekst: Christian Gaca Publisert 23 april 2018
Slik er Nintendo Switch
Vi har klådd og knadd på Nintendos kommende konsoll, og etter en uke sammen med Switch er vi klare til å dele inntrykkene...
Tekst: Mike Holmes & Christian Gaca Publisert 1 mars 2017
Sniktitt: Prey
Bethesda inviterte oss hjem for å teste starten av Arkane Austins kommende Prey. Vi spilte så mye vi rakk, og her er inntrykkene...
Tekst: Christian Gaca Publisert 15 februar 2017
Nier: Automata
Akkurat i tide til jul har Square Enix gitt oss en liten smakebit av deres actionspill Nier: Automata, og etter noen runder med dette ser vi lyst på 2017...
Tekst: Christian Gaca Publisert 22 desember 2016
Møt mannen bak No Man's Sky
De tilfeldig genererte planetene i No Man's Sky er så forlokkende at hele spillverden har ventet i spenning på lanseringen i årevis. Vi møtte mannen bak det romeventyret...
Tekst: Christian Gaca Publisert 9 august 2016
Dangerous Golf
Veteraner fra Burnout-studioet Criterion har laget et spill som overhode ikke verdsetter golfsportens fokus på etikette og dannelse. Her gjelder det å skape mest mulig kaos!
Tekst: Christian Gaca Publisert 3 juni 2016
Vi har testet Nintendos mobilsatsing Miitomo
I løpet av mars måned lanserer Nintendo en app til iOS og Android. Uansett hvordan den blir mottatt markerer det en stor milepæl for selskapet.
Tekst: Christian Gaca Publisert 17 mars 2016
Handball 16
I disse dager følger tusenvis av nordmenn de norske håndballjentene i VM i Danmark. Handball 16 har svært lite til felles med disse TV-sendingene...
Tekst: Christian Gaca Publisert 8 desember 2015
Assassin's Creed: Syndicate
For første gang byr Assassin's Creed-serien på to hovedpersoner i ett og samme spill. Vi har fått en smakebit på London fra Viktoriansk tid...
Tekst: Christian Gaca Publisert 24 september 2015
Rise of the Tomb Raider
Unge Lara har blitt eventyreren hun ble født til å være, og fortsetter reisen hun startet i 2013. Vi har fått en prøvesmak på tidenes mest omdiskuterte Xbox-eksklusiv...
Tekst: Christian Gaca Publisert 24 september 2015
Crackdown 3 - Inntrykk fra Gamescom
Gamereactor har ødelagt vegger, revet bygninger og fått en slutt på kriminaliteten i Crackdown 3. Her er våre inntrykk fra prøvespillingen...
Tekst: Christian Gaca Publisert 7 august 2015
Until Dawn
En gruppe tenåringer er strandet på en hytte i skogen om natten. Gjort riktig fungerer det på film, og gjort riktig fungerer det også som et spill. Et skrekkspill, vel å merke...
Tekst: Christian Gaca Publisert 14 juli 2015
Vurderer mod-støtte til Just Cause 3 på konsoll
Brukerskapte mods har lenge vært en viktig del av PC-plattformen, og for utallige spill har innsatsen dyktige hobbyutviklere legger ned ført til både økt spillglede og...
Tekst: Christian Gaca Publisert 1 juli 2015
F1 2015
Codemasters begynner å bli klare til å slippe årets digitale utgave av Formel 1-sirkuset, og vi har fått en liten smakebit på hva vi har i vente...
Tekst: Christian Gaca Publisert 16 april 2015
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
Naruto skal endelig omfavne den siste konsollgenerasjonen, og etter en liten prøverunde er det tydelig at den økte ytelsen kler spillet veldig godt...
Tekst: Christian Gaca Publisert 14 april 2015
Monstersnakk med skaperne av Evolve
Vi slo av en prat med Chris Ashton fra Turtle Rock Studios for å lære mer om det fryktinngytende Behemoth-monsteret i Evolve...
Tekst: Christian Gaca Publisert 16 januar 2015
Quantum Break
Et av de mest oppsiktsvekkende spillene på Gamescom var finske Remedys kommende Quantum Break. Gamereactor fikk prøvespille...
Tekst: Christian Gaca Publisert 27 august 2014
Borderlands: The Pre-Sequel
Vi benyttet anledningen på Gamescom til å få litt alenetid med Claptrap, og selv om det er en rimelig sprø spillfigur er det en skikkelig godbit for fansen.
Tekst: Christian Gaca Publisert 19 august 2014
Until Dawn
Supermassive Games la fra seg PS Move, plukket opp PS4-kontrolleren og brukte to år på å forme Until Dawn på nytt. Resultatet er et langt mer lovende skrekkspill...
Tekst: Christian Gaca Publisert 18 august 2014
Besøk South Park med Oculus Rift
Endelig har det dukket opp en fornuftig bruk av virtual reality-brillene Oculus Rift. I løpet av et par uker i juni samlet nemlig en gjeng med superfans fra Tool seg for...
Tekst: Christian Gaca Publisert 4 juli 2014
Cliff Bleszinski jobber med Project Bluestreak
Kort melding til alle som er Gears of War- eller Cliff Bleszinski-fans (eller begge deler). For noen dager siden annonserte Bleszinski at pausens hans fra bransjen er...
Tekst: Christian Gaca Publisert 4 juli 2014
Lego Batman 3: Beyond Gotham
Lynvingen tar turen til verdesrommet i det tredje Lego Batman-spillet, og han får hjelp av både Robin og resten av The Justice League for å stoppe Jokerens skumle planer...
Tekst: Christian Gaca Publisert 27 mai 2014
Middle-Earth: Shadow of Mordor
Det nyeste actionspillet fra Monolith er tydelig inspirert av sjangerlederne, men det byr likevel på en stor og positiv overraskelse...
Tekst: Christian Gaca Publisert 22 mai 2014
Grid: Autosport
En storslått best of-samling eller kynisk inntjening på en ventetittel? Codemasters leverer nok et racingspill til PS3, Xbox 360 og PC, og vi har prøvespilt...
Tekst: Christian Gaca Publisert 22 april 2014
World of Speed
Project Cars-studioet har enten gått helt fra forstanden, eller så har de en god idé med sitt bilspill-MMO. Vi har prøvespilt Slightly Mad Studios' kommende...
Tekst: Christian Gaca Publisert 10 februar 2014
Fable Legends
Fable: The Journey ble aldri det fansen hadde lengtet etter, men med Legends skal Lionhead Studios skape den beste historien så langt...
Tekst: Christian Gaca Publisert 21 august 2013
Watch Dogs
Vi tok turen til Ubisofts Paris-kontorer, for å sjekke ut et av årets mest lovende spill. Vi snakker naturligvis om alle hackeres drøm, Watch Dogs...
Tekst: Christian Gaca - GR DE Publisert 10 mai 2013
The Walking Dead: Survival Instinct
Terminal Reality inviterte oss hjem for å se på sin spilltolkning av zombiesuksessen The Walking Dead...
Tekst: Christian Gaca - GR DE Publisert 21 januar 2013
Fable: The Journey
Lionhead Studios går nye veier med Fable: The Journey, og bytter ut håndkontrolleren med Kinect. Vi har sjekket om kontrollskiftet er vellykket...
Tekst: Christian Gaca - GR DE Publisert 4 april 2012
Touch My Katamari
Vår Katamari har rullet langs gatene, samlet inn småting, vokst oss større og tatt over verden igjen - men er det morsomt?
Tekst: Christian Gaca - GR DE Publisert 2 mars 2012
Hitman: Absolution
Det ser ut til at IO Intereactive er i rute med den ambisiøse snikmorderserien. Vi har kledd oss i den ikoniske drakten, og vi har latt oss imponere...
Tekst: Christian Gaca GR DE Publisert 17 januar 2012
Vi tester Homefront
Homefront tar opp flerspillerkampen med Call of Duty: Modern Warfare 2, og serverer et forslått USA i duell med Nord-Korea. Christian Gaca har tatt turen til Kaos Studios...
Tekst: Christian Gaca Publisert 20 oktober 2010
Bioshock Infinite
Rapture er slukt av vannmassene, og i den åndelige oppfølgeren til det første Bioshock blir vi sendt opp i skyene til en by drevet av varmluftsballonger og dampkjeler. Columbia venter.
Tekst: Christian Gaca (oversatt av Daniel Guanio) Publisert 6 september 2010
Rallysnakkis med WRC-teamet
Black Bean Games og Milestone Interactive slipper det nye WRC-spillet i høst, og i den anledning har Gamereactor slått av en prat med Black Beans kreative leder Fabio Paglianti.
Tekst: Christian Gaca Publisert 12 august 2010
Castlevania: Lords of Shadow
Våre kollegaer i läderhosen har testet spanske Mercury Steams nytenkning av Castlevania-serien. Returnerer Belmont med stil?
Tekst: Christian Gaca (oversatt av Daniel Guanio) Publisert 9 juli 2010