Norsk
Gamereactor
nyheter
Sifu

Sifu gjør etterlengtet endring i ny oppdatering

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

I går kunne Sloclap feire at Sifu allerede har solgt over 1 million eksemplarer, men utviklerne ligger ikke på latsiden av den grunn. Vi har allerede hørt snakk om å implemenere vanskelighetsgrader og lignende. Før den tid er det likevel tid for å gjøre et par andre etterlengtede endringer.

Nå kan de av dere som eier PC-utgaven av Sifu laste ned en ny oppdatering som blant annet gjør kameraet litt bedre og ikke minst lagrer Shrine-valgene dine hver gang du fullfører en bane. Dermed trenger du ikke lenger å slite med tidligere valg om du etter hvert finner ut at andre oppgraderinger passer bedre for de resterende utfordringene. Oppdateringen fikser også enkelte måter noen spillere utnytter mekanikker på for å gjøre utfordringene langt lettere. PlayStation-spillere må vente til mandag før disse endringene kommer dit:

Sound design


  • Added Mandarin Chinese voice over

‍Design


  • Tweaks on camera : a pass has been done on all levels to remove camera collision and visibility on some level environments that could block the view during combat.

  • Fixed the infinite loop exploit of hitting an enemy already down with the sweep attack.

  • Fixed an issue where Fajar would stop attacking the player in the second phase

  • Fixed the Blade technique infinite loop exploit against Kuroki

  • The shrine rewards unlocks are now always saved when finishing a level. (It was only saved if the level was finished with a younger age before)

‍UX/UI


  • High Contrast Display is now available for Playstation users

  • Display additional input combinaison on controller layout

  • Fixed issues with remapping Focus for keyboard users

  • Fixed subtitles being cropped when resizing

HUD


  • Fixed issue for the Japanese PS4 version where remapping the interaction input could block the navigation in some menus.

‍Dev


  • Fixed multiple bugs and crashes

  • Performance optimization

Art


  • Fixed minor issues with level art & lighting

  • Fixed Chinese calligraphy mistakes in the Sanctuary - still WIP thanks @materwelonz!

Sifu

Relaterte tekster

0
SifuScore

Sifu

ANMELDELSE. Skrevet av Eirik Hyldbakk Furu

Hva om man blander Batman: Arkham Asylum og Sekiro: Shadows Die Twice sine kampsystemer og smurte inn stilfull presentasjon?



Loading next content