Hotel Barcelona avslørt som et "2.5D Slasher Film Parodic Action"-spill
SWERY65s White Owls utvikler SUDA51s idé i form av et loop-basert action-plattformspill som skal lanseres i 2024.
Blasphemous IIs bevisst kryptiske fortelling, "et rom for undring"
Vi snakket med utviklerne rett etter den vellykkede lanseringen av den mørke metroidvaniaen og fikk vite mer om fortellingen og studioets planer.
Du kan forvandle deg til en Godzilla-lignende God-xylotl i ny roguelike med to spaker AK-xolotl
Her kan du lese mye mer om det actionfylte 2D-skytespillet som nettopp er lansert.
Tales from Candleforth kombinerer "escape room-lignende gåter med en folkelig skrekkfortelling"
Indietittelen fra Under the Bed Games skal være den første i en serie og slippes i løpet av den kommende uhyggesesongen.
En nærmere titt på den nylanserte Samsung Odyssey Neo G9
Vi fikk vite mer om den nylanserte 57-tommers dual-4K-skjermen og om Gaming Hub-aktiverte OLED G9 og den nyere Ark.
I Song of Nunu: en LoL-historie "du kan klemme yetien"
Vi intervjuer Nunu og Willump for å få vite mer om det kommende eventyret deres, som slippes på Nintendos konsoll og PC 1. november.
Takashi Tezuka: Leveldesign med penn og kvadratisk papir i Mario Wonder? "Vi gjør ikke det lenger!"
Den legendariske produsenten sammenligner også de nye mulighetene med Mario Maker og reflekterer over sjangerens utvikling siden 80-tallet.
Little Nightmares 3: Bandai Namcos lille, men likevel supermassive overraskelse på Gamescom
Vi har sett en del pre-alfa gameplay ledsaget av kommentarer fra utviklerne.
Ja, det vil være "lenker og hemmeligheter" som forbinder Little Nightmares 3 med 1 og 2
Vi får vite mer om hvorfor LN3 ikke har "obligatorisk co-op" som It Takes Two, men likevel tilbyr et vennepass.
"Du vil føle parkour" i Assassin's Creed Mirage med OWO haptisk vest, flere spillpakker avsløres snart
Sensations-periferienheten er endelig på vei ut, og det kommer nye skin-design.
Hvorfor gjenkjenner ikke Siri "speak friend and enter" i Return to Moria?
Vi får vite mer om "Ringenes historie" som fortelles for aller første gang i den fjerde tidsalder, 70 år etter at Sauron ble beseiret igjen og Ringen tilintetgjort i Dommedagsbrannen.
I Blue Protocol vil "dyktige spillere i utgangspunktet kunne unngå 90-100 % av skadene"
Vi får vite mer om statusen til det kommende anime-rollespillet og den bevisst forvirrende historiefortellingen.
Vi har spilt Super Mario Bros. Wonder
Nintendos etterlengtede tilbakevending til presisjons 2D-plattformspill har latt vente på seg, men nå kan jeg fortelle deg at det er mye, mye mer enn du tror.
Blasphemous II
Den botferdige har nå flere våpen og evner til rådighet for å utforske en barsk labyrint full av monstre og mørke.
El Ranchito: "Vi drepte Nattkongen!"
Vi snakker med VFX-ekspertene om alt som har med visuelle effekter å gjøre, inkludert hva som kommer til å skje i fremtiden.
Mer om fortiden, nåtiden og fremtiden for Aeterna-spillene
Vi snakker med Aeternums administrerende direktør Hugo Gómez om det ferske og kommende innholdet i Noctis, det nært forestående Summum og det fremtidige Lucis.
7 tips til hvordan du kan forberede og nyte besøket i Super Nintendo World
Våre korrespondenter kom seg til mini-Nintendo Theme Park i Universal Studios Hollywood, men var nær ved å mislykkes, så her er deres erfaringer og noen gode råd.
MercurySteams anklage mot fjernarbeid: "Vi er sosiale dyr"
Enric Álvarez ga en oppsummering av Gamelab-panelet under intervjuet vårt, og forklarte hvilken merverdi utviklere og ledere får ved å satse på fysisk teamarbeid når det er vanskeligere enn noensinne å lokke til seg ansatte.
Project Iron vil ha "sterk grafikk, historiefortelling og action".
Vi har snakket med regissør Enric Álvarez om det nye spillet, dets overraskelser og teknologi.
IOIs 007 "ser veldig kult ut", Project Fantasy "ikke bekreftet" som Xbox-eksklusivt
Vi har snakket med en del av studioets tekniske team om Glacier og dens differensierende funksjoner.
I Saltsea Chronicles "kan du komme tilbake til et valg du har tatt, og deretter ta en litt annen vei".
"Forfatterrommet var kollektivt. Det var ikke bare jeg som skrev historien, på et tidspunkt var vi seks stykker, og vi kom fra forskjellige verdener."
Samsung Gaming Hub: Vi har over 3000 spill tilgjengelig
Vi snakker med Patrick Horne om hvordan du fjerner HDMI-enheter, kobler til USB-kontrollere eller bruker strømmet grafikk med lavere oppløsning på flotte 8K-paneler.
Sloyd om AI som stjeler jobbene til 3D-kunstnere: "Jeg tror det handler mer om å sette folk i stand til å gjøre mer"
Vi snakker med administrerende direktør Andreas Edesberg om 3D-ressurser, opphavsrettskrenkelser, modellfôring og kunstig intelligens for indie-selskaper.
MercurySteam om slutten på Metroid Dread og "den" Samus: "Vi var sultne, Nintendo var åpne"
"Kaotisk utvikling ender ikke med et av de beste spillene i serien", svarer Enric Álvarez på påstander om turbulens rundt prosjektet.
Sandsoft Games om å drive et mangfoldig studio i Saudi-Arabia
Med den nasjonale spill- og esportstrategien "er det, så vidt jeg har forstått, det eneste landet i verden som har dataspill som en del av den nasjonale strategien."
Europa Universalis-fans "vil ha noe nytt, men liker det de har"
Paradox Tinto er utgiverens Europa-studio, og Sonia Linares forteller mer om hvordan de jobber og hvilket innhold de tilbyr strategifans.
Pikmin 4: Guide til å bli den beste speideren i Rescue Corps
En strategiguide som hjelper deg med å få mest mulig ut av alle forbedringene i spillsystemet og overvinne nye utfordringer med smidighet og Dandori-filosofi.
Rennsport "bygget med simulering i tankene", 60 000 ventet på å kjøre flerspillerløp
Vi snakker med Competition Company om den pågående lukkede betaversjonen: "Vi får se" om tradisjonell enspillerkarriere foreløpig.
Tom Henderson deler spesifikasjoner og et lanseringsvindu for PS5 Pro
Leakeren vil at alle PlayStation-fans skal besøke den nye nettsiden hans...
Frank and Drake lanseres i dag som "en dobbel fortelling" "med mer enn 8000 rotoskopiske bilder".
Vi snakker med Appnormals-teamet hos Gamelab for å lære alt om eventyret som er inspirert av Frankenstein og Dracula.
Mer om hvordan Throne & Libertys formskifter og skiftende vær vil forandre MMORPG-spillene.
Vi snakker med NCsoft og Amazon Games om to endringsaspekter som kan gå utover selve spillet.
GetsuFumaDen: Undying Moon: den ultimate guiden til å bli best i klanen
Velkommen til klanen. Vær klar til å dø... og til å lære å spille Konamis mørke og vanskelige roguelite-spill.
Tekst: David Caballero and Sergio Figueroa Publisert 18 juli 2023
Feirer Pikmin Bloom Pikmin 4? "Det er en veldig hemmelig situasjon!"
Donut Pikmin, Skateboard Pikmin og Mushroom Challenge kommer til mobilspillet, mens Olimar & Co. gjør seg klare for landing på Nintendo Switch.
Epson EH-TW6250 spillprojektor
Epson legger på bordet (eller henger i taket) en "4K"-projektor som skal levere god spill- og underholdningsytelse til en rimelig pris.
Alt du trenger å vite om historien og spillingen i Lords of the Fallen
Vi snakker om verdensstruktur, dark fantasy, store og små fiender, grafikk og ytelse med Saúl Gascón fra Hexworks på Gamelab Barcelona.
Takashi Iizuka om Sonic Superstars: "Naoto Ōshima er det som fikk dette prosjektet til å fungere"
Den kreative lederen gir æren til den opprinnelige designeren av Sonic the Hedgehog og forklarer hvordan han var involvert fra starten av, og at han har skapt en helt ny figur som skal avsløres.
Epic Games: "Innføringen av Unreal Engine 5 går bra, men overgangen tar flere år."
Grafikksjef Juan Cañada forteller oss mer om hvordan Lumen og Nanite gjør spillene penere og utviklerne lykkeligere.
Star Wars Outlaws imponerer enda mer i Los Angeles
En ny skurkehistorie i en galakse langt, langt borte, en passende skuespiller og tone, samt en lovende blanding av sjangre og muligheter som bringer tankene til kansellerte 1313.
Sonic Superstars ser ut og føles som klassikeren vi kjenner og elsker
Vi har spilt den nostalgiske tilbakekomsten til SEGAs maskot, og det virker lovende.
Mortal Kombat 1 ser ekstremt pent ut og byr på urovekkende mange muligheter
Vi har prøvd NetherRealms første "next-gen"-kampspill, og det byr på så mange alternativer at balanseringen av spillet helt sikkert blir en stor utfordring for teamet.
Blasphemous II føles som en jevnere, mer fokusert metroidvania
Jeg har spilt den første timen i Sevilla, og endringene i oppfølgeren overskygget allerede min opplevelse med originalen.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Guide for spesielle hester
Finnes det enda en gigantisk hest i Zelda: TOTK og et Zelda-feste? Les denne artikkelen, så forteller vi deg alt om det.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Minner Guide
Historien i det nye Zelda-spillet fortelles i biter spredt utover den enorme åpne verdenen. Slik kan du sette disse bitene sammen.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Guide til de store feene
Hva skjedde med Muarenn, Satten, Laniah og Seddha (og deres merkelige fetter Malanya) etter katastrofen? Bli med oss på jakten etter dem i det nye Zelda-spillet til Nintendo Switch.
TV-er i dag og i fremtiden ifølge Samsung: 8K, AI, IoT og til og med NFT-er
2023-serien fra den koreanske giganten kommer endelig til europeiske land, og vi har lært mer om produsentens filosofi.
Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp Guide for kadetter: Strategiske tips og triks
Strategenes håndbok for kommende befal: Alt du trenger å vite for å gå seirende ut av denne store taktiske utfordringen.
Det er en hyllest til Satoru Iwata i The Super Mario Bros. Movie
Nintendos elskede tidligere president var allerede "på kroken" for forhandlingene med Universal og er kreditert i filmen.
Fikk du med deg disse 8-bits spillene i The Super Mario Bros. Movie
[SPOILER] Vi samler referansene til Nintendo Entertainment System og arkadespill som vises i Illumination-filmen.
The Super Mario Bros. Movie
Endelig ser Miyamoto-san sin 40 år gamle kreasjon vellykket realisert på det store lerretet med en animert film full av moro og nostalgi, men det klarer merkelig nok å være for trangt og for tomt på samme tid for de få som er ukjente for franchisen.
Somerville
Jumpships sci-fi-eventyr viser mye talent og potensiale, men bommer på utførelsen og mangler finesse.
Side: 1 2