Norsk
Gamereactor
nyheter
Skull and Bones

Skull & Bones' historie vil fortsette i flere år

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Skull & Bones skapte en del forvirring da Ubisoft offentliggjorde spillet under fjorårets E3-messen, men selskapet oppklarte flere ting i forrige måned. Blant annet fikk vi snakke med Justin Farren om hvordan de har laget den åpne, delte verdenen.

"Det viktigste narrativet vi kan skape for spillerne er muligheten for å lage sine egne historier ved å gi dem et blankt lerret de kan male på selv, og det er dette verdenen vår virkelig handler om. Vi har selvsagt interessante, historisk inspirerte figurer og pirater du kjenner fra historiebøkene også, men målet vårt er å sette spillerne inn i situasjoner hvor de kan oppleve disse historiene i en delt verden. Det er ikke noe vi bare har kastet inn - noe du bare ville opplevd og glemt med en gang - men en historie du vil kunne fortsette å oppleve med venner sesong etter sesong, år etter år etter hvert som vi ligger til nye regioner og figurer."

HQ
Skull and Bones

Relaterte tekster

4
Skull and BonesScore

Skull and Bones

ANMELDELSE. Skrevet av Ben Lyons

Det er potensial til å utforske enkelte steder, men det er også altfor mange hull til at dette skipet vil klare å komme seg i havn igjen.



Loading next content