Vi sjekker ut det kommende samarbeidsspillet It Takes Two.
Ta med noen venner og ta til gatene i London i denne kooperative Watch Dogs-opplevelsen.
Tommy har testet den rykende ferske debut-demoen til Square Enix' Project Triangle Strategy, et spill som tråkker mellom fotsporene til Octopath Traveler og Fire Emblem. Gleder han seg til 2022?
Skaperne av Bravely Default og Octopath Traveler er tilbake med et nytt rollespill. Vi har spilt gjennom de to første kapitlene av den kommende Switch-tittelen.
Et av Wii Uens beste spill kommer nå til Switch med bedre grafikk og online-multiplayer, men også en ny og eksklusiv utvidelse, som vi har sjekket ut tidlig.
Vi fikk tilbringe litt tid med spillets to første kapitler.
Agent 47 er tilbake for ett siste hurra.
Back 4 Blood sikter seg inn på å bli en verdig arvtaker etter den ikoniske Left 4 Dead-serien
Ja, vi har vel alle mobiler, og det viser seg at Diablo fungerer ganske bra på denne plattformen.
Fantomtyvene må løse en ny sak neste år. Vi har sett starten på eventyret.
Vi har brukt noen timer på å utforske Shadowlands, og dette er vårt førsteinntrykk.
Vi har fått et innblikk i spillets forbedringer på de nye konsollene.
Silje tok en liten sniktitt på den nye utvidelsespakken til The Sims 4 før lanseringen.
Vår danske sjefredaktør fikk muligheten til å spille seks timer av en nær ferdig utgave av Ubisoft kommende storspill, og har kommet tilbake meget imponert.
Vi har opplevd en time av Octodad: Dadliest Catch-utviklerens seneste prosjekt.
Vi har snakket med produsent Ryozo Tsujimoto og regissør Yasunori Ichinose om det kommende spillet.
Innen lansering har vi fått ta en siste forhåndstitt på Ubisofts neste tilskudd i Watch Dogs-serien.
Age of Empires III gjør seg klar for å sette seil atter en gang, denne gangen med World's Edge bak roret. Her er vårt førsteinntrykk.
I november får vi et gjensyn med festivalsesongen i Fuser.
Ta turen til mytenes og legendenes rike i Ubisoft Quebecs nyeste tittel, tidligere kjent som Gods & Monsters.
Eirik har fått spilt tre timer av det etterlengtede spillet, og det bærer ikke preg av å komme et år før planlagt.
Stefan har fått se mye mer av spillet og snakket med utviklerne om det som høres ganske spennende ut.
Eirik har fått prøvd 40 minutter av det nylig utsatte spillet, og flere ting har blitt forbedret i forhold til originalen.
Etter å ha sett en 80 minutters presentasjon er det klart at årets Call of Duty blir et kjøp også.
Hangar 13 har jobbet utrettelig med å oppdatere det ikoniske første kapittelet av Mafia-serien, noe som har resultert i en ambisiøs nyversjon, men har det harde arbeidet deres båret frukter?
Etter bare noen minutter bestemte Eirik seg for at dette blir et kjøp i september, men det er fortsatt noen ting som ikke sitter og krever forbedring.
Vi setter oss bak rattet i WRC 9. Her er vårt førsteinntrykk.
Daniel fikk prøve den nye utgivelsen i Project CARS-serien, og det har absolutt potensiale.
Etter å ha prøvd tre av spillets baner er det tydelig at blandingen av elskede tradisjoner og moderne forbedringer fungerer. Spørsmålet er bare om det blir nok for mer enn fansen.
Det er EAs store Star Wars-spill for 2020, og vi har tatt en nærmere titt.
Vi har spilt Total War Saga: Troy i flere timer, og kan endelig fortelle mer om vår tid med spillet.
Vi fikk muligheten til å prøve Ubisofts neste Assassin's Creed i mer enn tre timer, og her deler vi vårt inntrykk med dere.
Vi fikk tilbringe fire timer i det kommende Watch Dogs: Legion. Her er vårt førsteinntrykk.
Kristian har spilt igjennom Mortal Shell-betaen, og er klar for å fortelle om sin opplevelse.
Ubisoft er endelig klare for å tre inn i Battle Royale-arenaen, og vi har prøvd noen runder med Hyper Scape.
Vi har utforsket Night City i fire timer, og nå gleder vi oss enda mer til Cyberpunk 2077.
Blackbird Interactives unike romeventyr er tilgjengelig i Early Access nå, og Kristian har sjekket det ut.
Rocket Arena har nå fått et nytt hjem hos EA, og vi har prøvd Final Strike Games' spennende multiplayer-skytespill.
Amplitude Studios er klare med enda et 4X-strategispill, og de går her mer etter Civilization enn noensinne før.
Vi fikk en sniktitt på den neste utgivelsen i Slightly Mad sin simracerserie.
Eirik har lov til å dele de spoilerfrie tankene sine om en liten del av det etterlengtede spillet, og har gjort det på en ny måte for oss i Gamereactor.
Det er fjorten år siden Trackmania Nations først ble utgitt til PC. Nadeo gir oss nå en ny utgave av det uendelig populære spillet.
Vi har stiftet bekjentskap med to av de tre karakterklassene i det kommende spillet, og vi har mye å fortelle om her.
Den kommende utvidelsen vil introdusere oss for en helt ny WoW-opplevelse, som passer perfekt til dem som aldri har spilt Blizzards ikoniske MMORPG.
Vi har tilbragt over 12 timer med Paradox' lenge ventede etterfølger.
Vi satte oss ned i cockpiten og tok en tur i Codemasters nye F1-simulator.
Meget snart kan du oppleve Command & Conquer-serien i restaurert format, og vi har sett spillet i aksjon.
Vi har tatt en titt på Supermassive Games' neste kapittel i The Dark Pictures-antologien, Little Hope.
Vi har gravd oss dypt ned under Minecrafts overflate innen utgivelsen av den kommende spin-offen.
Bethesda slipper løs en rekke NPC-er i et postapokalyptisk West Virginia, men kan det redde Fallout 76?